Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
nou ik had ook weer een nacht van om de 2 uur zo'n beetje. Nu ligt ze lekker na haar badje alweer een paar uur te knorren natuurlijk....... pffff zou het wel lekker vinden als het ook een paar uur kan zijn 's nachts hoor. ookal slapen we allemaal meteen weer door, lig ik net lekker hoor ik haar alweer! Ik denk wel dat het door die verkoudheid en verstopte neus komt. Ik heb al wat onder haar matrasje gelegd waardoor ze wat hoger ligt maar veel helpt het niet.

sanne, bij mij begint de andere borst ook te lopen ja .... ik moet echt van die pads in doen!

anticonceptie. Ik wil ook niet meer aan de pil alhoewel ik het erg handig vind en er zelfs van afviel (de yasmin pil, schijnt vocht af te drijven....)Maar al die hormonen, dus ook geen hormoonspiraal. Helaas is mijn sterilisatie dus niet gelukt maar nu gaat manlief het laten doen. We zijn klaar en ik ben bijna 39 dus het is goed.

iemand had het over met open ogen slapen.. Dat doet Tess dus ook! ze rolt met haar ogen of soms zijn ze helemaal open. dan maakt ze daar nog rare geluiden bij ook, soms ziet het er gewoon eng uit!

Ze is nu wel iets meer wakker en kijkt dan ook helder uit haar ogen. Maar ze slaapt nog steeds veel vind ik. Foxy, fijn te horen dat Anne ook veel slaapt en vaak drinkt.... En doggie ook vaak voeden. babies zijn ook even oud!

nou ik heb dochterlief thuis vandaag want geen school maar zoonlief wel op school de hele dag. Een gezellige meisjesdag dus! Tess gebadderd samen, leuke kleertjes uitgezocht, straks een taart bakken en nageltjes lakken....... en tussendoor Tess voeden natuurlijk. Het is een regenachtige dag, dus een lekker knus thuisdagje met mijn meisjes....
snok, kan me voorstellen dat het wel weer even leuk was op kantoor! En leuk een nieuwe uitdaging!

deerne, lijkt me toch normaal om wel een nacontrole te hebben? ik zou er nog een keer over bellen misschien.

Sanne, belachelijk van die deur zeg. Ben je zo aardig om ze de sleutel eerder te geven en dan dit! Zijn ze nou helemaal gek geworden......
Ik moet ff stoom afblazen! Man blijft bv zo'n gedoe vinden, lekker dan als hij er niet achter staat. Zijn argument is dat je fles altijd mee kan nemen, heet water in een thermofles en overal makkelijk voeden. Want ik ben nog niet handig in voeden, dus wil niet ergens anders voeden graag. Liefst nog ff gewoon thuis en ja dan ben je beperkt nog, maar dat zal over 2 weken weer anders zijn. En ja ik heb nog constant pijn, maar ik ben toch degene die dat moet verdragen? En ja hij moet door de spruw na elke voeding medicijn in zijn mondje en dat is soms niet handig want dan wordt ie weer wakker. Aaaaahhhh!
Doggie, snap niet waarom je man het zo'n gedoe vind die bv....voor jou is het meer een gedoe dan voor hem. Nu hoeft hij er 's nachts niet uit en als je fles gaat geven neem ik aan dat je dat dan om de beurt doet ?

Het stimuleert je in ieder geval niet om er mee door te gaan zo...

Ben helemaal niet pro borstvoeding maar volgens mij wil je het zelf wel doorzetten toch ?

Ik twijfel zelf nl ook weleens...voor feestjes en partijen en een dagje winkelen lijkt me flesvoeding wel erg makkelijk maar om nou alleen daarvoor de bv te stoppen. Ik vind het juist wel makkelijk 's nachts...haal Tess uit haar bedje en leg haar naast me neer en die vind vanzelf mijn tepel en ik doezel lekker verder.

En dat langer doorslapen komt echt vanzelf hoor...met flesvoeding is ook niet gezegd dat je er minder vaak uit moet.

