Thuis
zaterdag 14 november 2009 om 14:00
Fotooo's!!!
Huis kijken was zo leuk, Chica was zo blij en rende maar van kamer naar kamer en zat in het lege bad en verstopte zich overal en wilde tien keer de tuin in Ik heb de WTP wc-bril beneden kunnen verbergen dus die kan er zonder gepiep uit Vogelhuis is er maar hangt nog niet want anders vreten die vogels alles op voor we er goed en wel wonen en er is ook nog geen sneeuw dus laat ze zelf maar eten zoeken
Nu lekker rust. Mier heeft net gedronken en is nu vertrokken richting dromenland weer, terwijl hij al twee uur geslapen heeft net. Supernacht gehad met gewoon zo'n 7.5 uur slaap IEr is aan t werk (soort feestconferentiegebeuren en hij geeft een presentatie en workshop) en Chica met Chico de paden op ende de lanen in Ik heb thee, die ik net kon redden van een zeker einde tegen t scherm vanwege Vishnu, en tijd voor mezelf Mier ligt op mijn opgetrokken benen dus ik typ nog met 2 handen ook
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 14 november 2009 om 14:10
Jaaa, terwijl die zonen al 18 en 16 zijn of zo. Die hebben ze in al die jaren tijd dus laten zitten. Er staat ook een Knorretje op de stortbak die eraf moet en de WTP plafonnière moet dood
En verder, kanibaal (lekkker!! )
En leuke Sint-avatar
voor moe, lekker uitrusten nu!
En verder, kanibaal (lekkker!! )
En leuke Sint-avatar
voor moe, lekker uitrusten nu!
zaterdag 14 november 2009 om 15:56
quote:Star schreef op 14 november 2009 @ 15:06:
Wat leuk dat Chica zo hyper reageerde
Mag ze eigen kamer uitzoeken qua inrichting enzo?
Nou, we hebben haar bed al natuurlijk en nu heeft ze kleren in inbouwkast hier en die is daar niet dus ze mag sowieso een garderobekast. Ik wil wel inspraak alleen En ze heeft tafeltje en stoeltjes 'nodig' (vind ik ) en ik wil een grote speelgoedkist. Liefste houd ik het allemaal beetje in stijl als bed (whitewash bed van Flexa). Maar even kijken. En ze had takkedure gordijnen voor grote ramen hier (appartement heeft enorme ramen in elke kamer) en daar relatief stuk kleinere (normale) ramen, dus ze moet ook gordijnen. Ik wil geen merchandise zooi want die vinden ze al snel niet leuk meer. Dus liever iets moois dat beetje tijdloos is. Wil ook een mooie quilt (echt zo'n tuttig meisjesding) voor op haar bed.
En ik doe 1 muur roze, beetje zoals achtergrond nu maar dan stuk lichter. Dat wilde ze zelf heel graag
Lekker toch een WtP-wcbril? Is het enige waar dat beest goed voor is; op gescheten worden
Wat leuk dat Chica zo hyper reageerde
Mag ze eigen kamer uitzoeken qua inrichting enzo?
Nou, we hebben haar bed al natuurlijk en nu heeft ze kleren in inbouwkast hier en die is daar niet dus ze mag sowieso een garderobekast. Ik wil wel inspraak alleen En ze heeft tafeltje en stoeltjes 'nodig' (vind ik ) en ik wil een grote speelgoedkist. Liefste houd ik het allemaal beetje in stijl als bed (whitewash bed van Flexa). Maar even kijken. En ze had takkedure gordijnen voor grote ramen hier (appartement heeft enorme ramen in elke kamer) en daar relatief stuk kleinere (normale) ramen, dus ze moet ook gordijnen. Ik wil geen merchandise zooi want die vinden ze al snel niet leuk meer. Dus liever iets moois dat beetje tijdloos is. Wil ook een mooie quilt (echt zo'n tuttig meisjesding) voor op haar bed.
En ik doe 1 muur roze, beetje zoals achtergrond nu maar dan stuk lichter. Dat wilde ze zelf heel graag
Lekker toch een WtP-wcbril? Is het enige waar dat beest goed voor is; op gescheten worden
zaterdag 14 november 2009 om 15:58
En:
Ier en ik proberen al sinds eerste lachje Mier lachend op de foto te krijgen, maar monsterkip doet steeds niet lachen als camera in buurt is Vandaag eindelijk gelukt! Ik had hem in de box gelegd en deed kiekeboe met de camera, jaja
Ik zet de serie: Een lach in wording.. op Hyves
Ier en ik proberen al sinds eerste lachje Mier lachend op de foto te krijgen, maar monsterkip doet steeds niet lachen als camera in buurt is Vandaag eindelijk gelukt! Ik had hem in de box gelegd en deed kiekeboe met de camera, jaja
Ik zet de serie: Een lach in wording.. op Hyves