Tot welke leeftijd in de box?

24-08-2008 18:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd tot welke leeftijd babies/peuters in de box liggen. Onze dochter van 10 maanden begint het steeds minder leuk te vinden en na 10 minuten begint ze vaak te huilen. Toch vind ik de box een uitkomst als ik moet koken of iets anders moet doen of gewoon even geen zin heb om 100 keer haar weg te halen bij de plantenbak (om maar even een voorbeeld te noemen). Ik vraag me af hoe ik het straks met koken moet doen als de box er niet meer is. Het enige dat ik kan bedenken is om dochter dan in de tripp trapp te zetten bij mij in de keuken. Voor het wipstoeltje is ze (helaas) al te zwaar.

Ik ben benieuwd naar reacties !
Mijn zoon heeft tot ie anderhalf was dagelijks even in de box gezeten, lekker met zijn lego in de weer. Onze box staat bij het raam, dus veel zwaaien naar mensen die langsliepen, hij had zelfs een soort eigen fanclub. Maar nu heeft zijn 7 weken oude broer de box, ik hoop dat hij er net zoveel plezier aan beleefd want ik vond het ideaal!
Hier zelfs twee boxen. Een voor zoon van 19 maanden en een voor dochter van 7 maanden. Zoon van 19 maanden is mega qua formaat, maar loopt een tikkie achter met de rest. Hij loopt nog niet, maar kan wel zich optrekken en dan dus overal bij. Op momenten dat ik met de jongste bezig ben, sta te koken of weet ik veel wat, dan gaat hij de box in. Soms wil hij er duidelijk uit, soms gaat hij rustig zitten spelen. Zolang jij het handig vindt, gewoon gebruiken dat ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven