tips voor verkleedkleren peuter (2)?
zaterdag 14 februari 2009 om 13:08
Zoontje van 2 mag volgende week verkleed komen op het kdv. Aangezien ik vermoed dat hij het pakje niet vaak zal dragen (want hij is een eigenwijze peuter met een eigen willetje) wil ik er niet teveel geld aan uitgeven. Ik zoek dus tips om zelf iets in elkaar te flansen voor een paar centen.
Wie heeft een leuk idee voor een grappig pakje wat lekker zit en makkelijk te maken is?
(Ik heb geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg...)
Wie heeft een leuk idee voor een grappig pakje wat lekker zit en makkelijk te maken is?
(Ik heb geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg...)
zaterdag 14 februari 2009 om 16:18
http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=972
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 14 februari 2009 om 17:20
zaterdag 14 februari 2009 om 20:32
Ik heb op Marktplaats voor 7,50 een Bumba-pak voor hem gekocht. Zoonlief is gek op Bumba en ik heb dat pak gewoon tussen zijn pyjama's gelegd. Hij 'ontdekte' het pak daardoor zelf en wil het nu steeds aan.
Op MP kan je sowieso veel carnavalskleding vinden. Zoek gewoon iets bij jou in de buurt, dan hoeft het je echt de kop niet te kosten.
Succes!
Op MP kan je sowieso veel carnavalskleding vinden. Zoek gewoon iets bij jou in de buurt, dan hoeft het je echt de kop niet te kosten.
Succes!
Takes a second for your life to change
maandag 16 februari 2009 om 12:29
Meer kan ik niet vinden....tis verder vooral hoeden, petten, boa's, jurkjes = meidenmeuk. En ook allemaal vanaf 98 ongeveer. Dit kun je evt. inkorten (met de nietmachine desnoods) en is niet overdreven groot. Als je er idee in hebt, mail me dan ff op blondjeii@hotmail.com