tips voor verkleedkleren peuter (2)?
zaterdag 14 februari 2009 om 13:08
Zoontje van 2 mag volgende week verkleed komen op het kdv. Aangezien ik vermoed dat hij het pakje niet vaak zal dragen (want hij is een eigenwijze peuter met een eigen willetje) wil ik er niet teveel geld aan uitgeven. Ik zoek dus tips om zelf iets in elkaar te flansen voor een paar centen.
Wie heeft een leuk idee voor een grappig pakje wat lekker zit en makkelijk te maken is?
(Ik heb geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg...)
Wie heeft een leuk idee voor een grappig pakje wat lekker zit en makkelijk te maken is?
(Ik heb geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg...)

zaterdag 14 februari 2009 om 13:16
Indiaan. Strepen op z'n wangen, een bandje met veer op z'n hoofd. En een oud t-shirt van een volwassene aan de onderkant in repen knippen, aantrekken met een riem om zijn middel.
Piraat. Boerenzakdoek in driehoek op zijn hoofd. Een ooglapje en stopppelbaard en litteken schminken. En oude kleren rafelig knippen.
Piraat. Boerenzakdoek in driehoek op zijn hoofd. Een ooglapje en stopppelbaard en litteken schminken. En oude kleren rafelig knippen.

zaterdag 14 februari 2009 om 13:32
zaterdag 14 februari 2009 om 13:40
Zwarte hoge hoed en je bent ; goochelaar ( konijn mee en een toverstaf ) , of een opa ( bril / snor ) , of een burgemeester ( ketting ) , of een bruidegom ( corsage ) , of ........
sporter (bijv. : korte broek , hemd , blauw oog en bokshandschoenen )
sporter (bijv. : korte broek , hemd , blauw oog en bokshandschoenen )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 14 februari 2009 om 14:04
zaterdag 14 februari 2009 om 14:50

zaterdag 14 februari 2009 om 16:02
http://images.google.nl/i...sLs9ohYMT2z ... l%26sa%3DG
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 14 februari 2009 om 16:05