Thuis
donderdag 11 februari 2010 om 09:40
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 februari 2010 @ 21:43:
Aiden vind ik ook wel leuk (met een e denk ik), maar te Engels.
Tssssk, harsku Iers, stel namensnatchende bezetters
En Scandinamen net alls Scandidingen leuk Viggo is nu wel beetje te popi, dat wordt een top tien in NL naam dit jaar, denk ik.
Ivar/ Iver heel leuk, is eigenlijk Joods, zoals heel veel namen.
Per is dus gewoon zelfde als Peter/ Petra want betekent ook steen/ rots dus ook Joods/Bijbels van oorsprong.
Irritant he, die / /////// jes
Ik lees nog even verder.
Minnestreel en Iron M. Aiden
Aiden vind ik ook wel leuk (met een e denk ik), maar te Engels.
Tssssk, harsku Iers, stel namensnatchende bezetters
En Scandinamen net alls Scandidingen leuk Viggo is nu wel beetje te popi, dat wordt een top tien in NL naam dit jaar, denk ik.
Ivar/ Iver heel leuk, is eigenlijk Joods, zoals heel veel namen.
Per is dus gewoon zelfde als Peter/ Petra want betekent ook steen/ rots dus ook Joods/Bijbels van oorsprong.
Irritant he, die / /////// jes
Ik lees nog even verder.
Minnestreel en Iron M. Aiden
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 11 februari 2010 om 10:07
donderdag 11 februari 2010 om 10:38
Het jongetje met hééél veel krulletjes klinkt wel heel lief
/ //// ///
Per is wel leuk, maar vroeger was ik verliefd op Per van Roxette, dus daar meot ik dan steeds aan denken.
Ivar vind ik echt heel leuk, maar zit al in de familie en wil ik daarom niet meer. Grmpfff...
Ik heb tegen Xan gezegd dat ik mijn lijstje pas laat zien als hij óók met een lijstje komt! Zó!
/ //// ///
Per is wel leuk, maar vroeger was ik verliefd op Per van Roxette, dus daar meot ik dan steeds aan denken.
Ivar vind ik echt heel leuk, maar zit al in de familie en wil ik daarom niet meer. Grmpfff...
Ik heb tegen Xan gezegd dat ik mijn lijstje pas laat zien als hij óók met een lijstje komt! Zó!
Peas on earth!