Ik vind het ook lastig om te voeden ergens anders hoor...ik ben vrij handig in het voeden maar het is gewoon vervelend om je een half uurtje af te zonderen van de rest vind ik...het komt altijd net ongelegen lijkt het wel.

Als ik een paar uurtjes wegga dan geef ik Tess nog net voordat we weggaan en dan neem ik een flesje afgekolfde melk mee...borsten worden dan wel vol na een paar uur maar meestal houden die het wel 4 of 5 uurtjes uit (met pads).

En het voeden ergens anders went wel vind ik hoor..je wordt er steeds makkelijker in....je moet alleen wel iets aantrekken waar je makkelijk in kunt voeden. Gisteren had ik een jurkje aan en die moest ik dus helemaal omhoog trekken...dat is dan niet handig. Een blousje ofzo is dan wel makkelijk...
He doggie wat vervelend dat je vriend er niet achter staat. Zeker in het negin als het door die K** spruw niet lekker loopt. Weet er alles van want je wordt er al zo onzeker door dat het pijn doet. Ik vind het hartstikke goed hoor. Is gewoon dat er toch heel veel voordelen aan borstvoeding zitten die het wel waard maken om het te geven (geen commentaar op de mensen die wel de fles geven, want met de fles worden ze ook gezond mee groot natuurlijk). Ik ken die ellende van die medicijnen in zijn mond. Zijn ze onwijs aan het suffen en dan komt mama weer met die prut die in de mond moet....echt zielig.....Nou kop op.....!!! Als de spruw weer weg is en dus de pijn dan is het hartstikke leuk.......

Succes!!!

Snok: Jeetje...alweer aant werk....het is wat....Hier nog de hele dag met Ishan bezig. Zijn al blij als we 's avonds een uurtje hebben voor onszelf haha...... Wel lekker hoor...

Anticonceptie: Ik heb hiervoor een koperspiraal gehad en wil die gewoon weer. Hoef nergens aan te denken....Geen hormonen en ik heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Mocht toendertijd ook nog 10 jaar blijven zitten dus dat was voor mij de druppel. 8 jaar plezier van gehad.

Maike...Nog niets gehoord vandaag dus ik ben benieuwd.....Misschien dan 4 juni de datum geworden?
Doggie, over de bv, dat na 7 min. pas de achtermelk komt is al achterhaalt!! Mijn vriendin (kraamverzorgster ) heeft net weer een nieuwe cursus gevolgd en het blijkt dat de vettere melk zich wat vasthecht aan de melkklieren, de wat waterige melk "glijdt" eerst naar buiten en vervolgens laat de vettere melk los en wordt uit de borst gezogen. Als je gaat voeden met compressie (is ook weer een nieuwe techniek) :tijdens het voeden met de handpalm druk uit oefenen over de gehele borst dan komt de vettere melk ook heel goed los.

Eigenlijk kun je dus niet zeggen na zoveeel min. komt de achtermelk. Jouw kindje wordt ouder en krachtiger en daardoor gaan ze efficienter drinken en vaak ook korter, dus als hij goede natte luiers heeft en groeit is het echt prima!!!

Jammer dat je man niet achter de bv staat want dat heb je wel nodig als je er even door heen zit.

Ik heb zelf ook wel eens twijfels maar manlief is dan degene die zegt van je moet even doorzetten bla,bla bla!!

En net als Elza of Sanne?? even kolven als je weggaat en dat dan geven. Ik gaf na drie maanden gewoon flesvoeding als ik een keer weg moest (misschien eens twee flessen per week) had dan geen zin om te kolven en dan zijn de darmpjes weer meer gewend en kunnen ze die combi prima hebben.

Met flesvoeding weet je ook niet of ze doorslapen, en je hebt grotere kans op krampjes de komende maanden.

