Uitgerekend JUNI 2010 - met tabel

30-10-2009 14:34 1119 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik ben terug :-) Ik zit momenteel ziek thuis met een verkoudheid maar omdat ik zwanger ben heeft de dokter me thuis gezet.. Ik heb mijn rust nodig zegt hij.. Maar ik heb helemaal geen rust, ik blijf maar afscheiding hebben en ik ben zo bang.. Ik zou graag nu een echo krijgen, maar ik moet nog even wachten.. Ik heb het gevraagd aan de dokter maar hij zegt dat ik moet afwachten, als het erger wordt, dan moet ik de gyn bellen voor een spoedecho..

Ik hoop dat er nog veel dames bijkomen hier!!
Vervelend he StefanieV die onzekerheid!Maar wat voor kleur heeft de afscheiding dan?Want wit is heel normaal in de zwangerschap.

Voor het schema: 22/6 uitgerekend, 9 nov echo 12 nov vk
debje, gewoon bruin, het ziet er niet als bloed uit..
hoi dames,

mij mag je weg doen ben nog maar eens naar spoed geweest had bloed verlies en heel veel pijn ben toch 7 weken zwanger maar het het vruchtje is afgestorven op 3 weken nu moest ik gewoon wachten tot het afkomt !ik kom zeker nog eens piepen en voor de rest iedereen een fijne zwangerschap, ik ga het een plaatsje geven veel liefs xxx
Dachlicht wat een verdrietig nieuws, veel sterkte met het verwerken!
He bah dachlicht, wat erg! Ik hoop dat het lukt om het een plaatsje te geven.

Ik vind het lief dat ik in de tabel sta, maar wil het nog steeds onder voorbehoud. Ik weet dat ik ruim 2 weken overtijd ben en ik ben na mijn bevalling 4 keer ongi geweest waarvan de laaste 2 regelmatig, maar misschien dat dit toch nog met ontzwangeren te maken heeft volgens de dokter. Ik wacht dus af. Ik blijf hier zolang wel een beetje meelezen.

Liefs.
.
hallo dames,

ik hoop dat ik ook even mag "inbreken" hier...

ik heb afgelopen week ontdekt dat ik zwanger ben, het was nogal een verrassing maar het is zeker welkom! nadat ik de test had gedaan ben ik eigenlijk gelijk de volgende dag naar de huisarts geweest omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat ik moest doen (en ik geloofde de test niet...) het is voor mij voor het eerst dus nog helemaal geen ervaring hiermee!!

mijn huisarts heeft een echo-apparaat staan en deze stelde voor om maar gelijk even te kijken. ik ben erg onregelmatig ongesteld dus het was anders ook lastig te bepalen hoe ver ik was. aan de echo te zien ben ik waarschijnlijk 6 weken.

12 november ga ik weer naar de huisarts en maakt hij weer een echo, als alles dan goed is mag ik daarna naar de verloskundige. ik ben dus in juni uitgerekend, maar de datum precies is nu nog lastig te bepalen in dit stadium.

omdat ik het ook nog niet aan de grote klok wil hangen (ja je houdt er toch ook rekening mee dat het mis kan gaan) en je er dus niet zo makkelijk met anderen over kunt praten nog vind ik het wel prettig om jullie ervaringen te lezen!!! zoals wat zijn jullie kwaaltjes en is het normaal?? en je kan ervaringen delen met mensen die tegelijkertijd met jou zwanger zijn, dat vind ook gewoon erg leuk.

nu heb ik sinds de laatste dagen een soort kramp in mn onderbuik, het lijken wel menstruatiekrampen... het komt met vlagen... en mn onderbuik voelt een beetje opgezwollen/zwaar aan... en ik heb zo'n last van mijn darmen!!

ik heb vrijwel geen last van misselijkheid gelukkig, soms wat vlagen maar dat mag geen naam hebben!!

op zich niet te klagen, maar het is soms wel vervelend, voor mijn werk zit ik veel in de auto en dan knelt mn spijkerbroek zo tegen mn onderbuik (oplossing is met broek open rijden en hopen dat niemand het ziet.....)

hebben jullie hier toevallig ook last van?

verder heb ik geloof ik ook al last van zwangerschapsdementie.... ik ben echt een warhoofd!! en ik ben ook een beetje traag... maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik nog steeds een beetje overdonderd ben!

ben erg benieuwd naar jullie reacties! ik kan misschien niet altijd even snel reageren vanwege tijdgebrek.... maar ik doe mijn best!!!

groetjes!!
Hallo allemaal!

Ik hoop dat ik mee mag kletsen!

Ben 7 juni uitgerekend van mijn derde spruit en helemaal in de wolken. na een rommelige start en twee echo's heb ik er weer vertrouwen in dat het goedkomt!

Hebben jullie ook zo'n last van kwaaltjes? Anders dan bij mijn vorige zwangerschappen lijk ik nu OVERAL last van te hebben :-) Bizar hoe weinig controle ik heb over mijn moodswings :-)

Ik kan niet slapen nu maar moet morgen wel werken...Wisseldiensten zouden verboden moeten worden die eerste drie maanden...Mijn arme collega's hebben het zwaar met mij.

Hebben jullie het al verteld?
Welkom, nieuwe zwangeren. Ik heb inderdaad ook zo'n last van mijn darmen en van zwangerschapsdementie. Los daarvan heerst bij ons thuis een flinke buikgriep. Woensdag- donderdag heeft mijn dochter veel gebraakt en had last van diarree. Vannacht is het vij mij begonnen ( en buikgriep, zwanger en reuma hebben is wat veel van het goede). Nu begint mijn man ook te klagfb dat hij misselijk is. Zucht
Dag dames, sterkte voor de zieken zou ik zeggen en welkom hier!

Ik heb helemaal niets van kwaaltjes en dat maakt mij super onzeker.. Alleen afscheiding, dus ik weet niet wat het is.. Nuja ik blijf maar afwachten tot de echo op 12 november, maar het is wel irritant, die onzekerheid..
@ Dachlicht: wat een ontzettend vervelend nieuws zeg, heel veel sterkte!

@ nieuwe dames: welkom hier!

@zusterclivia; ik voel me ook volledig dement en rij met m'n spijkerbroek open. Had gisteren een zakelijke afspraak aan de andere kant van het land, en dan gaat na verloop van tijd die baarmoeder echt in de "weg" zitten, dus ik gooi alle knopen los

@Helianthus; ik herken je moeheid, ik ben ook kapot iedere dag. Tot een uur of 12 gaat het ok, daarna sleep ik mezelf voort. Werken is eigenlijk ook te zwaar. Gelukkig kan ik mijn eigen agenda beheren en zorg ik dat ik een hoop op kantoor ben en meer tijd inplan voor alles!

En even voor het schema: ik ben 31, 1e kindje en heb 11 nov. echo bij gyn.
Hallo dames,

Ben al een tijdje lid maar niet echt actief met posten wel met lezen

Ik ben ook uitgerekend in juni 2010.

Voor alle dames...beterschap en doe het rustig aan!

Ohja...wel handig als ik even het e.e.a doorgeef voor het schema.

ik ben 32, zwanger van een tweeling, heb al een kindje van 16 maanden. Ik ben 6 juni uitgerekend en mijn echo heb ik 26 okt jl. gehad!

Liefs
Bedankt voor het openen van een nieuw topic Helianthus! Ik merk, dat ik er zelf veel te weinig aan toe kom om een tabel bij te houden, dus super dat jij dit wilt doen!

Even voor de beeldvorming: Ik ben 31 en zwanger van ons eerste kind. Uitgerekend op 3 juni 2010!

Afgezien van wat misselijkheid voel ik me prima. Wel errug moe, maar goed, dat is ook niet meer dan normaal!

Duende + Dachlicht: Wat ontzettend rot voor jullie! Hopelijk hebben jullie genoeg steun in je omgeving om dit nieuws te verwerken. Veel succes en geluk voor de toekomst!
leuk om te lezen hoe de rest het allemaal ervaart... maar ik kan me ook voorstellen dat als je helemaal niets voelt dat ook reden is voor onzekerheid! tis wat dat betreft ook nooit goed, heb je krampen vraag je je af of het goed is, als de krampen weg zijn maak je je zorgen of dat wel goed is... ik probeer het maar een beetje los te laten, je hebt er toch weinig invloed op.

@Kekie: ik vind het heel lastig wie ik nu al wil vertellen dat ik zwanger ben. aan de ene kant wil je het wel aan de hele wereld vertellen maar aan de andere kan wil je er ook rekening mee houden dat het mis kan gaan. ik heb het nu aan mijn moeder verteld van de week, en morgen vertellen we het aan mijn schoonouders (mijn vriend kan het niet meer voor zich houden!). vandaag was ik bij een goede vriendin die 2 weken geleden bevallen is. ik was niet van plan om iets te vertellen maar ik kreeg vrij snel die kleine op schoot en toen kon ik het echt niet meer voor me houden!! het was wel fijn om er even over te kunnen kletsen.ik wil de rest van mijn vriendinnen en familie denk ik langzaamaan inlichten na de echo van 12 nov, als alles re goed uit ziet. dan zou ik 8/9 weken zijn. maar ik ben wel benieuwd hoe de rest er over denkt en wanneer jullie het verteld hebben??
He meiden,

Hellantius, TOP, die nieuwe tabel. Dank voor je bemoeienis, ik ben vaak te druk voor het forum en krabbel snel wat en ga weer door.

Maar voor de tabel: ik ben 33, zwanger van de 1e, uitgerekend op 8 juni (afgelopen week bijgesteld) en heb 26-11 mijn 2e echo.

@alle nieuwe zwangeren: alle zwangerschapskwalen die worden beschreven heb ik ook last van. Voor mijn buik kan niet veel hebben. Broeken van mijn uniform zitten b.v. echt niet lekker!

@Duende en Dachlicht: meiden, blijf volhouden. Dit kindje was niet levensvatbaar maar de volgende is dat zeker wel! Neem de tijd en vertroetel jezelf.

Fijne zondag iedereen!
.
Ik denk dat ik ook van de lijst afgehaald zal mogen worden.. Heb vandaag buikkrampen en bloedverlies, morgen bel k naar de gyn en zie wat ze zegt maar ik vrees ervoor, het is moeilijk om positief te blijven..
@StefanieV: Wat ontzettend %^(&^% (bij gebrek aan betere krachttermen) Ik hoop echt dat je morgen een goede uitslag zult krijgen! Ik heb bij vijf weken deze klachten gehad en het is blijven zitten...Ik hoop zo dat het voor jou ook zo is!

Ik lig ondertussen het grootste gedeelte van de dag plat, waarschijnlijk de mexicaanse griep. Voelt niet beroerder dan de gewone griep maar dat vind ik al erg genoeg. Ben een echte vaatdoek nu. We gaan het wel weer zien :( Op zulke momenten baal ik wel dat ik alleen paracetamol mag, het helpt niet dus laat ik het maar zitten... Iemand nog tips om het een beetje te verzachten?
@Helianthus2106: Ik heb al twee echo's gehad en het begint hier ook een soort door te dringen dat het echt waar is... Mijn lief begint nu al te nestelen :-) Hij is de laatste week alleen maar bezig met klusjes in huis en boekjes doorspitten voor DE wieg... Echt heel bijzonder om hem zo te zien veranderen. Hoe emo ik ook ben, hij heeft alle geduld van de wereld en laat me rustig uitrazen. Ik heb het echt getroffen :-)
Kekie heb je dan echt veel bloedverlies gehad of een klein beetje? Want ik weet dat het positief kan uitdraaien, maar ik kan het momenteel niet geloven.. Ik hoop dat ik morgen onmiddellijk terecht kan en een echo kan krijgen ofzo, maar ik kan niet meer hopen momenteel.. Ook al wil ik het zo graag..

Ik ben blij voor je dat het is blijven zitten :-) En als je al een echo hebt gehad, dan komt idd het besef meer, dat het wel degelijk zo is :-)
Stevaniev , kun je niet vanavond nog naar je vk bellen? In ieder geval sterkte. Kekie, ik weet niet wat ik heb gehad, de Mexicaanse of een ordinaire buikgriep. In ieder geval heel veel gebraakt en diarree gehad. Wat bij mij helpt: me door mijn mannetje laten verzorgen (kruikje, dekentje etc en een warme douche helpt ook). In ieder geval sterkte.
Hallo meiden, mag ik er ook bij? Ben 30, zwanger van de eerste en 23 juni uitgerekend. 20 nov 1e echo.

Voel me prima, wel moe maar verder geen klachten.

StefanieV, sterkte morgen, ik hoop dat het goed komt.
@StefanieV: Ik ben een soort veteraan op dit gebied :( Maar deze keer is wonder boven wonder alles goedgegaan. Natuurlijk kun je alleen maar hopen (en steun zoeken) op dit moment. Ik heb twee weken in onzekerheid gezeten omdat ik wel bloedverlies (ik vond het veel) en krampen had maar ze konden nog geen hartactie zien op een echo. Dat zullen ze vanaf een week of zeven moeten kunnen zien.

Mijn verloskundige maakte direct tijd voor me toen ik belde. Ik ga ontzettend met je mee hopen en duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven