Theehuis

donderdag 1 januari 2009 om 21:11
Chica laat vanavond, want laat wakker vanmorgen. EN, die zegt dat ook wel eens, dat ze naar bed wil, haha. Eerste keer was ik ook zwaar geschockt
Chica wilde nu trouwens niet en kwam tot 3 toe haar bed uit. Nu rustig, maar hoor haar wel hoesten af en toe. Hoop dat ze slaapt, ga zo even kijken.
iER en ik gaan huizen checken op Funda. Project voor 2009, samen een echt huis (lees geen appartement) kopen
Chica wilde nu trouwens niet en kwam tot 3 toe haar bed uit. Nu rustig, maar hoor haar wel hoesten af en toe. Hoop dat ze slaapt, ga zo even kijken.
iER en ik gaan huizen checken op Funda. Project voor 2009, samen een echt huis (lees geen appartement) kopen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

donderdag 1 januari 2009 om 22:19
En? Al leuke huizen gezien? Even link in NS mikken dan, dan kunnen we mooi meekijken!
Tony hier laat op bed, want kind ging compleet over de zeik om niets. Eerst dus maar rustig laten kalmeren. Daarna ben ik bij hem op bed gaan liggen. Zo lief om hem dan naar dromenland te zien vertrekken! Nu lekker open haardje aan en laptop op schoot.
Tony hier laat op bed, want kind ging compleet over de zeik om niets. Eerst dus maar rustig laten kalmeren. Daarna ben ik bij hem op bed gaan liggen. Zo lief om hem dan naar dromenland te zien vertrekken! Nu lekker open haardje aan en laptop op schoot.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 1 januari 2009 om 22:34
donderdag 1 januari 2009 om 22:40
Thanks Kess.
Ik vind het ook echt helemaal super! Hoop dan ook dat alles goed blijft gaan. We moeten eerst nog even door de spannende weken heen (zo'n 33 )
Ik besefte me van de week ook ineens, dat we een groot gezin gaan krijgen. Kunnen we mooi zo'n oranje busje kopen met die vitragegordijntjes
Lees dat jij een nieuwe baan wilt. Niet meer naar je zin op het werk?
Ik vind het ook echt helemaal super! Hoop dan ook dat alles goed blijft gaan. We moeten eerst nog even door de spannende weken heen (zo'n 33 )
Ik besefte me van de week ook ineens, dat we een groot gezin gaan krijgen. Kunnen we mooi zo'n oranje busje kopen met die vitragegordijntjes
Lees dat jij een nieuwe baan wilt. Niet meer naar je zin op het werk?
donderdag 1 januari 2009 om 22:41
Wassikweer! 1x Mama Mia later . Hij blíjft echt leuk, vooral als Pierce Brosnan in de camera kijkt en begint te zingen én als Colin Firth blijft benadrukken hoe spontaneous hij toch wel niet is (zoals altijd speelt hij de Stijve Hark) . Leukleukleuk!
*kent Elyane niet, maar zwaait even vriendelijk *
Inad wordt een SuperBurgerTrut . Wie had dat nou toch ooit gedacht
*kent Elyane niet, maar zwaait even vriendelijk *
Inad wordt een SuperBurgerTrut . Wie had dat nou toch ooit gedacht
Peas on earth!
donderdag 1 januari 2009 om 22:46
Ik heb er meteen eentje voor je geregeld!
Wat een rijkdom zeg, zo'n busjes vol met zelfgefabriekte kinderen! Ben er stiekem een beetje jaloers op hoor!
Nee, ik had het inderdaad niet meer naar mijn zin op mijn werk. Ik heb ontslag genomen en ben nu alweer een week of zes (denk ik, geen zin om terug te rekenen!) thuis. Voor nu vind ik het heerlijk, maar ik kijk toch ook wel weer om me heen naar een nieuwe baan, hoor. Er is alleen op het moment niet zoveel aanbod in deze regio.
Wat een rijkdom zeg, zo'n busjes vol met zelfgefabriekte kinderen! Ben er stiekem een beetje jaloers op hoor!
Nee, ik had het inderdaad niet meer naar mijn zin op mijn werk. Ik heb ontslag genomen en ben nu alweer een week of zes (denk ik, geen zin om terug te rekenen!) thuis. Voor nu vind ik het heerlijk, maar ik kijk toch ook wel weer om me heen naar een nieuwe baan, hoor. Er is alleen op het moment niet zoveel aanbod in deze regio.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 1 januari 2009 om 22:50