Snok, dat ze het klokje rondslap[en (van bijv. 19.00 tot 7.00) kwam bij ons rond de drie maanden. EErder raden ze ook af ivm te laag dalende bloedsuikerspiegel. Meestal geeft het kind het wel aan.

Maar leuk die nieuwe uitdaging van je, kan me voorstellen dat je daar wel zin in hebt.

Anticonceptie, ik wil ook niet weer aan de pil, denk over een spiraaltje of misschien die ring?? Zal eens googlen.

Maike??????? Meldplicht!!!!

Deerne, okee dat is dus een Pacco, mijn schoonzusje heeft ook één maar dan de puckababy of zoiets.
Helemi, de koperspiraal??? Komt er ook bij in het rijtje, hahaha!!

Wel ideaal, geen hormonen, vind het trouwens wel eng om een nieuw anticonceptie middel te proberen. Heb altijd de pil gebruikt en daarvan weet ik dat het werkt en veilig is (tenminste tot dusver) Nu denk ik weleens als ik wel zwanger raak met een spiraaltje???? Straks doet zo'n ding zijn werk niet goed!!! Boehoe, dat zou wel schrikken zijn want ik vind vier kids echt heel leuk en ben er ook wel klaar mee, we zijn echt compleet nu.

Hipie, wat ;leuk zo'n meiden dag!! Leuk om nageltjes te lakken, ga ik ook eens doen met dochtertje!!

Hopelijk krijg je vannacht meer rust!!!
Ik heb een heel klein beetje bij kunnen lezen.

Zo bijzonder dat zo'n kleintje zo veel slaapt en dat je zo verschrikkelijk weinig tijd hebt voor andere dingen...

Ik had voordat ik in verwachting raakte ook de nuvaring. Heerlijk ding! ik vond het ideaal. Ik werd nog maar een beetje ongesteld had er weinig last van en kon het goed regelen. Weinig hormonen en wat voor mij ideaal was is dat ik hem niet kon vergeten.... (ik had er een timertje bij waardoor ik gewaarschuwd werd als hij eruit moest en ik kreeg een SMS)

Doggie, vervelend dat je man er niet achter staat. Die van mij staat er juist helemaal achter en wil niet dat ik stop.. (ik vroeg gister wat hij daar van vond)

Elza, wat vervelend van je smoothy!!

Sanne, wat een zeurpieten die nieuwe kopers.. Dat is wel vervelend dat ze nu al in het huis geweest zijn voor de officiele sleuteloverdracht omdat je dan niet de schouwing hebt met de makelaar erbij.

Hier gaat het allemaal redelijk. Ben behoorlijk onzeker over de borstvoeding. Eline drinkt sinds gister eigenlijk nog maar 1 borst ongeveer 10 minuten maar slaapt daar dan wel een flinke tijd op. Gister kreeg ik ook last van een beginnende borstontsteking (koorts hoofdpijn, rode vlekken en stekende pijn in mijn rechter borst) en ik heb gelijk een antibiotica kuur gekregen van de dokter. Ik baal er nu alleen van dat ik daar gister gelijk mee begonnen ben, want vandaag voel ik me echt al stukken beter, maar nu moet ik de kuur afmaken.

Ik ga nu nog even kijken op de sites die Helemi had aangegeven een paar pagina's terug om te zien of ik daar nog wat tips vind over hoe ik het het beste kan aanpakken.

Snok, jij bent gewoon al naar een vergadering van je werk geweest!! wow.. ik was al trots dat we vandaag zijn gaan stemmen en boodschappen gedaan hebben. Maar Binck is natuurlijk een stukje ouder dan Eline.

Wat trekken jullie die kleine trouwens aan als je naar buiten gaat?
Is alweer uitgepraat gelukkig. Maar hij vind het dus ook vooral vervelend voor mij dat ondanks de medicijnen de pijn niet weggaat en heeft zoiets van stop dan lekker. Maar ik heb best een hoge pijn grens en ik ga de lactatiekundige maandag weer bellen als het blijft. Neem vanavond een paracetamol en kolf eerst af zometeen zodat man een flesje kan geven vannacht en ik kan slapen. Bedankt voor jullie "luisterend oor", ik moest het even van me afschrijven!!
Maike...???

Doggie, dikke knuf voor jou!
Hier ben ik weer met baby nog in de buik!

Morgen 41 weken...

Vanmiddag ook weer wat bloederig slijm verloren en gisteravond had ik een flinke wee. Echt heel raar. Dat is nu al voor de tweede keer... 1 wee en dan zit ik te hopen op een volgende en die komt dan niet....

Vandaag een lekker rustig dagje gehad. Oudste twee zijn naar KDV en BSO geweest, dus ik had de hele dag voor mezelf.

Lekker tot rust gekomen.

Ik besefte me vanavond dat ik me meer moet gaan focussen op het feit dat ons meisje er binnen een week is, dan op het feit dat het allemaal zo lang duurt en dat ze er nog niet is...

Dat geeft wel rust en maakt het uitkijken naar mijn kleintje ook weer heel leuk, want door de spanning van de afgelopen dagen vond ik het niet echt leuk meer.

Ik ben nu weer een stuk positiever! Zo van: het glas is niet halfleeg, maar halfvol!!!!
morguhhh!

goed zo maike, positief blijven, nog eventjes en dan heb jij je ukkie ook in je armen!

snok, alweer even op je werk geweest? ik ga volgende week ook even bakkie doen, nieuwe collega ontmoeten (is net na mijn verlof begonnen) en 3 collega's prettige vakantie wensen (die zijn dus pleite als ik weer ga beginnen, lekker dan )

heb er wel ff zin in, toch onderdeel van je leven he? :-)

elza, bleeuhhhhhhhhh van die smoothie, vet balen!

doggie, gelukkig alweer uitgepraat, heeft ook best een impact ook op zijn leven maar fijn dat jullie het nog vol gaan houden, zolang je er zelf maar achterstaat.

anticonceptie, ik ga eest maar weer es gewoon aan de pil. ben daar 6 jaar geleden (WOW) mee gestopt toen we voor het eerst zwanger wilden worden dus lang geleden. net als janets zegt, daar vertrouw ik op, spiraaltjes vind ik eng en zo'n ring lijkt me persoonlijk ook niks. zat nog te denken aan zo'n staafje onderhuids (implanon) maar dan kan ik nooit meer een weekje smokkelen bijv. op vakantie dus geen optie!

hier een topppppnacht, van 19 tot half 3 geslapen, daarna tot half 7 en nu begint ze te ontwaken, zo lekker aan het pruttelen in haar bedje. zit te denken om schema om te gooien zodat ze bijv om 23 uur nog een fles krijgt en dan tot uur of 7 kan slapen maar misschien beter om dat te doen zodra ze naar 5 voedingen gaat en dan wat meer in die laatste voeding krijgt?

nou maandag moeten we toch naar het CB dus maar es even vragen (en kijken hoeveel ze gegroeit is, volgens mij reuzeveel want ze gaat er echt inwegen als ik haar lang op mijn arm heb, het spekkie )
Chicaa, neem aub geen implanon, ik heb het gehad en was helemaal vastgegroeid in het weefsel van mijn arm. Dat was zeer onprettig (understatement) om het er weer uit te laten halen. Enige voordeel was dat je niet meer ongesteld wordt!!
Kwart over 8: aangekleed (beide) en gedoucht want de werkster staat zo voor de deur. Joepie!!
We hebben een zeer goede avond achter de rug. Hij heeft van 20.30 tot 01.00 geslapen!!!!! We hadden gewoon een avond voor onszelf!!

Ik had op borstvoeding.com gekeken en daar las ik dat je hem voor de nacht eerst alle twee de borsten aanbiedt, daarna hem klaarmaakt voor het slapen (verschonen, kleren uit, pacco aan, vitamines ed) en daarna nog een keer allebei de borsten. De laatste keer dronk hij maar kleine beetjes, maar heeft er toch 4,5 uur op geslapen. En toen kwam hij pas weer om half 5 en half 8. Lekkere nacht dus.
Snok> Ik was gister ook in Loods 5! Had je wel tegen kunnen komen. Woon je ook in de buurt daar?

Doggie> Fijn dat het is uitgepraat. BV geven is gewoon best zwaar. Dan is het fijn als je man er achter staat. Maar geloof mij: het wordt echt steeds makkelijker! Ik vond de 1e 4 weken ook afzien. Voeden ergens anders kon ik eerst ook niet. Moest ook even een psychische drempel over. Heb toen eerst bij een hele goede vriendin paar keer gevoed en daarna ging het eigenlijk steeds meer vanzelf.

Maike> Goede instelling meid!!! Nog ffies! Voor je het weet is ze er!

Chicaa> Heerlijk zo'n nacht!

Ohjee, meisje wakker! Tot later!
Maike, zo ist maar net, kan nu hooguit nog een week duren. Maar ik weet hoe je je voelt hoor... pffff die laatste weken had ik het best wel heel zwaar, 42 weken zijn voor de kleine meid heel goed geweest maar voor mij wat minder gezellig...

Doggie, wat jammer dat je man er minder achter staat dan jijzelf. Hier is vriend juist degene die me heeft aangespoort (mm bijna gepushed) om door te zetten tijdens de eerste dagen toen het niet zo makkelijk ging, en nu gaat het voeden eigenlijk heel makkelijk.

Alleen die avonden!!! gisteren weer beetje drama... alleen maar aan de borst willen en veel huilen. Vriend is rond 11 uur met haar en een flesje moedermelk in de woonkamer in het donker gaan zitten, daar werd ze rustig van en vervolgens heeft ze doorgeslapen tot half 8!!!!

Anticonceptie, ben ik nog niet uit, wil absoluut niet meer aan de pil dus misschien ga ik ook voor de ring, vind spiraal zo'n eng idee! ;)

Vloeien; ik ga met de dag minder vloeien, draag nog wel verbandjes maar zou het afkunnen met inlegkruisje denk ik, maar omdat ik jullie hoor over opeens wat meer vloeien durf ik dat niet aan.

Ben toch maar geen tampons gaan gebruiken, de particuliere kraam raadde het ook af, wond in de baarmoeder is nog niet genezen en elk risico op een infectie is een te veel!! Toch wel raar dat je zulk verschillende adviezen kan krijgen.

Sanne, wat een onzin over die deur!! Die is niet anders dan tijdens de bezichtiging(en) dus hadden ze maar beter moeten opletten DUH! Ik heb morgen weer eens een bezichtiging, ben benieuwd, wil wel even langs voor die tijd maar weet niet of dat nog lukt.

Snok, tjonge al aan het werk! Moet er zelf nog niet aan denken hoor ;) Komt wel, elke dag pak ik wat meer op van mijn leventje.

Julia, als Eline daarna lekker slaapt, voldoende plasluiers heeft en ook groeit, geef jij toch voldoende voeding?!

Ik had gisteren het consultatieburo op bezoek en dat viel me alles mee, had gedacht dat ik er veel meer commentaar kwam maar het was een heel aardig mens.

Vandaag naar de kinderarts van het ZH en mevrouwtje is weer helemaal goedgekeurd, ze weegt nu 4360 gram en is 56 cm lang. Oh en de echo van haar niertjes (nav de 2 vaten in de navelstreng) is niet nodig, genoeg echo's tijdens de zwangerschap en alles gaat gewoon lekker. Heel goed dus!!!

Hippie, ik heb Joy ook wel eens haar oogjes zien wegdraaien, doodeng he! maar dan slaapt ze dus idd.. en sluiten de oogjes snel erna.

Gisteren lekker even geshopped!!!! gevoed en de kleine bij papa gelaten, heerlijk in mijn auto gestapt (voor het eerst weer!!) en heb mezelf verwend met een nieuwe broek, gewoon in eigen maat tralala... 2 jurkjes wel grotere maat vanwege die enorme borsten!! ;), een leuk zomers bloesje, hemdje en een leuke riem. Zo.. had ik ff nodig!

Naast de winkel zit de prenatal, dus ook daar weer wat spullen ingeslagen.. mijn kleine meisje past bijna geen sokken 0 - 3 maanden meer!!! grote voeten, grote handjes dus dat wordt echt een lange dame.

Ik voelde me wel opgejaagd, moet naar mijn meisje!!! hahaha...

Toen ik thuiskwam had mijn vriend een flesje voor haar gemaakt want ze had toch in die 2 uurtjes schreeeeeuwende honger gekregen.

Een keer een flesje kunstvoeding kan helemaal geen kwaad hoor.

Ze ligt weer heerlijk te slapen, dus ik ga wat doen nu....
Tjeeeezzzz wat een lang verhaal was dat.....
Oh ja, mevrouw van consultatieburo vroeg of ik nog 's middags rustte.. HUH? nee eigenlijk nooit gedaan...

Ze vertelde dat het goed is voor de productie van de BV om te zorgen dat je voldoende rust hebt, naast goed eten natuurlijk..

Ik ga proberen daar een beetje rekening mee te houden zodat ik 's avonds misschien wat meer te geven heb/...
Maike, fijn dat je het toch nog positief kunt zien. Inderdaad nog max 1 week, maar ik hoop voor jou dat het sneller zal zijn.

Doggie, vervelend dat manlief er niet zo achter staat. Gelukkig hebben jullie het uit kunnen praten. Het is ook best een gedoe. In het begin was dat bij ons ook en toen zag manlief het ook niet zo zitten. Nu gaat het veel beter dus manlief ook weer blij.

Vanmorgen gaan wegen met Lucas. Hij weegt nu 4030 gr en is dus in 9 dagen 210 gram aangekomen. Dat schijnt prima te zijn dus blijkbaar krijgt hij toch voldoende binnen. Hij is nu echt total loss door dat bezoek. Vervelende is dat ie dan echt moeilijk in slaap komt omdat ie zo moe is.
Elza, ik ga 's middags wel altijd even liggen. Niet altijd slapen, maar soms gewoon even lekker een uurtje lezen of zo. Raadde onze kraamhulp ook aan ivm de borstvoeding.
Elza, wat voor kunstvoeding geef jij Joy ?

Je hebt nl ook van die kant en klare pakjes bij AH die je zo kunt geven...dus geen poedermelk. Leek me wel makkelijk maar weet niet of je die al mag geven.

Fijn dat het met Joy allemaal zo lekker gaat nu en die avonden....komt vanzelf goed hoor...je moet er ff doorheen.

Ik hoor van iedereen hetzelfde om me heen....de 1e weken rond etenstijd en de avonden...vaak bij iedereen drama.

Spannend die bezichtiging...volgens mij begint de huizenmarkt weer een beetje tot leven te komen (volgens mijn makelaar).

Zou lekker zijn als je daar ook vanaf bent...blijft blok aan je been.

Ik heb vanaf de bevalling 3x een middag geslapen, toen kraamzorg er was "moest" ik dat...aangezien ik maar 4 dagen kraamzorg had, heb ik ook niet meer geslapen daarna. Werd wel inderdaad aangeraden en voel me soms ook best wel moe maar ik vind slapen altijd zo zonde van mijn tijd (behalve 's nachts dan).

Geloof dat ik alles bij elkaar nog geen 10 uur in mijn "kraambed" heb gelegen....was veel te hyper toen.

De meesten zeggen dat het rond de 6 weken wat lekkerder gaat lopen allemaal...nou zit Tess vanaf gisteren in de 6e week en ik had ook echt een superdag met haar....eerst al die nacht ervoor dat ze pas om 7 uur wakker werd....daarna nog de hele ochtend geslapen, toen even wakker en gevoed en wat "gespeeld" samen, toen weer hele middag geslapen. Onder het eten was ze wel klaarwakker maar wipper op de eettafel gezet en dat vond madam wel leuk...zat gewoon een soort van te schaterlachen (echt zo leuk !!!!)...daarna werd ze moe en een beetje jammerig en heeft vriend een afgekolvde fles erin geduwd en toen hele avond liggen slapen tot half 12...

Ik dacht die slaapt vannacht niet meer, maar half 12 erin en half 5 kwam ze voor de 1e voeding, daarna weer om 8 uur.

Samen lekker verder geslapen tot half 10 en eerst haar gebadderd en toen ben ik gaan douchen en heb haar meegenomen in wipper in de badkamer...ze zit ze me helemaal op te nemen als ik aan het douchen ben....na het douchen weer gevoed en vervolgens is ze in slaap gevallen en ze ligt nu lekker op ons bed te maffen. Er lijkt hier iets van een ritme te gaan ontstaan

Doggie, zo doe ik het ook hoor....ik geef Tess meestal beneden de laatste voeding, dan gaan we naar boven en doe ik haar slaapzakje aan (vast ritueel dus weet ze dat het bedtijd is) en dan is ze meestal weer een beetje wakker dus geef ik haar nog een keer de borst....dan valt ze meestal meteen in slaap en leg ik haar zo in het bedje...9 van de 10 keer valt ze meteen in diepe slaap.

Maike, goeie instelling meid !

Chicaa, bij jou loopt alles ook als een tierelier hé !!

Zo, ga ook ff mijn vrije uurtjes benutten in het huishouden hier...
Sanne, maakt niet uit wat voor kunstvoeding als het maar Hypo-allergeen is. Dat is het beste naast de bv. Wij hebben nog vauit het ziekenhuis wat meegekregen omdat hij toen nog kinstvoeding als bijvoeding kreeg omdat de bv nog niet goed op gang was gekomen. Het is Friso Hypo-allergeen 1, kant en klaar in een flesje.

Elza, ik slaap / rust nog bijna elke middag, heb dat nog steeds echt nodig. Nu slaapt hij alweer anderhalf uur en daarvan heb ik ook ruim drie kwartier geslapen tot ik wakker werd gebeld.

Hij heeft nu alweer 4 uur geleden voeding gehad, en nu hoor ik hem wakker worden. Gaat dus steeds beter in een soort van ritme.

Ik ga voeden!!
hey kan weer reageren.. Blijft een rotforum wat dat betreft....

Fijn dat het is uitgepraat Doggie! Vervelend als je man 'klaagt' over iets wat beter voor het kind is en jou werk kost terwijl je dat er voorover hebt..

Volgenns mij moet je er nu bij kunnen Deerne

Fijn nieuwe mensen Sanne

Snok al aan het werk, pppfff

nacontrole bij mij 10 juni.

Julia ook zo positief ove de ring, fijn!

Elza, ik lig ook te weinig. Merk wel dat ik moe ben..

Hier een hangerige beeb, vandaar korte reactie. Gister spuitjes gehad en was snel weer rustig daarna, maar nu...

misschien niet helemaal lekker erdoor?

Mocht haar 1/2 paracetamol zetpil geven, maar wanneer doe je dat? Ze heeft geen koorts..

Over de nachten.. Afgelopen nacht; half 9, 12 uur half 6 en 9 uur

Ze was al 4440 gram en 54 cm! Toen ze 5,5 week geleden thuis kwam was ze 2600 gram, dus dat gaat super!!
Doggie, ik heb ook 2 flesjes meegekregen uit het ziekenhuis en heb ik hier nog staan...ook friso 1 hypo allergeen. Heb ze alleen nooit koel bewaard....hoeft denk ik ook niet hé ?

Ga ff kijken vanavond of ik dat ook ergens kan kopen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven