Thuis
zondag 8 november 2009 om 21:28
zondag 8 november 2009 om 22:00
zondag 8 november 2009 om 22:27
Weekendje weg was leuk, nu zijn we redelijk dood. Ier en Mier waren leuk en schattig (iEr het eerste en Mier het tweede ).
Weekend was leuk, veel gezien, gedaan, lekker gegeten bij superlekkere (en superdure ) Italiaan, Inad weer gezien (inclusief de rest), bijgekletst en gegeten bij ErwtenTante (die heellll veel praat ). Nu eindelijk thuis
Peas on earth!
maandag 9 november 2009 om 09:41
Whahaha echt geen idee! Uiteindelijk zal het me nog wel tegen gaan vallen denk ik. Je hebt toch altijd meer dan je denkt. Wat zo fijn is: heb nu geen zolder en geen schuur dus al het gereedschap, opslagspullen en fietsen staan nu in huis. Als dat alleen al buiten zicht en uit huis is straks is het hartstikke opgeruimd binnen
Ben eigenlijk nog steeds "niet echt belangrijke" dingen aan het inpakken. En das best veel
Ben eigenlijk nog steeds "niet echt belangrijke" dingen aan het inpakken. En das best veel
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 9 november 2009 om 10:17
Ja, geen schuur dan fijn Ik moest toen bij paarse appartement hele schuur leeghalen en daar stond inderdaad veel meer in dan verwacht, wat ook logisch was wel want ik kon de deur nauwelijks meer dicht krijgen. Moest altijd laatste dingen echt tegenhouden en dan met andere hand deur dicht doen
Oja, de veelpraattante
Star, oef, vroeg.
Hier redelijk uitgeslapen, want Chica blijft vandaag dagje thuis en Mier en zij waren pas tegen achten wakker. Hij kwam alleen tegen vieren en zessen even drinken. Zij was ook paar keer wakker want niet lekker. Ze kreeg gisteravond ineens 38 graden koorts en klaagde over hoofdpijn en hoestte. En vandaag dus weer helemaal beter dus nu zit ik met actief kind opgescheept dat liever naar school wil Maar gaan er lekker kneuterdagje van maken en wel goed voor haar. Lekker lang badderen en koekjes bakken die ze van Erwt gekregen heeft (ze kreeg heel lief stippen koffertje vol koekvormpjes en koekjesmix met glazuur en plaatjes voor op de koek en zo). Ze zit nu op me te wachten dus
Oja, de veelpraattante
Star, oef, vroeg.
Hier redelijk uitgeslapen, want Chica blijft vandaag dagje thuis en Mier en zij waren pas tegen achten wakker. Hij kwam alleen tegen vieren en zessen even drinken. Zij was ook paar keer wakker want niet lekker. Ze kreeg gisteravond ineens 38 graden koorts en klaagde over hoofdpijn en hoestte. En vandaag dus weer helemaal beter dus nu zit ik met actief kind opgescheept dat liever naar school wil Maar gaan er lekker kneuterdagje van maken en wel goed voor haar. Lekker lang badderen en koekjes bakken die ze van Erwt gekregen heeft (ze kreeg heel lief stippen koffertje vol koekvormpjes en koekjesmix met glazuur en plaatjes voor op de koek en zo). Ze zit nu op me te wachten dus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook