Thuis
vrijdag 13 november 2009 om 09:48
vrijdag 13 november 2009 om 10:11
Is het niet verstandig om alvast een kapper te bellen en een afspraak voor vanmiddag te maken, voor het geval het mislukt? Morgen is het zaterdag, dan zitten alle kappers overvol en anders moet je zo blijven lopen tot maandag!
*** voorspelt dat juist dán Mr. Right zich aandient, maar als hij je ook leuk vindt met verknalde coupe, dan zit het zeker goed! ***
*** voorspelt dat juist dán Mr. Right zich aandient, maar als hij je ook leuk vindt met verknalde coupe, dan zit het zeker goed! ***
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 november 2009 om 13:06
Star
En ik heb de haarfoto gemist. Ik wacht wel op de nieuwe
Even een koppiepeest van SM-topic (ja, niet alleen St Maarten is zo af te korten )
Chica weer beter, af en toe een kuchje. En vannacht ging t helemaal goed. Ze wilde dolgraag naar school dus daar is ze nu.
En:
We hebben de S
We hebben de L
We hebben de E
We hebben de U
We hebben de T
We hebben de E
We hebben de L
We zijn er meteen geweest en vast rondgekeken. Ziet er altijd lekker ruim uit, zo helemaal leeg Kreeg weer allemaal inricht ideeën
Ier is nu even aan t werk en komt me zo ophalen. Dan gaan we er weer naar toe en blijven er tot we Chica ophalen en dan gaan we met haar kijken. Het zit op 2 min. loopafstand van haar school, dus straks niet meer 2 uur onderweg, joecheeeeeee
En Mier is zo aan t lachen de hele morgen
Ik ben gewoon voor t eerst huiseigenaar
En ik heb de haarfoto gemist. Ik wacht wel op de nieuwe
Even een koppiepeest van SM-topic (ja, niet alleen St Maarten is zo af te korten )
Chica weer beter, af en toe een kuchje. En vannacht ging t helemaal goed. Ze wilde dolgraag naar school dus daar is ze nu.
En:
We hebben de S
We hebben de L
We hebben de E
We hebben de U
We hebben de T
We hebben de E
We hebben de L
We zijn er meteen geweest en vast rondgekeken. Ziet er altijd lekker ruim uit, zo helemaal leeg Kreeg weer allemaal inricht ideeën
Ier is nu even aan t werk en komt me zo ophalen. Dan gaan we er weer naar toe en blijven er tot we Chica ophalen en dan gaan we met haar kijken. Het zit op 2 min. loopafstand van haar school, dus straks niet meer 2 uur onderweg, joecheeeeeee
En Mier is zo aan t lachen de hele morgen
Ik ben gewoon voor t eerst huiseigenaar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook