tips om zwanger te worden

25-03-2011 20:20 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal!

Ik ben een paar maanden bezig om zwanger te worden maar helaas is het nog niet gelukt. Hebben jullie tips die de kans vergroten om zwanger te worden? Ik heb bv wel eens gehoord dat het zou werken om een orgasme naderhand te krijgen.

Heel erg bedankt!!!
Er vooral niet te krampachtig mee bezig zijn. Seks moet vooral heel leuk en ongedwongen blijven.

Hoe lang ben je nu bezig?
Vlak voor je eisprong heb je de meeste kans om zwanger te raken.
(goedkope) ovulatie testen gebruiken en daarna wippen
Je vooral NIEt laten leiden door geld verslindende en psychisch slopende tests. Gewoon liefdevolle sex hebben en er niet zo mee bezig zijn in je hoofd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Stoppen met roken.
Vooral er aan denken dat de meeste er gemiddeld een jaar over doen.

En je dus niet te druk te maken.
Fame, lul toch niet zeg. Wij hebben er 2 jaar over gedaan om een kind te verwekken en pas na een aantal maanden gebruik van ovulatie testen werd het ons duidelijk dat mijn eisprong vroeger was dan de helft van mijn cyclus. Niet alles is op te lossen met liefde
Ik vond temperatuur bijhouden heel goed werken, gaf mij inzicht in mijn lichaam.
Dit boek lezen. Wordt je an sich niet sneller zwanger van, maar is wel leuk en interessant leesvoer voor als je er meer over wilt weten:

quote:_Barbabella_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:29:

Fame, lul toch niet zeg. Wij hebben er 2 jaar over gedaan om een kind te verwekken en pas na een aantal maanden gebruik van ovulatie testen werd het ons duidelijk dat mijn eisprong vroeger was dan de helft van mijn cyclus. Niet alles is op te lossen met liefdeNee, maar neuken omdat een test dat zegt, dat is gezellig! Of neuken we alleen nog maar op die ene dag dat we denken zwanger te kunnen raken?
- Jouw orgasme pas een half uur na het zijne.

- Niet meteen na de seks naar de wc gaan want dan loopt een groot deel van het zaad simpelweg de wc in.

- Geen speeksel als glijmiddel gebruiken want daarin kan het zaad minder goed zwemmen.

- Als de zaadlozing op z'n hondjes plaatsvindt wordt het zaad beter op z'n plek gebracht.
Heel gek, ja. Zo ging het een tijdje wel ja
condoom afdoen en met de pil stoppen?
Ah nee flauw sorry.

Bij ons werkte het om het om de dag te doen de hele maand en tijdens de ovulatie (ongeveer wanneer ik dacht dat die was) elke dag. Dat was dan een dag of 4.
quote:_Barbabella_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:37:

Heel gek, ja. Zo ging het een tijdje wel jaMaar lieve Barbabella, jij was al twee jáár bezig. TO nog maar enkele maanden. Nog geen enkele reden om aan te nemen dat er méér aan de hand kan zijn dan 'gewoon' even de pech dat je deze paar keer steeds net aan de verkeerde kant van de kansberekening zat.
quote:Fame schreef op 25 maart 2011 @ 20:26:

Gewoon liefdevolle sex hebben en er niet zo mee bezig zijn in je hoofd. zwanger word je tussen je benen, niet tussen je oren.
In het geval van van Barbabella kan ik me de testen wel voorstellen, heel logisch.

Maar als je net een paar maanden bezig bent (weet niet hoelang TO bezig is), dan moet je het vooral niet te geforceerd maken. En voor mensen met een onregelmatige cyclus wordt de tip gegeven om ongeveer om de 2 a 3 dagen seks te hebben, dit i.v.m. de levensduur van de spermacellen.

Succes!
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:40:

[...]

zwanger word je tussen je benen, niet tussen je oren.Maar door er constant mee bezig te zijn wordt je niet sneller zwanger, de stress kan er ook voor zorgen dat je cyclus verstoord raakt en je menstruatie uitblijft.
Na 8 maanden liefdevol neuken heb ik en ovulatietesten erbij gehaald en om de dag seks en dat heeft resultaat gehad in de 9e maand. Ik kan wel zeggen dat om de dag niet iedere keer evenzeer van harte ging... En de dag dat de test positief was gingen we de volgende dag op vakantie, dus na een dag inpakken en het vooruitzicht dat ik om 3 uur mijn bed uit moest was ik het liefst gaan slapen. Maar toch even doorgezet:) en met resultaat.
quote:_Barbabella_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:37:

Heel gek, ja. Zo ging het een tijdje wel jaTjonge. Meen je dat echt? Je wilt zwanger worden en heb dan maar 1 dag in de maand gemeenschap? Ik weet echt niet wat te zeggen nu. (En, ik wilde je echt niet voor je hoofd stoten, maar ik wordt zo iebelig van al die hysterica als er na drie maanden nog geen zwangerschap is en ook van de commercie die daar ontzettend veel (leed)geld aan verdient.)
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:40:

[...]

zwanger word je tussen je benen, niet tussen je oren.BEdoel ik toch!
Kan het ook zo zijn dat je in de maand seks hebt wanneer je zin hebt, maar op de dag dat je een positieve test hebt sowieso, zin of geen zin?!?
quote:Kaya07 schreef op 25 maart 2011 @ 20:22:

Er vooral niet te krampachtig mee bezig zijn. Seks moet vooral heel leuk en ongedwongen blijven.

helemaal mee eens!
quote:_Barbabella_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:29:

Fame, lul toch niet zeg. Wij hebben er 2 jaar over gedaan om een kind te verwekken en pas na een aantal maanden gebruik van ovulatie testen werd het ons duidelijk dat mijn eisprong vroeger was dan de helft van mijn cyclus. Niet alles is op te lossen met liefde

Wat rot dat je daar pas na twee jaar achter kwam!

Je hebt dus al die tijd eigenlijk op de 'verkeerde' dagen sex gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven