Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, in Kessstad zit er eentje! Is een heel fijne en leuke. Echt een aanrader. Ik zal het even in Ns toelichten, dan hoef je niet zo te raden...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga even kijken
Peas on earth!
Het staat er.
Loretta is De Mol. Punt.
Gezien en gereageerd! Dank. Ik ga eens even rondkijken!
Peas on earth!
Kleine update over NS-verhaaltje.
Peas on earth!
Jeuj en ik kan natuurlijk weer niet in de NS

Ik kwam er gisteren achter dat ik nog een klein haffeltje verlofuren heb (of had ik dat al verteld?? ) en heb dus volgende week nog een extra dagje vrij Donderdag op m`n nichtje van 6 maanden passen, dat wordt rrrrrammelen!

En gelukkig volgende week de kinderbijslag; Wup klaagt over "auw" bij z`n goeie schoenen dus ik baal want had het graag nog even hiermee gered tot het opentenensandalenzomerweer. Nu maar "goeie" (leren) gympen aanschaffen i.p.v. goeie winterschoenen denk ik want anders wordt het weer zo`n mega-uitgave.
Haai

Ga zo NS lezen. Lekker buiten geweest hele dag.

Lekker van dag vrij, Peppa. Ik zou wel voor goede schoenen gaan, want gympen niet zo goed op deze leeftijd. Zit nog zoveel kraakbeen in die voetjes. Chica groeit ook alweer uit de hare van 95,95. Pfttt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Maar goeie stevige sportschoenen voor even ook geen probleem volgens meneer van kinderschoenenzaak. Zolang ze maar genoeg stevigheid bieden is het okay.

Ik heb een butdag gehad, ga nu even in NS kijken, dan kind badderen en dan me-timen
Ik ga zo lekker film kijken als niet lasagna willen eten monster op bed ligt en ier aan t trainen is. Ik heb Nine Lives en The Persuit of Happiness gehuurd. Wat zal ik eens kijken?

You-timeze, Pep
Zal ik dan ook nog maar even mijn schoenenadvies geven?

Ik zou juist tóch gewone zomerschoenen kopen. Geen open, maar dichte schoenen. Die kunnen relatief gezien nog heel lang mee. Met alleen sandalen red je het toch niet in de zomer? Genoeg regenachtige dagen hier in Nederland. Ik heb voor de jongens altijd gewone, dichte zomerschoenen en daarbij een paar simpele gympies voor hoogzomer. Sandalen vind ik sowieso oerlelijk en komen er om die reden niet in. Is dat kindermishandeling?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee juist niet Kess. :-)

Zelfde hier. Ze heeft een keer sandalen gehad, maar kwam er inderdaad snel achter dat 1 paar dan niet genoeg is. Het is hier bijna nooit sandalen weer. Ik dacht dat je gymschoenen beter echt pas met jaar of 5/6 eens kon doen. Tenminste, voor hele dagen dragen. Chica heeft nu een tweede paar naast degelijke laarsjes die gymschoenachtig zijn, die waren goedkoop en die mag ze wel eens uurtje aan als we stad in gaan, maar bijv. niet hele dag naar kdv ofzo.
Fijn dat ik een medestander heb in mijn antisandalenbeleid.

's Zomers lopen de jongens hier vaak op blote voeten. En dan bedoel ik hier in huis, in de tuin en bijvoorbeeld op kampeerterreintje. Als we weg gaan gewoon schoenen aan. Eén paar goede, leren schoenen en één paar gympies voor erbij inderdaad.
Loretta is De Mol. Punt.
Het is PofH geworden en ik houd een forumfilmpauze. Will Smith echt Sixdegreesofseperationachtig goed in deze film, wow

Kess & Inad, samen op de barricade tegen sandalen

Truste allemaal!

Oh Kess, zie NS voor restauranttip! Dat restaurantje bleek echt geweldig leuk én lekker!
Peas on earth!

ps Kess de piemelmail is aangekomen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goedemorgen!

Ik had voor Juna vorig jaar een paar Crocs en een paar degelijke leren schoenen. Werkte prima. Nu heeft ze een stel hoge gympen van de Hema voor erbij, en ik wil wel een paar goedkope sandalen of crocs ofzo kopen voor hele warme dagen.

Hier zijn de kindjes het heel weekend weg....

Gisteren weggebracht en morgen halen we ze weer op. Dus Eowman en ik gaan zo lekker de hort op.

