Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gefeliciteerd Starreke! Deze hoed had je vast nog niet!

Volgens mij had Star echo pas einde middag. Spannend!
Loretta is De Mol. Punt.
Ben vanmorgen met Tony naar KNO-arts geweest. Allerlei onderzoekjes gdaan en conclusie is: buisjes plaatsen en neusamandelen pellen. En omdat er plotseling iemand van de wachtlijst was gegaan, kunnen we nu maandag al terecht! Dat betekende wel meteen door naar intake anesthesie, intake shortstay kinderen en veul info in je handen gedrukt krijgen. Tony mocht met verpleegkundige in fotoboek kijken met foto's van OK en hij mocht bij een beer een verdovingskapje opdoen. Verder kreeg hij alvast een OK-schortje te zien en van die borstplakkers enzo. Plastic armbandje mee naar huis gekregen, zodat we die bij zijn olifant om kunnen doen, want die mag ook mee naar het ziekenhuis. En verder kreeg hij een roze dino omdat hij het zo goed gedaan had.

Pfff, ik geloof dat ik het spannender vind dan Tony!

Ik geloof dat ik hier laatst een buisjestopic voorbij zag komen. Ga zo eens even op zoek.
Loretta is De Mol. Punt.
Heej, wat fijn Kess, dat het nu zo snel loopt! Wel spannend natuurlijk, maar beter zó dan heel lang wachten

Fijn ook om te merken dat ze in het ziekenhuis heel zorgvuldig omgaan met het voorbereiden van jonge kinderen.

Oh, en ik heb vroeger ook buisjes gehad , en 't is helemaal goedgekomen met mij
Peas on earth!
Ja, ik vind het ook heel fijn dat hij zo snel terecht kan! En dat het met jou toch nog allemaal goed is gekomen is natuurlijk en enorme geruststelling!
Loretta is De Mol. Punt.
14.00 uur begreep ik!
Wat spannend Kess... het is niet eens mijn kind, maar ik krijg er al plaatsvervangend een knoop van in mijn maag Maar fijn dat hij het niet zo spannend lijkt te vinden en dat jullie zo snel geholpen worden.
Herkennen jullie dat, dat je ook liever niet hebt dat je vriend solliciteert op een baan die hij leuk vindt, omdat hij dan misschien wel eens in 't weekend moet werken? Omdat je hem dan minder ziet? Daar heb je natuurlijk geen zin in. Dan moet ie maar gewoon niet solliciteren.

Anyway... ik lig op de loer voor de ha. Kan ik ook om 14.00 uur weer bellen... nog twee minuten (en ja, ik heb het al geprobeerd, maar bandje )
Peas on earth!
En weet je, het is maar een narcose van 10 minuutjes, ingreep stelt geen drol voor, maar toch. Het is wel je bloedeigen manneke dat daar straks op die OKtafel ligt. Krijg er inderdaad een knoop van, dus ook voor mij heel goed dat we snel terecht kunnen.
Loretta is De Mol. Punt.
Het is 14.01, Erwt!
Loretta is De Mol. Punt.
Tssskkkk... iemand anders heeft ook op de Redial-knop gedrukt, want om klokslag 14.00 uur zijn ze in gesprek
Peas on earth!
Jaaaa, is toch spannend!

Ik weet grappig genoeg nog heel goed hoe dat ging toen ik buisjes moest. Volgens mij was ik 3 of 4 ofzo. Ik weet nog dat ik wist dat ik even in het ziekenhuis zou moeten blijven (gewoon tot narcose uitgewerkt was, maar dat snapte ik niet) en ik had zo'n klein koffertje, zoiets:

M'n moeder zei dat ik daar wel spulletjes in mocht meenemen als ik dat graag wilde. En toen heb ik dus alle spullen die er maar in pasten uit mijn kamertje in die koffer gestouwd, omdat ik dacht dat ik heel lang in 't ziekenhuis moest blijven
Peas on earth!
Tssk, zou verboden moeten worden he, Erwt

Kess, fijn dat jullie zo snel terecht kunnen en wel spannend

Kun je amandelen pellen? Wist ik echt niet. Wle van de notenvariant, maar niet van de interlichamelijke zeg maar

Ben ook benieuwd naar echo van Star. Duim me kapot. Hoop zo dat alles goed is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ahh wat lief Erwt van koffer volproppen.Lief koffertje, Chica heeft er ook zo een
Inad

En Erwtje
Arghgrmpffffff het lag dus gewoon bij de apotheek in Erwtendorp.

Doktersassistente: 'het ligt bij apotheek A mevrouw Erwt, want daar staat u ingeschreven'

Erwt: maar daar ben ik nog nóóit geweest.

Assistente: O.

Erwt: en nu?

Assistente: dan moet u het dáár ophalen.

Zucht.
Peas on earth!
Jaja, schattig was ik he, toen ik nog een klein Erwtje was
Peas on earth!
Nu moet ik eerst ontdekken waar de apotheek is. Eerst maar even douchen.
Peas on earth!
Whahaha, wat een queeste Erwt, om eindelijk aan de juiste spulletjes te komen van van hoest af te komen. Succes met vervolg van de Reis naar de Codeïne.

Lief, dat volpropkoffertje!

Interlichamelijke amandelen
Loretta is De Mol. Punt.
Oww, irritant van Apotheek.

Apotheken kunnen bij mij niet meer stuk na Koolstofmoonoxide gebeuren trouwens. Apotkeresvrouwen rulen

Ha die Eow. hoest met jou? Weer helemaal beter?
Queeste

Sterkte Erwtje!

Haai Inad

Gaat goed hier, ben bijna uitgesnotterd. Heb niet zoveel zin meer, en ga vróeg naar bed vanavond.....
Ik ga nu op jacht naar codeïne. Als jullie me niet meer terugzien, ben ik halverwege ter aarde gestort óf heb ik die codeïne uit pure wanhoop meteen achterover geslagen

Queeste. Mooi woord
Peas on earth!
Hahahah, Erwt Hoop dat we je nog terugzien

Eow, das fijn. Laatste restje berteschap dan nog
Oh ik heb sms gehad van Star. Alles is helemaal goed!

voor Star!!
Fijn dat alles goed is met Star & co

Ik ben weer terug. Mét codeïne. En boodschappen. En extra hoofdpijn

Eow, fijn dat 't beter gaat
Peas on earth!
Jaaaaaaaa! Gefeliciteerd met goede echo, Star! Optimaal genieten nu! En shoppen!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven