Theehuis
woensdag 23 september 2009 om 16:54
donderdag 24 september 2009 om 11:23
Geloof het wel ;-(
Vond deze nog, kun je je CV op pleuren
http://www.werkenbijdegemeente.nl
Vond deze nog, kun je je CV op pleuren
http://www.werkenbijdegemeente.nl
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 24 september 2009 om 12:17
quote:Inad schreef op 24 september 2009 @ 11:47:
Ben aan foon, maar Vish, je kunt hetzelfde doen op werkenbijdeoverheid.nlEn bij www.werkenbijhetrijk.nl
Ben aan foon, maar Vish, je kunt hetzelfde doen op werkenbijdeoverheid.nlEn bij www.werkenbijhetrijk.nl
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 24 september 2009 om 12:19
Suze niet bevallen, helaas! Ik was ook niet echt in vorm, ben vanmorgen tijdens yoga ontspanningsoefening in slaap gevallen!
Heb je een fijne kraamweek, Inad? Leuk bezoek, beschuit met muisjes, kaartjes (graag gedaan!) en cadeautjes?
Vish, ik weet nog wel een vacature! Was er niet ergens een bar/dancing/discotheek bij jou in de buurt die mensen zocht?
Heb je een fijne kraamweek, Inad? Leuk bezoek, beschuit met muisjes, kaartjes (graag gedaan!) en cadeautjes?
Vish, ik weet nog wel een vacature! Was er niet ergens een bar/dancing/discotheek bij jou in de buurt die mensen zocht?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 24 september 2009 om 14:12
www.albelli.nl
Daar maak ik mijn albums, of eigenlijk 'maakte', want lig behoorlijk achter. Heb toevallig gisteren een heleboel foto's uitgezocht en nu wel inspiratie om verder te gaan. Mijn eerste projectje wordt nu "Vito van 1 tot 2 jaar"
Daar maak ik mijn albums, of eigenlijk 'maakte', want lig behoorlijk achter. Heb toevallig gisteren een heleboel foto's uitgezocht en nu wel inspiratie om verder te gaan. Mijn eerste projectje wordt nu "Vito van 1 tot 2 jaar"
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 24 september 2009 om 14:13
Zit nu met Kruidvatalbum te klooien maar dit is niks voor mij. Bij elke foto droom ik 5 minuten weg. Zit soms met big smile soms met tranen in mijn ogen. Heb nogal veel foto's dus dat gaat heel lang duren... Ik doe idd wel een boek van 0 tot 1 eerst en kijken hoe het bevalt..
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.