Thuis
zaterdag 7 november 2009 om 18:07
zaterdag 7 november 2009 om 20:02
quote:Inad schreef op 07 november 2009 @ 18:07:
[...]
Ik vind Hugh te breed, houd niet van die spierbundelmannen. Ik vind zijn filmbroer (Liev Schreiber) leuker
En bij jou dus ook geen postkantoren meer, idioot he?Heel verschil in Hugh in eerste X-Men film en deze. Hier is ie inderdaad wel erg opgepompt en glimmend
[...]
Ik vind Hugh te breed, houd niet van die spierbundelmannen. Ik vind zijn filmbroer (Liev Schreiber) leuker
En bij jou dus ook geen postkantoren meer, idioot he?Heel verschil in Hugh in eerste X-Men film en deze. Hier is ie inderdaad wel erg opgepompt en glimmend
zondag 8 november 2009 om 10:28
quote:Vishnu schreef op 07 november 2009 @ 22:08:
Ik heb trek in bitterballen.
Hoe was de baklava vandaag Star? En heb je nog schoenen gekochtje voor bloedje nummer uno?
Geen baklava, wel de supermarkt leeggekocht aan curry's enzo
Nee, mijn grote bloedje heeft te kleine voeten
*gooit steriel potje richting Starman*
Ik heb trek in bitterballen.
Hoe was de baklava vandaag Star? En heb je nog schoenen gekochtje voor bloedje nummer uno?
Geen baklava, wel de supermarkt leeggekocht aan curry's enzo
Nee, mijn grote bloedje heeft te kleine voeten
*gooit steriel potje richting Starman*
zondag 8 november 2009 om 14:57
zondag 8 november 2009 om 17:28
Iew, Vish. Naar bed dan net goed
Gaat hij dan ook echt slapen of laat je em nog wel eten?
Minimeet was leuk. Erwt is lief, kreeg allemaal lieve kadootjes voor Mier en Chica en hele goede chocola voor mij En een heel lief vogelhuisje met pinda's en vetbol voor het nieuwe huis
En Xan ontmoet dus. Xan is leuk
Gaat hij dan ook echt slapen of laat je em nog wel eten?
Minimeet was leuk. Erwt is lief, kreeg allemaal lieve kadootjes voor Mier en Chica en hele goede chocola voor mij En een heel lief vogelhuisje met pinda's en vetbol voor het nieuwe huis
En Xan ontmoet dus. Xan is leuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 8 november 2009 om 19:30
Hij mag nog wel even eten hoor en gaat zo weer naar bed.
Leuk dat het leuk was!!!
Ik heb stickers voor korting op de sonicare for kids. Als iemand interesse heeft laat het me dan even weten, dan stuur ik ze op! kijk op http://www.poetspower.nl voor meer info.
Leuk dat het leuk was!!!
Ik heb stickers voor korting op de sonicare for kids. Als iemand interesse heeft laat het me dan even weten, dan stuur ik ze op! kijk op http://www.poetspower.nl voor meer info.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.