Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat moet je in de stad (bijv. A'dam) kopen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 26 oktober 2009 @ 20:33:

Ik vind noa noa ook mooi, maar dat is bijna niet online te krijgen.

Nee jammer, voor kleine meisjes ook schattig.

Sissi Boy? Ook niet online alleen.

Niks leuks in favorieten voor je.
Morgane le Fay ook leuk, maar moeilijk online.

Raspberry?

Cora Kemperman?

Mango?

Zara?

Mexx?

Dept?

*Noemt nu maar gewoon alles dat ze kan bedeken*
Cora Kemperman? Bestaat die nog? Heb ik nog twee gebreide jurken van, kan wel wil dit jaar geloof ik
Mango ook niet al te Kess volgens mij
www.bonaparte.nl

(Ook leuke rokjes voor Ceetje besteld )
http://www.outletplanet.n ... 9f9e9db5cacaeaac353f5b114

Hmmm, voor de Sint.
Nu zijn jullie allemaal verdwaald op de digitale snelweg zeker?

Ik ga naar boven, Starman heeft moeite met een zekere kleine dame stil te krijgen, huilt heel verdrietig hoor ik. Niet leuk.
Ach gossie

Ik heb heel lang geen chips gegeten en vandaag dus wel. Nu ben ik toch beroerd bleeuugghhh. Koop het nooit meer.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Blegh! Even lekker kotsen Vish, dat helpt.

Gebreide jurken kunnen zeker nog! Wat voor kleur hebben ze?

Bonaparte zitten ook leuke dingen tussen, maar heeft soms zo'n rare, plompe pasvorm. Ik ga nog eens even verder snuffelen. De buuf kwam net langs, dus was nog niet verdwaald op de digitale snelweg, maar ga nu wel alsnog een poging doen.
Loretta is De Mol. Punt.
Maar ik kan nog niet kotsen, dat mag pas in nieuwe tuin.
Dan rij je daar toch even heen?
Loretta is De Mol. Punt.

Ik was de hort op en zie dat ik een berg linkjes gemist heb
Peas on earth!
Straks kapen jullie elkanders jurken nog weg!

Hebben jullie nog handige tips qua verhuizen? Ben nu een lijst aan het maken wat ik allemaal moet regelen en waar adreswijzigingen heen moeten.

Om 12.15 naar de tandarts voor dat operatiegesprek. Brrrrrr
Jurken zijn zwart en bordeauxrood, lekker herfstig dus

Hoeveel zakken had je op dan Vish?
Nog niet eens 1 zak en eerlijk waar ik was er heel beroerd van, heb tot een uur of 2 wakker gelegen van de buikpijn. Mietje ben ik ook.
Nu even lekker koppie koffie en dan ga ik de keukenspullen die ik bijna nooit gebruik alvast inpakken dan kunnen ze straks daar meteen in de kastjes en de dozen leeg weer mee hierheen.

Heb hier inbouwkoelkast en losse dus die haal ik ook zo leeg dan kunnen we daar eten en drinken tijden schoonmaken en klussen.
Vish, ik ben verhuisexpert want ben lang Nomadisch geweest

Ik doe het altijd via:

http://www.verhuisservice.nl/

Want dan sturen ze je adreswijziging door naar die instanties die jij aantikt, heel handig.

Belastingdienst hoort het via de gemeente, als je je inschrijft op nieuwe adres en SVB en IBG eventueel ook.

En je post ipv gratis maand zeker een half jaar laten doorsturen. Dat kost c.a. 15 Euro maar echt de moeite waard.

En qua inpakken, steeds zware dingen onderop, bijv. boeken en dan daar boven kleding of lakens en handdoeken en zpo. Op elke doos op meerdere zijdes schrijven wat erin zit en eventueel breekbaar.

Tijdens het inpakken ook veel weggooien of in doos voor kringloopwinkel doen.

Leuk hoor

Ik heb er ook echt zin in Gewoon voor het eerst een EIGEN HUIS (plek onder de zon, iew ) en een tuin erbij en een echt groot huis met verdiepingen en zo

Heb er zo'n zin in lekker kamers voor Mier en Chica maken en allemaal nieuwe dingen voor ze uitzoeken
Even heel suf, inschrijven bij nieuwe gemeente, dan moet ik daarheen?

Dat is wel handig die service! Heb al zo lang niet in normaal huis gewoond dat ik even geen overzicht heb ik wie wat te regelen.
Heb het al gevonden, het gehucht heeft zelfs een website
Getver, hoor ik daar toch een zweem Rene Froger ineens.
Toch niet een eigen huis he?

Dit wordt mijn 11e verhuizing, heb net even een lijstje proberen te maken met alle adressen en jaartallen.
Getver, nog even en Inad begint over 'zo heppie', maar gelukkig heeft ze geen kabel, dus heeft ze dat nieuwe afschuwelijke programma van Rene Froger en zijn familie nog neit gezien

Leuk Vish, lekker bezig met verhuisvoorbereidingen! In sommige gemeentes kun je je online inschrijven. Kon ik ook toen ik met Xan ging samenwonen

Gewoon veel lijstjes maken en steeds opschrijven als je ineens bedenkt dat er nog iets geregeld moet. Komt vast helemaal goed.

Ik haalde trouwens steeds veel bananendozen bij de supermarkten. Dat zijn ideale verhuisdozen én ze zijn gratiesssj!
Peas on earth!
Iemand nog iets nuttigs te melden over gas water en licht? Heb net even gekeken maar uhm vroeger had je Nuon en verder niks en nu moet ik uit 15 versch kiezen ofzo.
Heb ik ook geen verstand van. Kun je niet gewoon Nuon over laten zetten? Dan kun je altijd nog tzt bedenken of je wil veranderen.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven