Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaa Miertje alweer bijna naar kdv. Heb je wel zin om weer te gaan werken Inad?

Eetje op kdv gaat goed (daar slaapt ze wel ). Ze drinkt haar flessen (want ik hield heen en weer sjeesen naar kdv niet vol, zat niet lekker te voeden dan, dus kolf nu in mijn moeders huis, dichtbij werk) goed op en vermaakt zich goed met schommelstoel
Muur nog ongeschilderd ja, grmbl.

Komende weken ook geen tijd want verjaardag Mr J zaterdag, zondag naar mijn broertje die sinds gisteren in DB woont , week daarop zaterdag verjaardag Ceetje, zondag verjaardag van Julian van Good Luck, weekend van 12 februari doop Eetje. Gut, ik krijg het nog druk
Wie is Mr J?

Oh heb trouwens gisterochtend Ceetjekaart gekregen en we komen En doopmail ook gehad en komen als t lukt ook!

Klinkt idd erg druk, maar wel leuk ook

Fijn van E op kdv, dat rijmt

Nee, totaal geen zin in werk. Wel in collega en zo maar niet in de werkzaamheden en in Mier naar kdv..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jonathan van Mal

Gezellig dat jullie komen, Vissebek komt ook

Maar dat viel vorig jaar ook een beetje in het water, toen was Neempje ziek dacht ik.

Ik had ook geen zin in werk en zag er vreselijk tegenop, nu alweer sinds 7 december aan het werk en vind het echt wel weer leuk gelukkig.

Had je nog meegekregen dat ouderschapsverlof rond is? Vanaf 27 januari op woensdag vrij voor een jaar

Doe eens nieuwe foto's van Mier op Hyves?
Wanneer moet je weer werken dan Inad?

Fijn dat je werken nu wel weer leuk vindt Star
Peas on earth!
5 feb is snel Erwt, leuk en spannend! Enne leuke wiegjes. Cesar heeft er trouwens heeeeel erg kort ingelegen dusse,...tja....niet te duur zou ik zeggen en daarna mooi (lees duur) ledikant .

Koen Wouters is zooo voor mijn tijd
Gaat ook weer snel Inad. Niks aan he als het zo dicht bij komt. Ik ook weer aan het werk en ben ook alweer redelijk gewend dus hopelijk valt het mee!

Kess lijkt me echt super om eerste kleuterliefde mee te maken. Ben benieuwd naar zijn smaak
Neeee 5 februari duurt nog láááng

En inderdaad, goedkoop wiegje omdat kindje daar maar kort in kan liggen, maar ja... dat lijkt nog niet zo simpel. Maar goed, ik hou de wacht op MP
Peas on earth!
Hé, Inad is er weer!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaa

Haai Kess

Ik moet a.s. woensdag voor t eerst, maar dan is Mier, net als elke woe-ochtend van nu af aan, bij Ier. Smiddags ouderschapsverlof. Donderdag dan 2e dag en dan tot 14.30.

Mijn werktijden zijn voortaan dus ma t/m do tot 14.30 en woe tot 12.00. Een dag per week ga ik wel tot 17.00 blijven maar weet nog niet welke dag. Vriendin en ik vangen elkaars dochters dan op (is kdv vriendin met kind op zelfde school) dus dat is lekker.

Oh Mier wakker..
Dier, fijn dat je weer helemaal gewend bent

Star jeeeeeeeee, wat goed!! Gewoon lekker je wettelijk recht gehad Good for you!!

Hoest met je mooie mannen, Kess?

Met Erwt, Doperwt, Xan en het konijntje?

Wennen vanmorgen ging goed. Ik had 180cc afgekolfd en er was zelfs wat over dus das voortaan hoeveelheid die ik per voeding moet zien af te kolven. Heb nog wel wat in de vriezer ook voor de Ierenochtenden. Slapen ging ook goed, met speen, want kan niet op onze vinger zuigen in kdv, hij heeft niet gehuild. Slapen was de grootste zorg, want hij is gewend dat we er bij blijven en zuigt dan op vinger. Dus al zijn we antispeen toch een gekocht en dan puur voor op kdv. Laatste dagen hier thuis gewend eraan en dat ging als een tierelier. Snap ook wel dat kinderen dat zo lekker vinden.

Zelf na tranen maar de stad in gegaan en leuk tweede hands winkeltje leeg gekocht en Chica is nu een Mim-pi meisje met paar jurkjen, hemdjes en shirts

Alleen heel dom vergeten te kolven bij thuiskomst en dus die 10.00 voeding echt gemist en nu dus net tijdens Mier voeden gekolfd. Had vanaf 6.30 niet meer gevoed dus was Dolly Parton ook inmiddels

Nu stoppen met forummen want mag maar een uur per dag van mezelf en omdat ik daarnu al overheen zit zeg ik dag Maar, wel tussendoor afgewassen, gevoed, verschoond etc etc, dus ik kom vanavond nog wel even kijken
Dus al zijn we antispeen toch een gekocht en dan puur voor op kdv

Dit had ik kunnen schrijven.

Mier nog ook steeds hooked on pinkie dus?
Fijn dat wennen goed ging met Mier op kdv Inad

Jee, woensdag alweer beginnen.....

quote:Inad schreef op 14 januari 2010 @ 13:43:

Met Erwt, Doperwt, Xan en het konijntje?

Knijn is nog in bestelling (bij de Hema hadden ze 'm niet meer, maar wel online, dus besteld)

Met mij goed, alleen vandaag niet zo tof. Buik doet ook een beetje vervelend, voelt heel 'strak' en beetje kramp-achtig . Wat is dat en is het erg?
Peas on earth!
*overweegt een topic: HELLPPPPPP me buik doet raar*
Peas on earth!
quote:Star schreef op 14 januari 2010 @ 13:49:

Dus al zijn we antispeen toch een gekocht en dan puur voor op kdv

Dit had ik kunnen schrijven.

Mier nog ook steeds hooked on pinkie dus?

Jep, en op eigen vingers en al t andere zuigbare (eh, klinkt viezer dan de bedoeling was )

Leuk zeg, dat topic plaats foto van jezelf
Erwt, misschien gewoon iets verkeerds gegeten? Dat kan namelijk ook gewoon als je zwanger bent

Heb je al iets gevoeld qua beweging trouwens?
Kan ook harde buik zijn Erwt, niet erg.

Leuk topic idd, maar had andere dingen te doen

Zuigbaar ja. Ik heb zuigzoenen op kin, wang en nek momenteen vrees ik
Zuigzoenen

Geen buikgriep volgens mij, voel me verder prima namelijk (alleen erg moe), niets geks verder. Harde buik? Voelt dat zo? Hoe komt dat? Ik zal even googlen

Nog niets gevoeld verder. Verloskundige zei dat dat meestal tussen nu (17weken) en 3 weken zou moeten. Doe af en toe wel heel hard m'n best om iets te voelen (als ik in bed lig bijvoorbeeld) en verbeeld me dan dat sommige 'plopjes' en 'borreltjes' iets betekenen, maar grote kans dat dat gewoon m'n darmen zijn
Peas on earth!
Ik maak me trouwens zorgen dat Kim níet te mol is, maar ik heb nog geen alternatief gevonden
Peas on earth!
Frits. Wat ik je brom.
Dat dacht ik gisteren ook even, maar da's weer zo voorspelbaar. Op de een of andere manier vind ik Frits zo'n prototype mol
Peas on earth!
Ja net als Rick vorig jaar en die was het ook niet. Al is Kess het er nog steeds niet mee eens
Kess zal ook wel een jaar blijven volhouden dat Loretta de mol is
Peas on earth!
Precies. Volgende week wordt duildelijk dat Loretta de mol is.

Alhoewel Sanne ook wel een goede zou zijn...
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven