tips voor verkleedkleren peuter (2)?

14-02-2009 13:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoontje van 2 mag volgende week verkleed komen op het kdv. Aangezien ik vermoed dat hij het pakje niet vaak zal dragen (want hij is een eigenwijze peuter met een eigen willetje) wil ik er niet teveel geld aan uitgeven. Ik zoek dus tips om zelf iets in elkaar te flansen voor een paar centen.

Wie heeft een leuk idee voor een grappig pakje wat lekker zit en makkelijk te maken is?

(Ik heb geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg...)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=972
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Woon je in de buurt van Rotterdam Tinus? Ik heb hier nog het e.e.a. liggen van de meiden.
Liep net door de Hema en zag daar ontzettend leuke bijen-pakjes, helemaal a la Bee Movie. Ben je in een keer klaar, vleugels en alles erbij. Hema kan nooit zo gek duur zijn.
Overigens ook niet zo moeilijk om zelf te maken. Tuniek van zwart en gele banen, zwarte capuchon met koordje erdoor, twee vleugels van vilt oid en klaar!
Ik heb mijn jongens vorig jaar als boef gestuurd. Zwart wit gestreept t-shirt gekocht, op een oude witte hydrofiel een nummer geschreven, uitgeknipt en op de voorkant geplakt met van dat zoomstrijkband. Stoppelbaardje getekend met oogpotlood en klaar. Groot succes!
Krissie: Sorry voor de late reactie, ik was even een boodschap doen. Toevallig woon ik IN Rotterdam!! Wat heb je precies liggen? Zoon is een ukkie met maatje 86.
... Ik was namelijk kijken wat ze hadden bij de Wibra, SpeelgoedBlokker en Kruidvat maar helemaal noppes nada niets... Niet eens een schminksetje.
Ik heb op Marktplaats voor 7,50 een Bumba-pak voor hem gekocht. Zoonlief is gek op Bumba en ik heb dat pak gewoon tussen zijn pyjama's gelegd. Hij 'ontdekte' het pak daardoor zelf en wil het nu steeds aan.

Op MP kan je sowieso veel carnavalskleding vinden. Zoek gewoon iets bij jou in de buurt, dan hoeft het je echt de kop niet te kosten.

Succes!
Takes a second for your life to change
Sorry Tinus, topic was te ver weggezakt vrees ik, had je reactie niet gezien. Ik weet niet of ik het zó klein heb liggen. Wel hoeden enzo natuurlijk, maar tja....zal zo ff kijken!

Meer kan ik niet vinden....tis verder vooral hoeden, petten, boa's, jurkjes = meidenmeuk. En ook allemaal vanaf 98 ongeveer. Dit kun je evt. inkorten (met de nietmachine desnoods) en is niet overdreven groot. Als je er idee in hebt, mail me dan ff op blondjeii@hotmail.com
Action??

Zag er vanochtend allerlei kieltjes en gekleurde bloesjes hangen, boa's, maskers... En allemaal kindermaatjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven