Topmark Tandemwagen goede keuze?

28-01-2009 16:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om voorlopig met onze 2-jarige die wel loopt maar niet goed genoeg voor wat langere afstanden en onze baby (16-1-09) een boodschap ofzo te gaan doen overweeg ik om (via MP) een tweedehands Topmark Tandemwagen aan te schaffen. De wagen is inclusief babynestje.

Goed plan? ik ken die wagens helemaal niet dus ervaringen hoor ik graag.
Ik heb een topmark tandem en naar volle tevredenheid gebruikt. Enige nadeel is dat het nestje vrij klein is, dus daar moet je wel even rekening mee houden (al weet ik niet hoe groot de nestjes bij andere merken zijn). Als je kindje wat aan de grote kant is dan haal je de 6 maanden niet met het nestje.
Ik heb na de geboorte van onze tweede zoon (verschil met oudste is 21 maanden) ook een Topmark Tandemwagen gekocht via marktplaats. Naar volle tevredenheid bijna een jaar gebruik van gemaakt. En daarna weer voor dezelfde prijs verkocht via marktplaats. Ik vind het een aanrader, al zal een wagen op luchtbanden wellicht fijner, lichter wandelen...
Loretta is De Mol. Punt.
Goed om te horen dat jullie in ieder geval tevreden zijn over de Topmark. En als we hem t.z.t. weer voor dezelfde prijs kunnen verkopen dan isd at natuurlijk mooi meegenomen maar dan zien we dan wel weer.

Nog meer ervaringen?
Ik heb ook tamdemwagen van Topmark via Marktplaats gekocht, bevalt heel goed.

Ik vind hem zelf lichter en soepeler sturen als de Quinny Buzz op luchtbanden die ik had voor mijn oudste, die had 1 zwenkwiel aan de voorkant dat in de winkel steeds dwars bleef staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven