Thuis
woensdag 3 februari 2010 om 21:50
woensdag 3 februari 2010 om 22:25
donderdag 4 februari 2010 om 08:09
donderdag 4 februari 2010 om 09:08
Mooie scores van Vito!!
Hoe komt Tony aan ontstoken teen?
Nemo lijkt het wel te snappen maar weet niet of het ook echt doorkomt. Net zijn/mijn lievelingsjuf voor het laatst gezien. Bijna janken
Vandaag traktaties klaarmaken voor morgen en alvast Nemo's cadeautjes inpakken
Hoe komt Tony aan ontstoken teen?
Nemo lijkt het wel te snappen maar weet niet of het ook echt doorkomt. Net zijn/mijn lievelingsjuf voor het laatst gezien. Bijna janken
Vandaag traktaties klaarmaken voor morgen en alvast Nemo's cadeautjes inpakken
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 4 februari 2010 om 09:27
Oh en een verfje in mijn haar gooien. Het lijkt wel in een week helemaal grijs te zijn geworden. Heb al jaren grijze haren maar geloof dat het nu serious business is. Gelukkig zijn ze eigenlijk spierwit en niet grijs kan ik later mooi opgestoken witte knoedel nemen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 4 februari 2010 om 09:29
quote:Kess schreef op 04 februari 2010 @ 08:09:
Aangejurkt
Hier ook ready-to-go, maar nu toch weer niet. Heb net afspraak gemaakt bij de huisarts voor ontstoken teen van Tony en heb besloten hem vantevoren niet meer naar school te brengen. Even uurtje rust dus.Hoe was het bij huisarts? Ontstoken teen lijkt me behoorlijk pijn doen.
Aangejurkt
Hier ook ready-to-go, maar nu toch weer niet. Heb net afspraak gemaakt bij de huisarts voor ontstoken teen van Tony en heb besloten hem vantevoren niet meer naar school te brengen. Even uurtje rust dus.Hoe was het bij huisarts? Ontstoken teen lijkt me behoorlijk pijn doen.
donderdag 4 februari 2010 om 10:14