Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahaha hoe kom je nou weer ineens bij die heksjes?

Heb je foto's gemaakt in IRL (stomme vraag, ik bedoel dus, wanneer komen ze op Hyves?)?
Eh.. binnenkort

Misschien vanwege Halloweenfoto's. Ze zijn hoe dan ook erg cute
Whahahahaha binnenkort. Nou goed, kijk over week of twee wel

Hoe is het met Chica en Mier? Belchelijk verwend zeker door Ierenfamilie?
Ik ga inderdaad nog maar even geen moeite doen om de foto's van Inad op te zoeken. Dat wordt vast volgend jaar pas.

Tony wil wel naar bed, in tegenstelling tot andere jaren, omdat er dit keer een vriendje te logeren heeft. Denk dus dat ze om 19 uur al op bed liggen. Ben wel benieuwd of ze na middernacht uit zichzelf wakker worden. Want inderdaad, geen slapende kinderen wakker maken!
Ik denk dat ergens volgend jaar een hele goede inschatting is

Chica en Mier erg verwend inderdaad. Hadden expres een tweede koffer meegenomen voor alle kadootjes

Gezellig Kess, vriendje te logeren. Wij gaan naar Mille. Daar eten en dan de kinderen daar op bed leggen.
Gezellige avond allemaal!

Onze O&N-visite heeft helaas ziek afgebeld . Wel jammer, maar vooral sneu voor hen zelf natuurlijk. Wij maken het dus gewoon met z'n tweeën gezellig
Oooooooh, de diëtiste zal wel boos op me worden at ik dit nu schrijf: maar al het lekkers hoef je nu maar met zijn tweetjes te delen! (Informeer jij de volgende keer even of ze ook vivaforumt, dan hou ik daar voortaan rekening mee in mijn postst.)

Extra koffer!
Heerlijk ontbeten met American Pancakes uit een pakje, zoete meuk, heerlijk! Zo nog even de stad in, heb bij de Zeeman spijkerbroekje ontdekt voor scharregatjes dus ga er meteen even 2 halen dan kunnen we weer voort.

Daarna boodschappen doen en een filmpje kijken, zal wel weer Polar Express worden.

Fijne dag en avond allemaal als ik jullie niet meer zie vandaag!

Whahaha die extra koffer klinkt wel heel erg!!
Hier zitten ze ook aan de Polar Express, Trav! Vito is vanncht 5 x wakker geweest (en ik dus ook....) en ligt helemaal gaar op de bank.

Om alvast in de stemming te komen:

En ipv oliebollen lekkere koekjes op tafel:

Ik drink nog even een bakje koffie en dan moeten we toch echt maar gaan, bleeeuuugghhhh.
Oh en de kersttroep opruimen moet ook nog.
quote:Kezz schreef op 31 december 2010 @ 10:44:

Oooooooh, de diëtiste zal wel boos op me worden at ik dit nu schrijf: maar al het lekkers hoef je nu maar met zijn tweetjes te delen! (Informeer jij de volgende keer even of ze ook vivaforumt, dan hou ik daar voortaan rekening mee in mijn postst.)

Ik ben daar ook bang voor, dat ze me via het forum in de smiezen houdt
Oeh lekkere koekjes
Ik kon ook geen gebreide oliebollen vinden.
Wat een oliebollentopics ineens, zeg! Tijd voor een Algemeen Oliebollen Topic.
Nog even een tip van Vis zo op de valreep van 2010:

Rij je met een bak vol beignetten, hou er dan rekening mee dat deze door de auto vliegen als je keihard op de rem moet staan voor een ubercute poesje wat de weg oversteekt als jij er net aankomt.

Het ging gelukkig net goed, hart zat in mijn keel.
Joehoeeeeee madels; gelukkig nieuwjaar! Dat het maar leuk en gezellig en gezond enzo moge worden

Sjonge Vis, je had toch beter een plat poesje tegen je voorruit kunnen hebben dat platte beignets? Tsssssk, op Oudejaarsavond gaan beignets voor hoor

Plat poesje tegen voorruit klinkt zomaar héél goor

Nemo heeft me gesmeekt om hem wakker te maken om 12 uur. Ik aan hem staan schudden vannacht, krijg ik heel boos een schokkende schouder en 'laat me met rust'. Uhhh oké.

Vanochtend om 6 uur janken dat ik hem niet wakker had gemaakt.
En zing niet zo hard Star.
Ik vond het een mooi liedje ja. En ik heb nog steeds geen antwoord op babyruiksmsje. Dus. Gelukkig kon ik het op Hyves zelf vinden
Oh sorry ja whahaha babyruik was wat je dacht, maandje te vroeg.

Deze meer theehuizerig:

Mijn god wat is dat voor zelf geknutseld plaatje Vis? Was je erg dronken?
Gelukkig nieuwjaar!

Vond nog een leuk schoentje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven