Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even snel omgekleed
Ga zo maar eens een broek aantrekken, want kindeke wil weer schaatsen
Klinkt leuk Erwtje! Maar moet je dan niet allemaal hele creatieve mensen hebben?

Oh, Starrekieker was al thuis, dat scheelt.
Haaa Star is ook weer haar oude vertrouwde gele zelf

TheeLama's goed plan, maar dan moeten we dan wel nsaar XanZus . Enne Eow, creatieve mensen niet per se nodig, maar drank doet ook wonderen .
Peas on earth!
[quote]Eowynn_ schreef op 01 januari 2009 @ 12:00:

Gelukkig Erwtje Vind je fris en groen en fruitig véél leuker

Als iemand trouwens de titel heul stom vindt moeten we hem maar wijzigen hoor, had bijzonder weinig inspiratie en teveel alcohol gisteravond

Ga nu eerst maar eens een paar weken níet drinken. Even afkicken, anders eindig ik nog als Amy Winehouse.

Vanmiddag even nieuwjaarsborrel van familie.

Afkicken en nieuwjaarsborrel gaat niet samen volgens mij
Leuk al die gezellige oud en nieuw verhalen.

Star lekker thuis gevierd uiteindelijk, ook kneuterig. Ceetje vandaag wel bijgeslapen/uitgeslapen? Zou lekker zijn .

Lama's spel klinkt wel erg leuk, klinkt beetje party en co achtig?

Ons oud en nieuw ook zeer geslaagd, heerlijk alcoholvrije champagne gedronken DE HELE AVOND LANG ..blegh en gegeten etc...al mijn kleren zitten strak, ik ben moddervet aan het worden en komt echt niet door zwangerschap
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Op SBS6 de Muppets in The Wizzard of Ozz. Zooo leuk
Peas on earth!
Dier, je begint op je avatar te lijken dus?
Ja, wordt het eigenlijk niet eens tijd voor buikfoto's, dames? Daar kun je niet vroeg genieg mee beginnen!
Loretta is De Mol. Punt.

Zo, de kerstboom is leeg, de kerstmeuk in dozen. Even pauze en dan mieter ik de kerstboom naar buiten
Peas on earth!
Ik heb nu een oliebollenbuik. En spijt want krijg altijd zo het zuur van die krengen.
Oh, doet me eraan denken dat ik nog een bol of vier in de koelkast heb liggen. Die ga ik zo even in de oven leggen. Lekker!

Maalox doet wonderen, Star!
Loretta is De Mol. Punt.
Najaaa, tsssk. Ik ben gewoon in t oude topic aan t posten. Vond het al zo gek dat ik na 19.00 gisteravond de 1e was

Nu hier dan nog maar een keer:

Gelukkig nieuwjaaaaaar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hallo dames! Ik zat in het oude theehuis net maar snapte ineens dat er een nieuwe is! Voor iedereen hier een heel fijn en mooi 2009 en voor Starretje een heel mooie en plezierige zwangerschap met een mooie buik enzo! Gefeliciteerd!

Ik wil wel even melden dat ik niet meer mee ga schrijven in het nieuwe theehuis, ik ben de draad volledig kwijt dus ik laat het hier verder bij qua posten. Ik steek vast nog wel eens mijn neus om de hoek om te kijken hoe het met jullie gaat.

Tip voor Erwtje: zet de topics waar je in post bij je favorieten, scheelt een hoop zoekwerk!!

Ok, dat was het: zwaai zwaai voor allemaal!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hehe, die Inad denkt dat ze om half drie s middags de eerste is in't theehuis

Olijvenkind, dank voor sms . Enne, dank voor de tip, maar bij mij werkt die favofunctie voor geen meter. Ach, zolang iedereen blijft posten hier, hou ik het wel bij

Het is hier een beetje donker, want de lichtjes zijn uit de boom (=kaal nu) en ik ben te lui om de gewone lamp van boven te halen
Peas on earth!
Nog ff dan: neeeheeeee Erwt, ik bedoel bij de favorieten van je internetpagina's (dat sterretjes-knopje)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf, jij ook een gelukkig en vooral gezond 2009! Hopelijk eens einde aan de medische mallemolen.
Aha

Peas on earth!
Erwt

Olijf, leuk dat je wel blijft koekeloeren af en toe

Hier dus Oud & Nieuw met jongere zus en vriend en baby gevierd in mijn moeders huis, want soort melancholisch gevoel, al was t dankzij mijn vader lang niet altijd gezellig Was weinig vuurwerk, want beetje ouderen en gezinnen met jonge kinderen buurt, en dat was fijn, vooral veel siervuurwerk en relatief weinig knallen. Zussenbaby werd om 23.30 wakker en deed dus gezellig mee, Chica is er finaal doorheen geslapen. Was van plan haar wakker te maken, maar ze was vrij laat gaan slapen vanwege spannend bij oma thuis met oom en tante en nichtje. Mijn moeder zit voor reisleidster gebeuren in Jordanie trouwens, en komt morgen terug.

Zondag gaan we Nano-verjaardag vieren, die wordt de 7e namelijk al weer twee jaar. Niet te geloven, hoe de tijd vliegt. Vito dus ook al snel jarig zeker, Kess?
Olijf, jij ook een heel fijn 2009!

Ehm, Vito is volgende maand pas jarig. Al gaat dat ook wel heel snel, ja. Twee al weer! Maar eerst zijn Ben en Jerry en Wup nog aan de beurt. Dat zijn van die nepfebruarikindjes.
Loretta is De Mol. Punt.
En Ceetje en Nemo zijn ook nog vóór Vito aan de beurt. Maar die zijn wel van een lichting eerder. Ik ga eens even in NS spieken, want volgens mij komen er hee veel verjaardagen aan.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet ook maar een lijstje naast de pc hangen met alle verjaardagen in januari. Wordt geheid vergeten anders.
Ja, oef. Ik vergeet ze sowieso al, maar januari dus helemaal precair

Ik weet nog dat jij ging bevallen toen we t theehuis net begonnen waren, Kess
Ik mazzel dat ik niet van medium biefstuk hou, kan ik mooi dit lapje vlees naar binnen werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven