Turf hier de ballen van een ander in je tuin.

06-04-2020 14:04 31 berichten
Mooi weer en de kindjes spelen buiten, bijvoorbeeld met de bal.
Hier kan je iedere keer dat andermans bal door je tuin vliegt turven.

Stand is hier nu pas 4.
Als mijn kinderen de bal bij de buren in de tuin schoppen dan zijn die denk ik heel trots (De buren wonen zo'n 100 meter verderop)!
2 maar die zijn van mijn man :-P)
Hier is de stand nog 0. Op het pleintje hiernaast wordt de afgelopen dagen flink gevoetbald, maar nog geen bal gezien.

Wel zit mijn hele gevel tot kinderhoogte onder het stoepkrijt. Dat leg ik elk jaar opnieuw uit, want het regent er niet af aan deze kant. Meisje dat het doet is nogal hard leers en ouders interesseert het niet. Ik zal zelf moeten schrobben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder aan de lijn: "Keesje en z'n broertjes schoppen steeds, per ongeluk expres, de bal in de tuin. Zo gezellig, komen ze die achterom weer ophalen en dan zwaaien". Teller inmiddels 15 x.
Moeders is 93 jr. dezelfde buren zetten pan soep op haar stoep. Zo kan het ook.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
06-04-2020 14:06
Ik turf kattendrollen.
Nul ballen.

Tegen katten(drollen) ligt de supersoaker van zoon klaar. Niet óp de kat mikken, maar erboven. Ze hebben echt de pest aan die onverwachte regenbui en lopen nu minder door onze tuin.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
06-04-2020 14:09
Dan turf je witte besjes die (via blaaspijpjes) op je balkon en door het raam zijn geschoten.
Blauwe besjes geven leukere vlekken, maar volgens mij is het nog geen besjestijd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven