Kinderen
alle pijlers
Topic Zjurlokt Titel
maandag 13 augustus 2007 om 18:55
Ha, net op tijd voor pep's strijkontboezemingen!
Ben gaar. Heb door jeukendeVitonacht maar drie uurtjes slaap gehad. Daarna werken. Wel leuker dan vooraf gedacht, trouwens. Maar steeds met Tony in mijn hoofd. Die het ondertussen supergoed deed op de psz. Hij wilde er alleen niet eten en drinken. "dat is voor thuis" zei hij. Tony wilde niet eens graag mee toen Don hem op kwam halen. Hij heeft het dus prima naar zijn zin gehad.
Hier vandaag op TZT vooral veel eten en gekots, zie ik. En de strijk, of course. Ga gauw even in het theehuis kijken hoe het daar is. Heb aan je gedacht, Inad!
Ben gaar. Heb door jeukendeVitonacht maar drie uurtjes slaap gehad. Daarna werken. Wel leuker dan vooraf gedacht, trouwens. Maar steeds met Tony in mijn hoofd. Die het ondertussen supergoed deed op de psz. Hij wilde er alleen niet eten en drinken. "dat is voor thuis" zei hij. Tony wilde niet eens graag mee toen Don hem op kwam halen. Hij heeft het dus prima naar zijn zin gehad.
Hier vandaag op TZT vooral veel eten en gekots, zie ik. En de strijk, of course. Ga gauw even in het theehuis kijken hoe het daar is. Heb aan je gedacht, Inad!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 13 augustus 2007 om 19:28
Volgens mij was hier weinig koken aan. Ik heb de oven aangezet, plasticfolie van lasagna afgehaald en in oven gemikt en plastic om brood heen weggehaald en dat tijdje later in oven gemikt en verder wat komkommer en tomaat gesneden en kaas en olijven erbij gedaan en daar, dat dan net weer wel, zelfgemaakte dressing overheen.
Dansen = leuk en goed voor de spijsvertering. Ubermoedervisje
Pep, Chica is a.s. woensdag jarig. Dan wordt ze al weer:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 13 augustus 2007 om 19:33
maandag 13 augustus 2007 om 19:40
Jaa, daar moeten we dus juist van af
Heb laatste maanden geen avonden meer over! Het werd steeds 21.30 en tijdens vakantie zelfs 22.3o en keer 0.00 vanwege niet kunnen slapen. Daar is ze vandaag hele dag nog moe van/door en vanmiddag heeft ze relatief kort geslapen ( 1 uur ipv ruim 2) dus gaat ze er nu zo in. Ga het gewoon proberen. Als ze na halfuur niet slaapt mag ze er nog wel even uit..
Ik wil mijn avond, mijn leven en mijn tieten terug
maandag 13 augustus 2007 om 19:46
maandag 13 augustus 2007 om 19:51
maandag 13 augustus 2007 om 19:54
Ohh, wil oook wil oooohhoooook!
Ik moet gewoon op een gegeven moment gaan proberen die middagslaapjes kwijt te raken want die heeft ze nu nog nodig, maar dan komt het wel zo uit dat ze laat gaat slapen. Ze eerst verkorten misschien een idee. Heel af en toe slaat ze het al over...
maandag 13 augustus 2007 om 20:18
Wat een dropperig plaatje Pep! Ik wil ook een verse baby!
Even wachten nog
Net ben ik totaal gerust gesteld wat mijn huishoudstijl betreft. Juna pakte een sok en ging daarmee 'schoonmaken'. Over de tafel poetsen, over de bank, de kastjes, met een heel serieus gezicht. Gelukkig...het kind weet dus iig wat schoonmaken is, en dat betekend dat ik het ruim voldoende doe
Even wachten nog
Net ben ik totaal gerust gesteld wat mijn huishoudstijl betreft. Juna pakte een sok en ging daarmee 'schoonmaken'. Over de tafel poetsen, over de bank, de kastjes, met een heel serieus gezicht. Gelukkig...het kind weet dus iig wat schoonmaken is, en dat betekend dat ik het ruim voldoende doe