Trotse Tantes!
donderdag 15 januari 2009 om 15:31
donderdag 15 januari 2009 om 15:35
Gefeliciteerd met jullie aankomend tanteschap!
Ikzelf ben ook een zeer trotse en actieve tante van een neefje van 6 en een nichtje (bijna) 2.
Het is zo enorm leuk om tante te zijn. Helemaal leuk is om ook eens mee te gaan naar de verloskundige. Het hartje horen kloppen enzo.
Ikzelf ben ook een zeer trotse en actieve tante van een neefje van 6 en een nichtje (bijna) 2.
Het is zo enorm leuk om tante te zijn. Helemaal leuk is om ook eens mee te gaan naar de verloskundige. Het hartje horen kloppen enzo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 15 januari 2009 om 15:35
Myranda wordt mama!! HPL en ik zitten echt te huilen van vreugde en heel dom tegen elkaar te wauwelen.
Lieve Myr, ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig en fantastisch gaat verlopen en ook ik kan niet wachten tot jullie kindje er is.
(HPL, ik dacht het niet, ik als moeder word natuurlijk peettante )
Lieve Myr, ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig en fantastisch gaat verlopen en ook ik kan niet wachten tot jullie kindje er is.
(HPL, ik dacht het niet, ik als moeder word natuurlijk peettante )
donderdag 15 januari 2009 om 15:46