Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat was een goed topic. Ik heb ziek nu ook meegenomen, zei eerst alleen heel oud en je moet gewoon nog veeeeeeel ouder zeggen, Vish Chica is er weer beetje over gestopt.

Ja, ik ga gewoon simpele tafel & stoelen pimpen denk ik
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vanmorgen met Starman naar kerk in A'dam geweest waar Eetje gedoopt wordt. Vish, een kerk VOL met negerts!
Oh Oh Oh mag ik ook komen?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 01 november 2009 @ 08:45:

Wat vertellen jullie over doodgaan? Terwijl Nemo naast me kroop vanochtend was het eerste wat hij vroeg wanneer en waarom en hoe je dood gaat.

Ik zei half slaperig dat mensen die heel erg oud zijn of heel erg ziek zijn dood kunnen gaan.

Dat was niet het goede antwoord.

Want toen ging hij iedereen opnoemen die al oud was (including me) Wij zijn oud in de ogen van die koters ja.
Dood-topic zal ik vanavond eens even door gaan lezen.
quote:Vishnu schreef op 01 november 2009 @ 13:53:

Oh Oh Oh mag ik ook komen?
Inad, van wie moeten je overleggen dan?
Hebbie dan ook een gospelkoor?
Nee dat verwachtte ik wel steeds

Word altijd een beetje opstandig van kerken

Ik ga Ceetje en Eetje maar laten opgroeien met geloof in het Vliegend Spaghettimonster. Leuke tegenhanger
En dan laten dopen in de Honigkapel of in de Bertollibasiliek?
Loretta is De Mol. Punt.
Tony heeft het (in periodes) ook veel over doodgaan. Begon al zodra hij kon praten. Ik ben er altijd heel eerlijk over, maar dan wel in simpele bewoordingen. Laatst vroeg hij of je ook dood kunt gaan als je 4 jaar bent. Ja dus. Maar dan zeg ik er wel bij dat dat gelukkig bijna nooit gebeurt.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 01 november 2009 @ 14:14:

En dan laten dopen in de Honigkapel of in de Bertollibasiliek?Tsssssk jij gelooft me niet hè?

http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
Whahahaha!

Loretta is De Mol. Punt.
Wil ook niet liegen tegen hem maar vrees dat hij 3 weken wakker gaat liggen als het antwoord niet geruststellend is.

Ik zoek dit zeil om klepbankje te bekleden maar kan het nergens vinden. Misschien toch rood met witte stippen doen?

Maar wat dan als er wél een kindje dat hij kent dood gaat? Denk je niet dat hij zich dan helemaal onveilig voelt? Want ten eerste blijkt dat je dus wel dood kunt gaan als nog nog maar een kind bent en ten tweede heeft mama doorover gelogen. Welke info over doodgaan kun je dan nog wél vertrouwen?

Even vanuit het kind geredeneerd, he?
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk motiefje zeg! Jammer dat je het nergens kunt vinden! Maar rood met witte stippen vind ik ook erg leuk. En tijdlozer. Maar ik weet niet of dat een criterium is.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja daarom moeilijk want ik wil (en ga) niet liegen maar vraag me nu dus af hoe ik dat op een voor hem geruststellende manier kan overbrengen.

Als ik zeg dat het wel kan maar bijna niet voorkomt dan zal hij door blijven hameren op dat het dus wél kan.
En als Nemo ergens op hamert dan krijg ik de vraag dus ongeveer 50x per dag.
Ik ben t wel met Kess eens. Gelukkig heeft Chica dat over kinderen nog niet gevraagd..

Rood met witte stippen zeil ook leuk!
FSM
Oranje stift + Wasmachine = niet zo'n goed idee.
Oef, dat zal best Vish, schade groot?

Ik heb zo'n stom lekker weekend gevoel, terwijl t leven nu een groot weekend is Maar was lekker, met Ier en Chica leuke dingen doen
Weekendgevoel is fijn, zal vast komen omdat je hele gezin thuis is
Hier ook fijn weekendgevoel. Al bijna een jaar! Maar laatste dagje herfstvakantie was lekker kneuterig pyjamadagje.
Loretta is De Mol. Punt.
Het was ook heerlijk pyamaweer vandaag natuurlijk!

Zeg, nu je er toch bent, waar kan ik online kinderschoenen kopen (Omoda heeft niet wat ik zoek en Dolcis ook niet)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven