Thuis
zondag 1 november 2009 om 10:44
zondag 1 november 2009 om 13:53
quote:Vishnu schreef op 01 november 2009 @ 08:45:
Wat vertellen jullie over doodgaan? Terwijl Nemo naast me kroop vanochtend was het eerste wat hij vroeg wanneer en waarom en hoe je dood gaat.
Ik zei half slaperig dat mensen die heel erg oud zijn of heel erg ziek zijn dood kunnen gaan.
Dat was niet het goede antwoord.
Want toen ging hij iedereen opnoemen die al oud was (including me) Wij zijn oud in de ogen van die koters ja.
Wat vertellen jullie over doodgaan? Terwijl Nemo naast me kroop vanochtend was het eerste wat hij vroeg wanneer en waarom en hoe je dood gaat.
Ik zei half slaperig dat mensen die heel erg oud zijn of heel erg ziek zijn dood kunnen gaan.
Dat was niet het goede antwoord.
Want toen ging hij iedereen opnoemen die al oud was (including me) Wij zijn oud in de ogen van die koters ja.
zondag 1 november 2009 om 14:16
Tony heeft het (in periodes) ook veel over doodgaan. Begon al zodra hij kon praten. Ik ben er altijd heel eerlijk over, maar dan wel in simpele bewoordingen. Laatst vroeg hij of je ook dood kunt gaan als je 4 jaar bent. Ja dus. Maar dan zeg ik er wel bij dat dat gelukkig bijna nooit gebeurt.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 1 november 2009 om 14:24
quote:Kess schreef op 01 november 2009 @ 14:14:
En dan laten dopen in de Honigkapel of in de Bertollibasiliek?Tsssssk jij gelooft me niet hè?
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
En dan laten dopen in de Honigkapel of in de Bertollibasiliek?Tsssssk jij gelooft me niet hè?
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
zondag 1 november 2009 om 14:48
zondag 1 november 2009 om 14:54
Maar wat dan als er wél een kindje dat hij kent dood gaat? Denk je niet dat hij zich dan helemaal onveilig voelt? Want ten eerste blijkt dat je dus wel dood kunt gaan als nog nog maar een kind bent en ten tweede heeft mama doorover gelogen. Welke info over doodgaan kun je dan nog wél vertrouwen?
Even vanuit het kind geredeneerd, he?
Even vanuit het kind geredeneerd, he?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 1 november 2009 om 15:18