Theehuis
dinsdag 27 januari 2009 om 13:41
Ben vanmorgen met Tony naar KNO-arts geweest. Allerlei onderzoekjes gdaan en conclusie is: buisjes plaatsen en neusamandelen pellen. En omdat er plotseling iemand van de wachtlijst was gegaan, kunnen we nu maandag al terecht! Dat betekende wel meteen door naar intake anesthesie, intake shortstay kinderen en veul info in je handen gedrukt krijgen. Tony mocht met verpleegkundige in fotoboek kijken met foto's van OK en hij mocht bij een beer een verdovingskapje opdoen. Verder kreeg hij alvast een OK-schortje te zien en van die borstplakkers enzo. Plastic armbandje mee naar huis gekregen, zodat we die bij zijn olifant om kunnen doen, want die mag ook mee naar het ziekenhuis. En verder kreeg hij een roze dino omdat hij het zo goed gedaan had.
Pfff, ik geloof dat ik het spannender vind dan Tony!
Ik geloof dat ik hier laatst een buisjestopic voorbij zag komen. Ga zo eens even op zoek.
Pfff, ik geloof dat ik het spannender vind dan Tony!
Ik geloof dat ik hier laatst een buisjestopic voorbij zag komen. Ga zo eens even op zoek.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 27 januari 2009 om 13:49
Heej, wat fijn Kess, dat het nu zo snel loopt! Wel spannend natuurlijk, maar beter zó dan heel lang wachten
Fijn ook om te merken dat ze in het ziekenhuis heel zorgvuldig omgaan met het voorbereiden van jonge kinderen.
Oh, en ik heb vroeger ook buisjes gehad , en 't is helemaal goedgekomen met mij
Fijn ook om te merken dat ze in het ziekenhuis heel zorgvuldig omgaan met het voorbereiden van jonge kinderen.
Oh, en ik heb vroeger ook buisjes gehad , en 't is helemaal goedgekomen met mij
Peas on earth!
dinsdag 27 januari 2009 om 13:59
Herkennen jullie dat, dat je ook liever niet hebt dat je vriend solliciteert op een baan die hij leuk vindt, omdat hij dan misschien wel eens in 't weekend moet werken? Omdat je hem dan minder ziet? Daar heb je natuurlijk geen zin in. Dan moet ie maar gewoon niet solliciteren.
Anyway... ik lig op de loer voor de ha. Kan ik ook om 14.00 uur weer bellen... nog twee minuten (en ja, ik heb het al geprobeerd, maar bandje )
Anyway... ik lig op de loer voor de ha. Kan ik ook om 14.00 uur weer bellen... nog twee minuten (en ja, ik heb het al geprobeerd, maar bandje )
Peas on earth!
dinsdag 27 januari 2009 om 14:00
dinsdag 27 januari 2009 om 14:03
Jaaaa, is toch spannend!
Ik weet grappig genoeg nog heel goed hoe dat ging toen ik buisjes moest. Volgens mij was ik 3 of 4 ofzo. Ik weet nog dat ik wist dat ik even in het ziekenhuis zou moeten blijven (gewoon tot narcose uitgewerkt was, maar dat snapte ik niet) en ik had zo'n klein koffertje, zoiets:
M'n moeder zei dat ik daar wel spulletjes in mocht meenemen als ik dat graag wilde. En toen heb ik dus alle spullen die er maar in pasten uit mijn kamertje in die koffer gestouwd, omdat ik dacht dat ik heel lang in 't ziekenhuis moest blijven
Ik weet grappig genoeg nog heel goed hoe dat ging toen ik buisjes moest. Volgens mij was ik 3 of 4 ofzo. Ik weet nog dat ik wist dat ik even in het ziekenhuis zou moeten blijven (gewoon tot narcose uitgewerkt was, maar dat snapte ik niet) en ik had zo'n klein koffertje, zoiets:
M'n moeder zei dat ik daar wel spulletjes in mocht meenemen als ik dat graag wilde. En toen heb ik dus alle spullen die er maar in pasten uit mijn kamertje in die koffer gestouwd, omdat ik dacht dat ik heel lang in 't ziekenhuis moest blijven
Peas on earth!
dinsdag 27 januari 2009 om 14:07
Tssk, zou verboden moeten worden he, Erwt
Kess, fijn dat jullie zo snel terecht kunnen en wel spannend
Kun je amandelen pellen? Wist ik echt niet. Wle van de notenvariant, maar niet van de interlichamelijke zeg maar
Ben ook benieuwd naar echo van Star. Duim me kapot. Hoop zo dat alles goed is.
Kess, fijn dat jullie zo snel terecht kunnen en wel spannend
Kun je amandelen pellen? Wist ik echt niet. Wle van de notenvariant, maar niet van de interlichamelijke zeg maar
Ben ook benieuwd naar echo van Star. Duim me kapot. Hoop zo dat alles goed is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 27 januari 2009 om 14:12