Theehuis
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:21
Ik schaam me, kreeg onderstaande mailtje en moest erg lachen.
Maatregelen betreffende de Mexicaanse Griep
Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc .
Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.
De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden gratis bij mij inleveren.
Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.
U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan.
Maatregelen betreffende de Mexicaanse Griep
Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc .
Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.
De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden gratis bij mij inleveren.
Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.
U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 23 oktober 2009 om 23:14
Ik heb me schandelijk volgegeten in heel leuk eetcafeetje. Gezellig bijgekletst met vrienden en nu lekker nog even met laptopje in bed
Ik vind blauw van Inad wel mooi, maar niet zo warm. Maar als je warme meubels hebt, kan het wel weer mooi rustig staan juist. Lief dat Mier nu ook een eigen boom krijgt
Voor Heintje-Eow koop ik de letter S
Heb ik eindeloos veel audities gezien van Popstars, mis ik de eerste theaterronde .
Heb besloten dat ik morgen ga uitslapen! Jammer alleen dat ik op dagen dat ik dat besloten heb, meestal om 07.00 uur klaarwakker ben
Peas on earth!
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:17
Joehoe, Erwtje, lig je nog lekker te slapen?
Oeh, stom, nou heb ik je wakker gemaakt!
Heeft er hier iemand een kind dat in de risicogroep valt mbt de Mex Griep? Wat doen jullie? Inenten of niet? Ik ga het volgende week maar eens met de huisarts overleggen, maar ik neig naar ja.
Gooische vrouwen heeft de televizierring!
Oeh, stom, nou heb ik je wakker gemaakt!
Heeft er hier iemand een kind dat in de risicogroep valt mbt de Mex Griep? Wat doen jullie? Inenten of niet? Ik ga het volgende week maar eens met de huisarts overleggen, maar ik neig naar ja.
Gooische vrouwen heeft de televizierring!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:19
Ik was natuurlijk om 07.00 uur klaarwakker . Xan ook, dus die dacht dat hij dan best heel gezellig tegen mij aan kon kletsen. Nadat Xan het bed uitgerold was, heb ik lekker nog een uurtje gedut en nu hang ik in joggingbroek op de bank
Zag het inderdaad net, van GV. Wel leuk voor ze. Hoorde gisteren dat Linda nog nooit gewonnen had.
Kan me trouwens voorstellen dat je even met de huisarts wil overleggen, want misschien toch verstandig om in te enten
Peas on earth!
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:25
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:28
Ja, helemaal Xan's schuld. Soms vraag ik me af waarom ik een vriend heb gekozen die per se 's ochtends zo 'gezellig' (want zo noemt hij het zelf ) met mij wil praten als ik net wakker ben
Leuk van uit eten! Als eetcafe een succes is, wil ik wel een website! Ik vind eetcafeetjes leuk!
Ik ga vanavond kokkerellen en eten met kookclubje. Ook gezellig
Leuk van uit eten! Als eetcafe een succes is, wil ik wel een website! Ik vind eetcafeetjes leuk!
Ik ga vanavond kokkerellen en eten met kookclubje. Ook gezellig
Peas on earth!
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:33