Veel plezier iedereen vandaag!
Oh, en ik heb dus altijd een paar goede díchte schoenen voor de zomer. Vorig jaar ook rond deze tijd aangeschaft omdat Juna uit haar winterschoenen was gekocht. En dit jaar past ze nog met gemak in haar winterschoenen dus doe ik het iets later. Ik zou idd geen sportschoenen voor elke dag kopen Pep, want als het echt goede zijn ben je toch net zoveel kwijt als voor een goede echte schoen. Ga anders naar de schoenenreus, daar heb je best goede merken tussen zitten en die zijn niet heel duur.
Bij Scapino of Piet Kerkhof hebben ze ook best goede kinderschoenen volgens mij, voor een redelijke prijs. En ze hebben (hadden?) bij Scapino ook een actie, dat als je je oude schoenen inlevert, je een waardebon van een tientje krijgt. Weet niet of die actie nog geldt...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Erwt, ik zie nu pas jouw restauranttip in NS, heb er blijkbaar hélemaal overheen gelezen. Guess what... het is ook één van mijn favorieten! Heb je de sashimi daar geprobeerd? Zóóó lekkerrrrr! Sfeer en bediening zijn daar ook echt goed. Je zit er met gemak een hele avond lekker te tafelen. Hmmm, krijg meteen zin om weer eens te gaan!

Vish, fijn dat piemelmail is aangekomen. Dick voor mekaar dus!

Eow, crocs! Ik praat niet meer met je. Alleen nog maar forummen, oké?

Vanmorgen naar open dag geweest van Tony's school. Kon hij alvast weer even zijn klas zien en de juffen enzo. Hij heeft er zóveel zin in! En ik bedenk me dat ik eens moet gaan nadenken over afscheid psz. Tony wil olifanten trakteren...
Loretta is De Mol. Punt.
Heuj, ik heb een ware schoendiscussie ontketend

Met sandalen bedoel ik halfopen schoenen die ook met sokken aan gedragen kunnen worden. Sandalen met open teen zijn een no-go in huize Pep Maar Wup heeft gister en vandaag z`n goeie schoenen weer zonder klagen gedragen dus ik hoop dat ze nog niet te klein zijn zodat ze nog even meekunnen, volgende week laten meten. En die hoge gympen van de Hema heeft Wup ook en die heeft ie regelmatig een hele dag aan, als het niet te vaak gebeurt geen probleem volgens mij.

Het wordt tijd dat het mooi weer wordt, hier heerst er een soortement van eindewintermoeheidsdepressie
quote:Kess schreef op 28 maart 2009 @ 13:25:

Erwt, ik zie nu pas jouw restauranttip in NS, heb er blijkbaar hélemaal overheen gelezen. Guess what... het is ook één van mijn favorieten! Heb je de sashimi daar geprobeerd? Zóóó lekkerrrrr! Sfeer en bediening zijn daar ook echt goed. Je zit er met gemak een hele avond lekker te tafelen. Hmmm, krijg meteen zin om weer eens te gaan!

Ohhh wat grappig! Vond het echt héél sfeervol, aardige bediening en heel lekker. Geen sashimi maar een verrassingsmenu (waarbij ik ook nog mocht zeggen wat ik absoluut níet wilde ), alles heel lekker en inderdaad lekker lang tafelen! Leuk!

Olifant met traktatie

Deze dus:

Peas on earth!
Sandalen sucken.
Wat ben je heerlijk kort van stof, Star! Alles goed met je? Nog last van donderbuien (buiten het weer dan) of hervind je jezelf weer een beetje?

Dank voor de olifant, Erwt! Ik wil alleen geen pakjes drinken trakteren, vind ik niet zo leuk. Heb al wel wat anders gevonden: kartonnen bekertjes met jungle-opdruk. Daar doe ik dan een plastic jungledier in (ik zorg dat in die van Tony een olifant zit) en dan popcorn erin, ofzo. Denk ik. Andere suggesties zijn natuurlijk welkom.

Sorry Pep, hier ook geen sandalen met dichte teen. Ik vind dat bij jongetjes echt niet leuk staan. Dan maar broeivoetjes!

Nou, is wel duidelijk waar we theemeeting moeten houden, dan. Erwt en ik hebben al voorgeproefd!

Ik heb net friet gehaald bij de snackbar en kreeg er een fles cola "van het huis" bij. Dat betekent dus dat we daar de laatste tijd te veel geweest zijn. Dat zegt de weegschaal overigens ook, hoor. Ik kan me er niet echt toe zetten om serieus een paar kilo af te vallen. Af en toe een dagje Erwten levert geen resulaat op, maar dat is natuurlijk ook wel logisch. Zucht... voor de zwangerschap van Vito kon ik echt álles eten zonder aan te komen. Waarom nu dan niet meer?
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm... helaas ben ik de laatste tijd helemaal niet meer aan't Erwten... al een week heel ongezond én veel gegeten

Baal ervan maar kan het nog niet helemaal omdraaien. Grmpfff..

(en hier ook friet gehaald.... kreeg gelukkig geen cola )
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 28 maart 2009 @ 11:01:

Goedemorgen!

Ik had voor Juna vorig jaar een paar Crocs en een paar degelijke leren schoenen. Werkte prima. Nu heeft ze een stel hoge gympen van de Hema voor erbij, en ik wil wel een paar goedkope sandalen of crocs ofzo kopen voor hele warme dagen.

Welke maat heeft ze? Ik heb hier nog Hemacrocachtige dingen (gehad, niet gekocht ) liggen, maat 25, roze.

Even verder lezen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven