Trouwen kindercadeautjes

06-06-2012 08:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan deze zomer trouwen! Er komen op het feest zo'n twaalf kinderen van familie en vrienden in de leeftijd van 0 tot 8 jaar. Ik wil voor alle kinderen graag een persoonlijk pakketje maken met allemaal kleine cadeautjes. Als aardigheidje en om ze een beetje bezig te houden.

Voor de oudere kinderen zat ik te denken tekenspulletjes, stickers en bellenblaas. Maar wat doe ik met de kleintjes? Die zijn voor veel dingen nog te klein toch? (ik heb geen kinderen :-)

Er zijn twee meisjes van anderhalf en een van twee en een van drie. Wil hen graag iets vergelijkbaars geven maar weet niet wat.

Het mag niet te groot zijn.(want moet in het pakketje passen) of te duur (want is maar een aardigheidje en alles bij elkaar 12 kids) En liefst nog een beetje passend bij een bruiloft.

Alle ideeen zijn welkom! Dank!
Koop voor de grotere een kleurboek met prinsessen. Jouw trouwjurk zorgt voor de inspiratie.

Bij mijn ene kan van de familie ben ik 't oudste achterkleinkind Als vanzelfsprekend hou ik me altijd met alle kids bezig. Ze noemen zichzelf al de knutselclub!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven