UITGEREKEND MAART/ APRIL 2010

30-07-2009 16:06 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames het leek mij leuk om een forum onderwerp te openen voor de dames die even ver zijn als ik in mijn zwangerschap.

Dus dames wees welkom om hier van alles te bespreken;))))

Hoi Anissa,

Er bestaat al een april 2010 topic. Misschien is het leuker om je daarbij aan te sluiten. Het is nog niet zo heel druk daar. Ik ben zelf niet zwanger dus mij zul je er niet snel zien.

Het staat hier

Groetjes Visje
he anissa

gefeliciteerd!

heb even het maart topic voor je opgezocht, Die dames/meiden zijn allemaal even ver. Misschien leuk om ook een kijkje te nemen

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50745
Oeps het april topic gaat over tweede kindjes. Misschien kun je toch meedoen anders mijn excuses
Dag Anissa,

Ik heb gisteren ontdekt dat ik in verwachting ben. Ik dacht dat ik gek werd van blijdschap!

Op 4 april 2010 ben ik uitgerekend.

Het is allemaal verschrikkelijk spannend.

Normaalgesproken slaap ik uit op zaterdag, maar ik doe geen oog meer dicht!

Ik heb een paar kleine kwaaltjes: pijnlijke borsten, gerommel in mijn buik en af en toe wat duizelig.

Het zal er allemaal wel bij horen.

Vertel eens hoe het bij jou zit?

Groeten,

Liselot.
Hoi Anissa en Liselot,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Gisteren kreeg ik een licht 2e streepje bij een zwangerschapstest. Vanochtend heb ik voor de zekerheid nog een digitale test van clearblue gedaan - en ik ben zwanger!! Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 11 april.

Het wordt ons 1e kindje. Ik ben 26 jaar, en mijn vriend is 28.

Sinds donderdag heb ik al last van een soort ongesteldheidsbuikpijn, dus ik had eigenlijk niet verwacht dat het deze maand raak zou. Maar dus toch! Ik ben heel erg blij, maar het is ook zo onwerkelijk...

Groetjes, Sproetje
Hallo Anissa, Liselot en Sproetje ,

Ik zou het ook leuk vinden mee te schrijven, ik heb 2 dagen geleden positief getest en ben uitgerekend op 10 april. Ik heb inderdaad ook al last van mijn borsten en krampen in mijn buik.

Ik ben 30 jaar en heb al 2 schatjes, een van net 5 en een van bijna 3 jaar. Ookal heb ik het al 2 maal eerder meegemaakt; het voelt niet minder bijzonder.

Groetjes Arzo!
Hoi allemaal,

Ik ben nu 5 weken en nog wat dagen zwanger, ben uitgerekend op 31 maart 2010. Volgens mijn berekeningen dan. Kan best zijn dat bij de echo er een andere datum uit komt rollen ;)

Het wordt onze eerste, ik ben 30, vriend is 35. Ik kan het nog steeds niet bevatten! Morgen gaan we het vertellen aan de opa's en oma's. Ben echt benieuwd hoe ze reageren!
Maris: veel plezier met het vertellen morgen! Hebben wij vandaag gedaan! SUPER reactie: zijn net zo door het dolle als wij!
@Arzo: Hebben jullie het op een aparte manier verteld dat nummer 3 in aantocht is?

Wij hebben 4 speentjes gekocht met I opa en I oma en die geven we ze morgen. Kijken bij wie het eerste het kwartje valt

Ik heb wat pijn betreft weinig last. Vorige week wel erg veel buikpijn, zo erg dat ik gekromd door het huis moest lopen. Alleen lopen hielp, met een pittenzak op mijn buik. Ik schrok ervan, dacht dat het misging. Duurde drie kwartier en daarna was het helemaal weg.

Ik heb wel al grotere borsten gekregen, veel jeuk aan mijn benen (?), ben een beetje benauwd en een soort van misselijk. Ook is mijn eetlust minder, maar probeer wel te eten.

Voelt deze zwangerschap anders dan de vorige twee?
Dag dames

allemaal gefeliciteerd.

Ik ben geanda en zwanger van mijn 3de kindje

ben nu 5 weken zwanger en uitgeteld op 2 april

ondanks dat het de 3de is is het toch weer erg spannend

leuk zon forum en erg gezellig natuurlijk

Groetjes en tot schrijfs
Anissa waar ben je?

Misschien leuk om een tabel toe te voegen in je OP met naam, hoeveelste kindje, uitgerekende datum etc???
Hoi allemaal!

Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven, ik ben namelijk ook uitgerekend in april (8 april om precies te zijn). Ik had vorige week een positieve test en we zijn helemaal happy. Het is ons eerste kindje. Mijn schoonouders zijn de enige die het al weten, mijn eigen ouders zijn nog op vakantie. Aan hen zullen we het aan het eind van de week vertellen, dan zijn ze terug. Spannend allemaal!

Qua kwaaltjes heb ik (nog?) nergens last van, ik hoop dat dit zo blijft! :-)

Groetjes Famke
He Famke! Gefeliciteerd! Alle meiden trouwens gefeliciteerd!

@Famke: hoe oud zijn jullie? En hoe reageerden je schoonouders?

Wij vertellen het vanavond....ben best nerveus haha
Spannend Maris!

Ik ben 26 en mijn vriend is 30. Mijn schoonouders reageerden super enthousiast, echt heel leuk ! Leuk om mensen zo blij te maken, het is hun eerste kleinkind..

Hebben jullie nog een bijzondere manier om het te vertellen? Wij niet hoor, we zijn niet zo creatief..

veel plezier in elk geval!
Ook gefeliciteerd Arzo, Maris, Geanda en Famke!

Er zijn er al veel die het aan familie hebben verteld zie ik. Leuk hoor! Spannend vanavond Maris!

Mijn vriend wil graag nog wachten, we hebben over 1,5 maand een feest en dan wil hij het pas vertellen... Maar dat duurt nog veel te lang, ik zou het wel wat eerder willen zeggen! Mijn familie zou echt helemaal door het dolle heen zijn (=ook eerste kleinkind).

Over kwaaltjes: ik heb ook last van pijnlijke borsten en rare steekjes in mijn onderbuik. En ik ben erg moe, maar dat hoeft niet perse aan het zwanger zijn te liggen.

Leuk dat er ook meiden zijn die al kinderen hebben, die zijn de ervaringsdeskundigen binnen de groep!
Heej dames wel gefeliciteerd Arzo, Maris, Geanda, Famke, Sproetje26 en alle anderen. Leuk dat jullie ook komen schrijven! Ik heb nog niet alles gelezen maar morgenmiddag zal ik wat reacties geven:) misschien leuk voor het tabel wat gegevens zoals jullie uitrekendatum, eventueel geslacht als jullie dit kwijt willen( komt natuurlijk later)., van de hoeveelste je zwanger bent.

Het liefst ontvang in een pm, maar anders lees ik het hier wel;)
Hallo dames,

Ik ga me hier nu ook bij aansluiten, ik ben als ik het goed bereken 12 april uitgerekend. Ik vind het allemaal wel erg spannend vooral omdat ik best veel krampen heb, maar dat schijnt heel normaal te zijn. Mijn verstand snapt het, maar het gevoel moet nog komen. Maar iedereen hier gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Sweetlinda! Vervelend he die krampen, ik had er ook een paar dagen last van. Ik dacht eerst dat het ongesteldheidskrampen waren. Nu is het al een paar dagen wat minder, en zijn het wat meer steekjes geworden.
Hey meiden, allemaal proficiat! Hier nog iemand die is uitgerekend in april. Volgens internet is De datum 4 april. We hebben al een zoontje uit mei 2008, voor ons dus de 2e spruit. Heb verder nog niet heel veel kwaaltjes, maar weet van de vorige keer dat deze ook pas vanaf een week of 7 kwamen.

Wij hebben 't trouwens ook al aan de ouders verteld, verder houden we het nog ff geheim tot de 12 weken.
Hoi! Gefeliciteerd allemaal!

Ik schrijf ook mee op het 2e kindje forum maart/april, maar daar is het niet super druk, dus sluit ik me ook bij jullie aan. Ben 28, mijn vriend ook, en zwanger vn ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje van bijna 1. Daarvoor heb ik een miskraam gehad, dus ik vind het wel erg spannend.

Ik ben uitgerekend op 31 maart, en 28 augustus hebben we de eerste controle met echo bij de vk. Wij hebben het nog niet verteld. De vorige keer hebben we het met 5 weken verteld, maar het is voor de (schoon)ouders nogal moeilijk om het zo lang voor de rest van de familie verborgen te houden, dus daarom wachten we nog even.

Weinig klachten hier, wat steken in mijn borsten, vaak plassen, mn snachts en wat vermoeider.

Fijne avond!
Hey dames,

Het wordt al lekker druk hier,gezellig hoor.

Hier gaat alles super, hebben het inmiddels aan de meeste mensen verteld.We moeten wel want mijn buik, pff die groeit al erg zeg.

Zijn waarschijnlijk wel de darmen denk ik maar verbergen lukt al niet meer.

Heb de zwangerschapsbroeken al aan haha.

Zijn er al meer meiden waarvan de buik groeit?

Groetjes geanda

Oh ja weet iemand hoe ik een pm kan sturen??
We krijgen een leuk clubje bij elkaar zo! Gezellig!

@Maris, hoe hebben je ouders gereageerd?

@Geanda, gelukkig hier nog geen zwangerschapsbroeken. Maar dat zal bij jou wel komen doordat het je derde is?

@Liesel, hoe lang wachten jullie totdat jullie het vertellen?

Ik mag 4 sept. naar de vk, ik denk dat we het nieuws dan ook aan vrienden etc bekend gaan maken. (als ik het zo lang kan volhouden..)
Hallo allemaal, vanacht in mijn slapeloosheid zag ik dit topic en wilde meteen meeschrijven. Het inloggen lukte niet, maar nu met een nieuwe nickname ben ik er helemaal klaar voor. Ik ben uitgerekend op 4 april. Juist omdat wij t niet gepland hadden ben ik, inmiddels bijgekomen van de verrassing, helemaal in wolken. Wat een leuk kadootje. Iedere ochtend als ik wakker word denk ik: er was iets leuks... O ja! Alsof ik weer zeven ben en iedere dag jarig opsta :-) ik heb veel last van buikkrampen en mijn borsten groeien al flink. Wat ik vooral vreemd vind nu, is dat ik pas 3 september naar de verloskundige moet. Tot die tijd gewoon maar wachten en ervan uitgaan dat alles goed gaat. Hoe ervaren jullie dat eigenlijk? En mijn buik is ook al wat dikker Geanda. Of eigenlijk is t meer zo dat ik em niet meer in kan houden. Groetjes!
H@caoriool ik kan me voorstellen dat lang duurt 3 september... Ik mag gelukkig 17 augustus al omdat het via IUI is gegegaan en ik chronisch ziek ben en onder de medicijnen zit, maar ik vind 17 augustus nog ver weg, al is het over anderhalve week. Dus ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb alleen last van buikkrampen en vreselijke pijn in de rug en tot het grote plezier van mijn man grote tepels. Maar de buikkrampen maken me erg onzeker. Steeds denk ik dat ik in een droom zit en dat het allemaal niet waar is en dat ik gewoon ongesteld moet worden of dat als ik voor de echo ga er niks te zien is. Maar ik ben dan ook een beetje een stresskip. Wat betreft mijn buik, ik voel me baarmoeder wel zitten maar of mijn buik nou groeit.... ik ben al erg gezet van mezelf dus nu heb ik straks het perfecte excuus om gewoon mijn rolletje te laten zien ;)

Maar Gefeliciteerd met je kado'tje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven