Tips: combineren gezin en werk

15-02-2020 16:05 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
In april ga ik weer werken. Ik wil voor de beeldvorming even weten hoe het allemaal loopt bij forummers die een gezin hebben en werken. Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ik vind het allemaal wel spannend. Vooral dat zoon naar de kdv gaat.

Onze situatie
Ik ga 4 dagen werken en vriend ook. We hebben voor 3 dagen kdv, woensdag ben ik thuis en vader is de vrijdag thuis.
Ik begin om 07:00 met werken dus vriend brengt zoon naar de kdv en ik haal zoon op rond 16:30.
1x per week komt er een schoonmaakster langs.

Vergeet ik nog verder iets?
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet de boodschappen bezorgdienst
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
15-02-2020 16:07
Je vergeet de boodschappen bezorgdienst
Dat doen we op de dagen dat we thuis zijn, denk aan weekend en de woensdag en vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
De onderlinge afstemming wie bij calamiteiten wanneer en hoe thuis kan zijn als kdv belt dat kind koorts heeft/spuugt/gevallen is. Dat jullie daar vantevoren over na hebben gedacht en allebei kunnen leven met de verdeling daarin.
Lekker dat je in de middag optijd thuis bent. Dat gaf ons veel rust. Kinderen konden dan optijd eten, eventueel badderen en naar bed.
Hoelaat gaat je kind in de ochtend naar het kdv?

Hoe is het verder met je?
Alle reacties Link kopieren
Tia.Dalma schreef:
15-02-2020 16:09
De onderlinge afstemming wie bij calamiteiten wanneer en hoe thuis kan zijn als kdv belt dat kind koorts heeft/spuugt/gevallen is. Dat jullie daar vantevoren over na hebben gedacht en allebei kunnen leven met de verdeling daarin.
Daar hebben we het nog niet over gehad. Ik ga het even opschrijven.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 15-02-2020 16:13
0.54% gewijzigd