Uitgerekend augustus 2009!

01-12-2008 13:58 875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Augustus 2009 mama's!

Jaaaaa! Gefeliciteerd met jullie meidje Booo! Goed gedaan zeg, en zo snel ook, ongelofelijk! Ben benieuwd naar je foto. Wel belachelijk eigenlijk dat ze je zo lang laten wachten tot je eindelijk wat mag gaan doen met die persdrang...

En nu lekker bijkomen van alles, het klinkt fijn zo'n hotel. Had je daar een speciale reden voor of leek het je gewoon relaxt?

Hila en Engeltje, al nieuws? Jullie zullen er onderhand ook wel zat van zijn, al die mensen die dat vragen?

We krijgen weer lekker warm weer zag ik. Ik heb inmiddels erg weinig energie meer. Vanmiddag nog even naar wat winkels geweest, tijdschriften, een boek en wat boodschapjes (voor de je-weet-maar-nooit ook een ananas) gehaald maar daarna een soort van ingestort op de bank. Straks maar even een pizza in de oven doen, da's vandaag het maximaal haalbare wat betreft mijn kookkunsten...

Sterkte met de warmte en alle andere ongemakken!
En wat een mooie foto's zijn er weer bijekomen! Zo schattig! En wat fijn dat ze het zo goed doen. Kan me nog steeds maar moeilijk voorstellen dat wij straks ook zo'n hummeltje hebben...
Jaaaa Booo! Eindelijk!

Van harte gefeliciteerd meid.

Wat fijn dat ze er nu eindelijk is.

En uiteindelijk toch heel snel gegaan dus. Hopelijk heb je niet teveel last van napijn.

Geniet van de kleine en rust lekker uit.

Groet, Diana
hier de eerste 2 foto's,

foto 1 is hoe ze in de baarmoeder heeft gezeten (blijft bizar vind ik), op foto 2 is ze net 2 uurtjes oud.

Boo: gefeliciteerd met Lizzy, wat een vlotte bevalling en nu lekker in het kraamhotel...klinkt goed! Wat een mooie foto's van een mooi meisje!

Ook alle andere foto's zijn geweldig, dat al die kleine hummeltjes in ons hebben gezeten blijft een wonder, toch?

Hier gaat alles prima, Benthe doet het prima, heeft alleen besloten dat ze 's avonds wakker is...mmmm, minder! Ze is 's ochtends een uurtje wakker van 10 tot 11, slaapt dan de godganse dag door, waarbij ze wel een keer wakker wordt voor een voeding, maar dan meteen weer naar dromenland vertrekt. Dan wordt ze tegen 19u wakker en is dan nog heel vrolijk, maar tegen 20u wordt ze jengelig...en dan duurt het minimaal een uur maar vaak langer voor ze weer slaapt. Heb geprobeerd haar te laten huilen (werkt niet) op de arm, rondlopen, wiegen, niks helpt...iemand tips? Uiteindelijk wil ze dan nog een keer drinken en valt dan in slaap op mijn arm en dan slaapt ze weer de hele nacht (op de voedingen na uiteraard) Het zal het befaamde huiluurtje wel zijn, maar ken dit niet van mijn eerste en vind het toch best lastig.

Nog maar 4 baby's te gaan...!

Grtz,

Marie
Hi Booo, wat een prachtig meisje, gefeliciteerd! Wat is jouw bevalling razendsnel gegaan zeg. En weer zo'n leuke naam! Hoop dat je in het kraamhotel lekker verwend wordt. Gave foto ook van je meiske in foetushouding. Het is inderdaad zo bizar dat zo'n volledig kindje met alles erop en eraan een paar uur daarvoor nog in je buik zat.

Marie, wat balen dat Benthe 's avonds zo onrustig is. Zijn het misschien krampjes? Dan kun je haar eventueel met haar buikje op je onderarm leggen (hoofdje bij je elleboog, jouw hand om haar beentje). En wat bij onze oudste heel erg hielp toen hij last had van zijn buik: baby met het ruggetje tegen je buik, je wijs- en middelvinger in de knieholten van de baby en dan rondlopen. Je baby 'hangt' dan een beetje en kan zo veel gemakkelijker de lucht in de darmen kwijt.

Hila, Engeltje, Gazelle en Diana: houden jullie het nog een beetje vol?

Hier verloopt alles prima. Casper is een hele makkelijke baby tot nu, heerlijk. Onze oudste was een huilbaby en spookte dag en nacht, deze meneer eet en slaap, eet en slaapt, etc. Eén nachtvoeding maar, echt prima te doen. Bv is het enige dat niet perfect gaat. Ik heb superveel en hij drinkt goed, maar het doet zo ontiegelijk veel pijn. Ben nu even aan het kolven en dat gaat prima. Hoop dat mijn borsten na het weekend goed tot rust zijn gekomen en dat Casper daarna gewoon weer aan de borst kan.

Goed, ik ga snel douchen voordat we zo het eerste bezoek van vandaag krijgen.
Wat een prachtige foto's Booo! Vooral die bovenste vind ik heeeel schattig! Hoe gaat het nu met borstvoeding?

Kike, heerlijk dat Casper zo'n makkelijk kindje is. Hopelijk blijft 't zo...en kun je hem straks weer gewoon bv geven.

Marie, Benthe klikt ook als een rustig meisje, op het huiluurtje na dan. Hoe vind je oudste dochter het om een zusje te hebben?

Ik ben vooral moe! Heb er ook helemaal geen zin meer in, dat zwanger zijn. Alles is zwaar en warm en mijn humeur is om op te schieten. Toch heb ik vanochtend wel weer toegegeven aan m'n schoonmaakwoede, vooral in de hoop dat het afleiding zou geven. Helaas, niet dus. Zo maar ff douchen en met m'n nieuwe boek en de ventilator naar bed.

Groetjes!
Sterkte Gazelle, hou vol!
Hallo,

Even heel kort. Heb geen puf meer. Voel me net zoals gazelle schrijft. En daarbij gelukkig ook weer eens misselijk voor de afwisseling. Volgende keer een leukere reactie op jullie stukjes.

Fijne avond, Diana

p.s.: Schattige foto's Booo. Kun je en beetje rusten in het kraamhotel?
Hoi!

Ik kom me even melden. Hier nog geen bevalling... De baby zit nog lekker waar die zit.

Kom morgen wel even verslag doen van het weekend (was heerlijk!) en reageren op de verhalen en de mooie foto's!

xxx Hila
Hoi allemaal,

Wat een mooie foto's zeg!

@Diana en Gazelle: hang on! Er komt een einde aan! Het blijft wel een beetje een worsteling nu onderhand hè om die dag door te komen... Ik vind de weekends nog wel meevallen omdat mijn man dan ook lekker thuis is. Maar nu het weer maandag is... Heb dan wel een beetje de blues hoor. Maar echt, ook wij hebben straks zo'n lief babytje in de armen...

@Kike: wat heerlijk zo'n rustige baby. Gaat het nu weer wat beter met de borstvoeding?

Het lijkt me wel bijzonder om te merken dat de twee kindjes zo van elkaar kunnen verschillen qua huilen... Kan me voorstellen dat dat rust geeft nu Casper rustiger blijkt te zijn.

@Marie: lastig hoor! Ik ben geen evaringsdeskundige, dus helaas kan ik je niet echt verder helpen. Is Benthe echt ontroostbaar? Het enige dat ik kan bedenken - dit hoorde ik op de borstvoedingscursus, maar ik weet niet of je nog borstvoeding geeft, dat baby's nog wel eens 's avonds de behoefte hebben om te clusteren (veel kleine beetjes drinken).

@Booo, toen ik jouw foto's zag, realiseerde ik me echt dat er ook zo'n frummeltje in mijn buik zit! Bijzonder hoor!

Nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Hoop dat je lekker bijkomt in het kraamhotel. Het klinkt wel als een heftige bevalling hoor! Een half uur persweeën ophouden klinkt helemaal niet prettig... Maar goed, het is - voor jou - achter de rug en ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent van jullie dame!

@Speesjaal: wat fijn dat het met Michiel zo goed gaat! Wat een prachtig kindje!

En supersuf van de rolhor. Ik hoop dat ze snel leveren!

@Engeltje: jij klinkt er nog allemaal heerlijk relaxed onder. Ben je al gestript? Wanneer staat de afspraak voor de VK?

Hier is alles nog rustig. Of eigenlijk moet ik zeggen weer rustig. Gisteravond toen we naar bed gingen, had toch echt wel weeën - ook al vind ik dat moeilijk om te beoordelen. Deze hielden aan tot een uur of drie. Ik kon eigenlijk nog wel slapen, maar werd er soms wakker van. Tussen drie en vier heb ik een beetje lopen spoken, want ik lag er een beetje op en voelde toen geen enkele activiteit meer...

Daarna toch in slaap gevallen en eigenlijk tot nu toe is er niets meer gebeurd.... Jammer maar helaas.

Op zich voelt het wel ok hoor, er gebeurt in ieder geval iets en het blijft rustig afwachten wanneer meneer of madam zich werkelijk gaat melden om de wereld te verkennen. Ik heb door vannacht in ieder geval wel het gevoel dat er schot in zat.

Nu klinkt het alsof het van mij nog eeuwen mag duren, maar ik ben er ook wel klaar voor hoor. Ben ook wel klaar met zwanger-zijn.

En gelukkig dus een heerlijk weekend gehad. We hebben het weekend met vrienden doorgebracht en dat was supergezellig. Zaterdag lekker in de tuin bezig geweest en gisteren op het strand geweest. Er was een festival in de buurt, dus konden we heerlijk meegenieten van de muziek & de sfeer. En van de zon natuurlijk....

Zo het is een heel epistel geworden, excuse me... Fijne dag verder!
En een nieuw schema!

http://i646.photobucket.c ... hila79_photo/schema-3.jpg
Hai!

Ik voel me vandaag weer een stuk beter. Niet meer misselijk. En mijn dochter is een dagje spelen bij oma en opa dus ik kan lekker zelf wat rommelen in huis.

Het weekend was op zich wel okay, al voelde ik me zondag avond enorm rot. Ik slaap de ene dag redelijk, de volgende dag slecht. Echt om en om. Het zou handig zijn om goed uitgerust te zijn als de bevalling begint, maar dat gaat zo niet lukken. Carpaal tunnel syndroom is ook flink aanwezig, alhoewel ik nog kan typen, dus zo erg als de vorige keer is het niet. Waar ik niet naar uitkijk is dat het woensdag en donderdag weer zo enorm warm gaat worden.

Zo en nu mijn reacties op jullie:

Engeltje: wat leuk dat je er weer bent! Jammer dat je nog niet bent bevallen, of ondertussen al wel?

Kike: wat fijn dat het zo goed gaat met Casper! Vervelend van de pijn bij het voeden! Ik hoop dat het snel beter gaat.

Marie: dat dag-nacht ritme komt vast nog wel goed hoed hoor. Maar het kost wat tijd. En dat huilen: tja, lastig. Ik heb geen tip voor je, volgens mij doe je alles al om haar te troosten. Misschien kan het CB een tip geven?

Booo: Hoe is het met je? En is Lizzy weer opgeknapt (niet meer misselijk/ krampen) Is het borstvoeden nog gelukt? Meestal duurt het een paar dagen voordat het op gang komt.

Hila: Zo te horen/ lezen gaat het bij jou ook snel gebeuren. Spannend hoor! Misschien vandaag nog even een ananas eten? (schijnt te helpen....?)

Oh ja, voor de tabel twee kleine aanpassingen: ik ben 32. En mijn uitgerekende datum is 26.

Groeten,

Diana
Gaat het goed met iedereen?

De nieuwe moeders hebben het natuurlijk enorm druk, maar de anderen? Zijn jullie aan het bevallen?

Vanavond voor controle naar de VK.

Verder nog geen nieuws.

Groet, Diana
Hey allemaal!

Daar was ik nou ook benieuwd naar, maar of er is weinig gebeurd of er is inmiddels heel wat af gebaard....

Niet door mij iig. Zit nog steeds met een dikke buik. Vandaag even bijkomen want ik ben lekker alleen thuis. Vriend is met de logees een uitstapje maken. Komt mooi uit want de stoom kwam alweer uit m'n oren Hij durft trouwens amper het huis te verlaten zonder mij, is zo bang dat het begint als hij er niet bij is en dat 'ie dan niet op tijd terug is. Het liefst heeft hij dat er iemand bij me is om op me te passen. Het liefst ben ik vandaag gewoon even lekker alleen!

Morgen weer controle bij de vk. Misschien kan ze meteen strippen, ik weet eigenlijk niet of ze dat ter plekke doen of dat daar weer een afspraak voor gemaakt moet worden. Weet ook niet wat wijsheid is trouwens, proberen of strippen de boel op gang kan brengen of wachten tot de baby het zelf tijd vindt om geboren te worden? In het laatste geval is de kans misschien groter dat dat pas is wanneer de visite weg is. Maar ja, da's niet echt mijn probleem...

Hoe gaat het met alle nieuwe moeders en baby's? Doen ze 't nog steeds zo goed? En geen last van de warmte?

Fijne dag nog!
Hi allemaal!

Och arme Gazelle, ik heb zo met je te doen! Geniet van de rust, zolang het duurt. Wb strippen: ik was daar ook een beetje dubbel over. Aan de ene kant dacht ik 'doe maar, dan gebeurt er tenminste misschien iets' maar aan de andere kant geloof ik dat je beter de baby zelf zijn aankomst kan laten bepalen (tenzij de gezondheid van moeder of baby in gevaar komt natuurlijk). Succes in ieder geval.

Diana, fijn dat je misselijkheid weer over is. Kan me voorstellen dat dat bloedirritant is. En dan ook nog Carpaaltunnel, het zit niet mee. Hoop voor jou dat de baby snel komt en dat dan iig die misselijkheid echt helemaal over is. Carpaal blijft vaak nog even hangen he? Zeker als je bv geeft. Maar misschien valt het mee en ben je straks ook daar helemaal vanaf.

Hier gaat alles nog steeds super. Ben nu wel een beetje moe aan het worden door de gebroken nachten, ik moet echt eens overdag slaapjes gaan doen. Dan kan prima, want Casper slaapt aan één stuk door. Ik ben zelf alleen zo eigenwijs dat ik het hele huis schoon wil hebben, drie wasjes per dag doe, moeder en schoonmoeder elke dag een uitgebreide update geef etc.

Bv gaat in principe prima, alleen doe ik het wel via de kolf. Ik heb behoorlijke kloven, al vanaf dag één en dat is er niet beter op geworden door stug door te gaan met borstvoeding geven. Gister is de lactatiedeskundige geweest en in principe is mijn 'techniek' prima, maar die borsten moeten eerst helemaal genezen voordat Casper weer aan de borst kan. Het zou eventueel ook spruw kunnen zijn. Maar goed, kolven is een fluitje van een cent en Casper drinkt net zo makkelijk uit het flesje, eigenlijk gaat dit zelfs sneller en makkelijker.

Marie, Merel, Boo, Laminaat, Speesjaal en Muts, hoe is het met jullie en jullie kindjes?

Groeten!

Kike
Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje. Ik ben bij de VK niet gestript, na intern onderzoek bleek alles er nog niet klaar voor. Ik ga dus komende week naar het ziekenhuis voor controle en om te kijken hoe verder. Ik word waarschijnlijk ingeleid en dan zal de kleine wel snel komen. Verder voel ik me nog goed. Vandaag nog even de stad in geweest en net weer terug.

@ Marie: ik hoop dat de kleine snel wat rustiger wordt. Ik kan je helaas geen tips geven.

@ Hila: fijn dat je al wat weeen hebt gehad. Dan krijg je in ieder geval het idee dat er wat schot in zit, of niet?

@ Diana: succes met de laatste loodjes, je bent er bijna!

@ Gazelle: het lijkt me lastig nu logees te hebben, dit is toch een periode dat je liever (zeker als je niet mega groot woont) wat rust en privacy zou willen hebben. Jij ook nog sterkte met de laatste week.

@ Kike: fijna dat alles goed gaat met jou en je kindje.

Zo, dit was het weer voor vandaag.

Groetjes

Engeltje
hi!

volgens mij ben ik het vergeten te melden, maar we zijn een midweekje naar zandvoort met ons nieuwbakken gezinnetje! kwam ff spieken of er al nieuwe baby's waren geboren. helaas niet....

Het is hier iig heerlijk en Benthe doet het prima op het avondhuilen na. ik ken dit helemaal niet van de oudste en vindt het zo sneu voor haar. de oudste was meteen een echt spenenkind en was meteen tevreden met de speen in haar mond, Benthe weigert deze echter stelselmatig, alleen de borst is goed! ach, ik stel me nu maar gewoon in op 2 uur gehuil van 19u tot 21u... gaat ook wel weer over.

sterkte met de hitte!
Hey allemaal,

Booo: Gefeliciteerd met je dochter Lizzy Lekker aan het genieten in het kraamhotel zeker.

@Engeltje/Diana/Gazelle/Hila: Nog even volhouden, hopelijk niet al te lang meer. Ik wacht in spanning af...

@Marie: Hopelijk is het huiluurtje maar tijdelijk een gewoonte van Benthe. Zou ook niet weten wat je er aan kan doen.

En leuk dat jullie al weg zijn geweest.

@ Kike: Fijn dat je door tijdelijk te kolven nu je borsten kan ontzien. Enig idee hoe lang dat nog nodig is?

Hier is sinds gister gebleken dat Michiel ook heel hard en lang kan huilen. We hebben spruw en hij heeft er behoorlijk last van, echt zielig vond ik vooral gister. Gister met medicijnen begonnen en het gaat gelukkig al beter. Maar hij is nog lang niet dat tevreden mannetje zoals in de eerste week, hij trekt ook regelmatig een zielig pruillipje als ik hem aan wil leggen maar het drinkt nog wel voldoende. Hopelijk is het snel over en dat warme weer ook trouwens, pfff het is hier eigenlijk te warm...

Groetjes Speesjaal
Hai meiden,

Ten eerste sterkte met de warmte vandaag en morgen. Dat wordt even afzien.

Gister was ik naar de VK. De controle was op zich wel in orde, maar... de baby ligt niet meer ingedaald! Zo raar, maar dat verklaart dus wel dat ik weer zo misselijk was, hij zit gewoon weer tegen mijn maag aan. Gevolg is dat ik weer meteen moet gaan liggen als de vliezen breken. Nou ja, het heeft gelukkig geen invloed op de bevalling (dus of die er snel aankomt of dat ik nog veel geduld moet hebben). Gek kind.

Gazelle: ik vind het heel knap van je hoor! Hoogzwanger met 3 logees, dat vinden echt de meeste vrouwen geen fijne combinatie. Sterkte. (Hoelang blijven ze nog? 1 week?). Hopelijk kan de VK je vandaag goed adviseren over strippen of afwachten.

Kike: wat super dat het zo goed gaat met Casper. Maar laat dat huishouden toch! Of gun jezelf iig iedere dag een paar uurtjes rust. Tip: Probeer die tijd in te plannen en je er dan ook echt aan houden.

Engeltje: wat klink je nog goed! Alsof je het nog wel weken kunt volhouden. Super! Wanneer ga je naar het ziekenhuis? Succes in ieder geval, je bent nu echt bijna aan de beurt!!!

Marie: veel plezier in zandvoort. Hopelijk is daar de hitte goed te verdragen.

Speesjaal: wat vervelend die spruw. Hopelijk is het snel over. Succes met de hitte, vandaag en morgen wordt het erg heet.

Groeten, Diana
he dames!

Even snel een berichtje vanuit het kraamhotel, wel de laatste dag, vond het hier echt heerlijk, zeker omdat je 24 uur hulp kan vragen en je toch wat onzeker bent de eerste dagen (ik in ieder geval wel). Maar naar huis is ook wel heel fijn, mis het ook gewoon.

bv heb ik niet doorgezet, wat een ramp is dit zeg. Ik had het zeker nog een paar dagen langer moeten volhouden om alles goed op gang te krijgen, maar Lizzy deed het er slecht op (ze begreep het gewoon niet) en ik nog minder, dus na 2 dagen toch besloten om ermee te stoppen. Nu met flesje gaat het zoveel beter met d'r en ik ben meer gerust omdat ik nu weet wat ze binnenkrijgt.

Helaas nog wel de nodige darmkrampies (overdag gaat het goed, ze beginnen einde avond/s' nachts, helaas), maar moet zeggen dat ik al helemaal moeder ben. Niet verwacht dat ik dit zoooooo leuk zou vinden, kan de hele dag naar haar kijken.

Hoe is het hier voor de rest,

Engeltje/Diana/Gazelle/Hila: nog steeds niets? Ben zo benieuwd, er rommelt al wel dus wat bij sommige (sorry, moet even bijlezen op mijn gemak)...

Zal snel weer foto plaatsen want ze veranderd met de dag!

Sterkte dames met de warmte vandaag en hopelijk snel goeie berichten!!
Hoi allemaal!

Nou hier nog steeds een baby in de buik (ben vandaag precies 41w). Nog geen verandering wat dat aangaat. Ik moet zeggen dat ik er 's ochtends - als de nacht voorbij is - wel een beetje chagerijnig van ben dat het nog steeds niet zo ver is. (Op de een of andere manier heb ik het idee dat het 's nachts moet beginnen). Ik kom mijn dagen op zich wel door, het is niet dat ik me verveel. Maar toch.... Een baby lijkt me leuker!

@Booo, het klinkt inderdaad superrelaxed dat kraamhotel. Goede beslissing dat je overgestapt bent van borst naar fles. Wat dat betreft kun je maar het beste je gevoel volgen, denk ik.

Welkom thuis dan maar hè! Eigen bed, eigen dingetjes, lijkt me ook fijn.

@Diana, jij hebt (ook) zo'n lekker eigenwijsje daarbinnen zitten! Voor jou komt de datum ook rap dichterbij, toch? Merk jij al enige activiteit?

@Speesjaal: sterkte met de spruw. Lijkt me geen pretje. Maar goed dat de medicijnen al beginnen te werken.

@Marie: geniet nog even van jullie midweekje Zandvoort. Heerlijk met dit weer! Als je Benthe inderdaad niet tevreden kan stellen, dan is laten huilen de enige optie. Wel knap hoor!

@Engeltje: wat vervelend dat strippen nog niet kon. Hoe ben je er zelf onder. Je klinkt heel erg rustig!

Heel gek: ik heb het gevoel dat ze je erg lang door laten lopen. Ik ben een week later uitgerekend en wordt ws. vrijdag (41w2d) gestript. Als er dan niets gebeurt zondag (41w4d) weer een keer en als er dan niets gebeurt woensdag (42w) naar de gynaecoloog. Maximaal 3 dagen later wordt ik dan ingeleid. Dus uiterlijk 28 augustus zal ik bevallen - dat klinkt alsof ik de dagen mag gaan aftellen (nog 9!)

@Kike: laat de boel eens gauw de boel ;) Echt waar, zijn die drie wassen elke dag écht nodig??? Denk goed aan jezelf hè?

Fijn dat de bv goed loopt en ook fijn dat je techniek wel ok is, maar dat het nu eerst eens goed moet helen voordat je verder kunt. (Rust is dan ook erg belangrijk... Maar dat weet je vast...) Geniet er vooral van!

@Gazelle: ben je er al uit wat je wilt vwb strippen? Ik ben benieuwd! Ik vind het ook wel lekker om alleen te zijn hoor. Lekker geen gedoe aan mijn hoofd. De meeste telefoontjes die we nu krijgen zijn vooral bedoeld om te informeren of de baby nog niet geboren is. Ik heb daar zo'n hekel aan: net alsof we de hele wereld gaan bellen zodra die zijn/haar koppetje naar buiten steekt en of we mensen zullen 'vergeten' te bellen. Hoe dan ook: als ik aan het bevallen ben: neem ik de telefoon niet op! (Gek hè????)

Zo meiden, het is weer een heel verhaal.

Iedereen sterkte met de warme dagen!

Groetjes, Hila

O ja: Ik vroeg me trouwens af. Mogen de (jonge) baby's trouwens al naar buiten met dit weer???
He Hila,

Ik had gehoopt dat je nu inmiddels wel was bevallen, maar nog steeds niet. Wat duurt wachten dan lang he? Ook ik had het idee dat het 's nachts moest gebeuren (is dus ook uitgekomen).

Je kan in ieder geval wel gaan aftellen, maar hopelijk is dat niet nodig.

Wij zijn nu thuis, heerlijk zeg, wat heb ik dit gemist. Honden reageren ook heel goed op d'r, alsof ze er al lang is. Heel relaxt.

Wij mogen overigens pas naar buiten als navelstreng is losgelaten (meestal vanaf dag 7?). Nu wil ik ook niet naar buiten met dit weer, maar had wel graag weekend kleine wandeling willen maken, lijkt me erg apart zo voor het eerst achter de kinderwagen.

Sterkte morgen met de (hopelijk voorlopig) laatste warme dag.
Ik kom me weer even melden! Hier zit de baby nog steeds in de buik...

Ik ben er zo ontzettend klaar mee!!! Sorry voor het gezeur hoor. Ik zit het allemaal nu zo af te wachten en ik weet gewoon dat dat niet handig is. En het is ook nog zo warm.... Ik hoop echt dat het straks lekker gaat onweren, dan koelt het tenminste af.

Goed, wil iedereen ajb een flinke dosis bevallingsvibes hierheen sturen? Dan spreken we gewoon af dat het zo meteen gaat beginnen.

(O ja, man heeft vandaag afspraak voor zijn werk 2 uur rijden verderop. Gisteren hebben we besloten dat 'ie maar gewoon moest gaan, want als hij niet zou gaan, zou de bevalling zeker niet gaan beginnen. Ik hoop dat we het lot in zoverre getart hebben dat het gewoon gaat beginnen zometeen en dat 'ie precies op tijd hier naar binnen spurt....)
Ook ik kom me weer even melden. Ik probeer wel steeds mee te lezen, maar Lasse heeft veel last van de warmte (wie niet?) en meldt zich dus zowat om het uur voor de borst. Ik zal blij toe zijn als de hitte afneemt...

Hila je hoeft je écht niet te verontschuldigen hoor! Ik zou volgens mij nog veel harder klagen als ik jou was. Ik kan me voorstellen dat je het behoorlijk gehad hebt. En inderdaad: niets werkt beter dan de goden te verzoeken, dus zet 'em op!

Diana wat maf dat je kindje ont-ingedaald is! Ik wist niet dat het kon.

Sorry, ik ben weer weg. Lasse meldt zich weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven