Trots op coming out zoon.

02-06-2020 17:17 280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Happy pride month :-)

Ik ben enorm trots op mijn zoon! Hij is (paar maanden terug) uit de kast gekomen en eindelijk gelukkig met zichzelf! Hij heeft een lastige tijd gehad en nu valt alles op zijn plek.Wat een opluchting!

Voor mij was het geen verrassing, voorgevoel ? Geen idee. Toen hij het mij vertelde was ik iig niet verrast.

Ik hoop dat de buitenwereld ook zo blij is voor hem :-) Dat is het enige waar ik me zorgen om maak; de intolerantie die er helaas nog steeds is naar LGBTQ community.

Voor mij veranderd er niets. Zijn broer en zus reageerden ook positief en de mensen die het zo langzamerhand weten ook.

Hij vroeg mij vandaag of ik het oke vond als hij de vlag op zou hangen (regenboog vlag) . En ik ben daar compleet oke mee.. En wat de rest (lees buren en alles wat er bij komt) ervan zal vinden, zal me een zorg zijn..

Dus nu wappert de vlag trots aan mijn gevel.

Wat ik hiermee wil ? Niets.. ben gewoon trots op mijn zoon dat hij zo blij is en zo open tegen mij. De goede gesprekken die we hebben..zo waardevol.
poldervrouw wijzigde dit bericht op 02-06-2020 17:18
0.83% gewijzigd
The L word heb ik opgesmuld. Er is nu een nieuwe serie een comming back. Heerlijk. Iedereen is gay of bi of trans. En hebben gewone banen, gewone relaties en gewone problemen en gewone seks. Ik hou er van.
Oh en op netflix veel films voor en door homo's. Echt je moet even zoeken maar ze bestaan echt. Ook boeken voor en door homo's met gewone homo relaties die daarin niet centraal zijn maar gewoon zijn-zijn. Heel verhelderend. Ze zijn wat dunner gezaaid maar ze zijn er wel.
blauwebessensap schreef:
06-06-2020 11:03
Er is nu een nieuwe serie een comming back. Heerlijk. Iedereen is gay of bi of trans. En hebben gewone banen, gewone relaties en gewone problemen en gewone seks. Ik hou er van.
Wat is de titel van deze serie?
Op TV gaat het gelukkig heel snel heel veel beter: https://www.glaad.org/blog/glaads-where ... ories-ever

En in nieuwe Nederlandse series zitten eigenlijk altijd niet-hetero’s, waarbij dat niet hun belangrijkste identiteitsconstruct is (de series die ik zie in ieder geval, maar daar zullen ook vast cijfers over zijn).

We gaan vooruit en dat maakt me blij. Maar we zijn er echt nog lang niet.

En Poldervrouw, je wilde gewoon wat vieren en toen werd het ineens best een heftig gesprek. Blijkt wel dat het dus nog niet vanzelfsprekend is allemaal. Ik snap de worsteling van je zoon en jouw opluchting en blijdschap. Heel blij dat hij langzaam zijn plek in de wereld vindt en zich daar goed kan voelen. Dat is toch wat je het liefste wil als ouder? :heart:
Alle reacties Link kopieren
Er is een televisiezender OUTtv de 'gay lifestyle zender' met oa de serie Vicious, met 2 oude homoseksuele mannen, gespeeld door Ian McKellen (Gandalf) en Derek Jacobi.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven