tips voor verkleedkleren peuter (2)?

14-02-2009 13:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoontje van 2 mag volgende week verkleed komen op het kdv. Aangezien ik vermoed dat hij het pakje niet vaak zal dragen (want hij is een eigenwijze peuter met een eigen willetje) wil ik er niet teveel geld aan uitgeven. Ik zoek dus tips om zelf iets in elkaar te flansen voor een paar centen.

Wie heeft een leuk idee voor een grappig pakje wat lekker zit en makkelijk te maken is?

(Ik heb geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg...)
Spookje. Laken met 2 gaten erin
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Doperwtje: kleed hem helemaal in het groen
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 14 februari 2009 @ 13:10:

Doperwtje: kleed hem helemaal in het groen
Indiaan. Strepen op z'n wangen, een bandje met veer op z'n hoofd. En een oud t-shirt van een volwassene aan de onderkant in repen knippen, aantrekken met een riem om zijn middel.

Piraat. Boerenzakdoek in driehoek op zijn hoofd. Een ooglapje en stopppelbaard en litteken schminken. En oude kleren rafelig knippen.
ik heb een keer een heel klein kindje gezien wat helemaal in het oranje was met een groen mutsje met franje op zijn koppie... een heel leuk worteltje!!
cowboy
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
piratenpakje is inderdaad een makkelijke en hele leuke optie. Ik heb er ook zoeen zelf gemaakt. Oude broek, onderkant een beetje laten rafelen. Gestreept, oversized shirt (ik had een te klein geworden shirt van mezelf gebruikt), riem eromheen, bandana om, evt ooglapje. Klaar!
Piet piraat is een goede!
Zwarte hoge hoed en je bent ; goochelaar ( konijn mee en een toverstaf ) , of een opa ( bril / snor ) , of een burgemeester ( ketting ) , of een bruidegom ( corsage ) , of ........

sporter (bijv. : korte broek , hemd , blauw oog en bokshandschoenen )
Grote broek met bretels , rode neus ; clown .
Leuke tips allemaal, thanks!

Ik ben wel bang dat ik er zo eentje heb die absoluut niks op zijn hoofd wil. Zelfs als het vriest wil ie echt no way een muts op zijn hoofd.

Een piraat is wel leuk en makkelijk te maken denk ik. Alleen niet zo origineel. Ben benieuwd of er nog meer leuke tips komen!
Marktplaats?

Hema heeft ook wel geinige dingetjes gehad, niet echt duur. Kijk maar eens rond
Bij de bartsmit hadden ze ook allemaal pakjes voor heel weinig geld. Soms kun je bij de zeeman ook wat dingen vinden.
Bij blokker kun je voor een euro of 10 een leuk pakje kopen. Zet het na de carnaval weer op internet of geef het door aan familie/vrienden met een nog kleiner kindje.
een bijenpakje? geel-zwart gestreept stof, mutsje met ijzerdraad op waar 2 gele bolletjes opzitten en klaar is kees.
Laten besmetten met waterpokken en zeggen dat hij een krentenbol is

Zwiepje is de eerste keer als Rambo gegaan. Legerbroek, leger groen shirt. En een groene grote sok om zijn hoofd. Zwarte strepen op zijn gezicht en hij was survivaldreumes.

Bij de vd heb je ook goedkoop pakjes.
ik heb van de week bij de Bart Smit een vet stoer Darth Vader kostuum gekocht voor een tientje (masker + cape) soort van lichtzwaard van de Action erbij en klaar, maar dat is misschien weer minder geschikt voor peuters .
Ha, die heb ik hier ook al klaarliggen voor Zwiepje als hij oud genoeg is.

http://images.google.nl/i...sLs9ohYMT2z ... l%26sa%3DG
http://www.mootjes-creative.nl/
Ik ben wel 100x als heks gegaan. Maar ja, meisje he.
heksenmuts van Spinster lenen , zwarte cape , brilletje...harry potter !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven