Theehuis

zaterdag 24 oktober 2009 om 10:44
Ook de schuld van Xan, dat ik zo lang wakker ben
Toetjesrestaurant ga ik even googlen. Herinner me wel dat het héél duur was!
Kess, eetcafe waar je vanavond heengaat, had ik ook al eens gegoogled inderdaad, vanwege leuke naam. Hadden we toen niet gekozen omdat er niet echt foto's waren hoe het eruitzag. Menukaart ziet er wel goed uit!
Peas on earth!

zaterdag 24 oktober 2009 om 10:52
Haa
Hm, dan had iemand dat dus allang door, van forummer AES (en ik koop er een T bij). Hulde. En als je de eerste en de laatste letter van nieuwe nick afhaalt dan krijg je????
*vermoed dat het allemaal 1 en dezelfde persoon is en een groots groots forumcomplot*
Ja, met houten meubels idd Kess en alleen in de slaapkamer. Huiskamer moet warmer en Chica's kamer met whitewash bed ook.
Haai Suze Hoe is t? En met de baby?
Vish, die bomen zijn cool. Ze lijken op de mijne trouwens, alleen was die dus zelfgemaakt en koste misschien 5 euro aan verf en oud behang. Ik ga t dus maar weer zelf doen, al vind ik die ene schuinige boom wel heel mooi
Hm, dan had iemand dat dus allang door, van forummer AES (en ik koop er een T bij). Hulde. En als je de eerste en de laatste letter van nieuwe nick afhaalt dan krijg je????
*vermoed dat het allemaal 1 en dezelfde persoon is en een groots groots forumcomplot*
Ja, met houten meubels idd Kess en alleen in de slaapkamer. Huiskamer moet warmer en Chica's kamer met whitewash bed ook.
Haai Suze Hoe is t? En met de baby?
Vish, die bomen zijn cool. Ze lijken op de mijne trouwens, alleen was die dus zelfgemaakt en koste misschien 5 euro aan verf en oud behang. Ik ga t dus maar weer zelf doen, al vind ik die ene schuinige boom wel heel mooi
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 24 oktober 2009 om 11:05
quote:Inad schreef op 24 oktober 2009 @ 10:52:
Haa
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen
Haa
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen