Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Vannacht moeilijk in slaap gekomen....

Strakjes naar de VK, ben errug zenuwachtig!! Hoop zo dat mijn bloeddruk nu beter is....en dat mijn urine schoon is.... Heb de afgelopen dagen heeeeeeeeeel rustig aan gedaan, dus daar kan het niet aan liggen iig. Moet strax ook plas meenemen, gewassen plas ..... Eerst moet je je wassen (zonder zeep) dan plassen, pas de middelste plas opvangen ?!?!!?!? Hellup!! Vind het zowieso al moeilijk om in het potje te plassen, moet dat zo ingewikkeld???? Ben nu al aan het verzamelen, want in dit geval mislukt het zeker weten als je maar een beetje hoeft....

Jakkes wat denken jullie veel aan de bevalling, ik verdring het nog ff hoor!! Ik wil het niet weten hoe het zal gaan, ik zie het dan wel, kom er toch ook niet onderuit.
Fien, ik hoop voor jou en je baby ook dat je de 35 weken haalt, alles extra is mooi meegenomen toch!

Ik wil ook niet verder dan 38 weken gaan maar stel me al in voor 42 weken!

Dus uiterlijk 1 juni, Damn dat is nog een vette kluif!

Ga op mijn werk ook uitdelen op mijn laatste werkdag!

Dus voor mij en baas iets lekkers.....

Ga ook wel weer uitdelen als ik er weer ben, hou wel van

lekkers!

Bij man is het traditie om op verjaardagen, geboortes e.d. uit te delen.

Zijn 17 mannen en eten volgens mij het liefst gebak of chinees!

Over weinis slaap heb ik nooit te klagen gehad alleen die eerste nacht in het ziekenhuis met baby naast je bed, dan slaap je zo slecht van adrenaline en het wennen aan.

maar daarna niet hoor, bij mij sliepen ze door op 6 en 8 weken, en vanaf een week of 2 a 3 als met maar 1 voeding in de nacht!
oh, dat moest ik laatst ook netje. leek me n heel gedoe, maar t lukte uiteindelijk best goed. Ik moest dat plassen bovendien doen op de WC van dat Lab. Zodat ze t zo vesr mogelijk in de stoof konden zetten. Was zo bang dat ik mis zou plassen en helemaal voor niks daarheen was gegaan...

Hoop dat je bloeddruk iig niet verder gestegen is!!

ik merk zelf dat ik nu wat vocht vast begin te houden aan handen en enkels. ben ik niet zo happy mee. Bloeddruk zal volgende keer dus ook wel ietsje hoger zijn. Maar was heel laag, dus is nog niet zo erg.
Waarom willen jullie al met 38 weken bevallen? das dus voordat je uitgerekend bent.Doe mij maar gewoon zo dich mogelijk bij 40 weken!
Met 38 weken kan het geen kwaad meer, maakt niet zo'n groot verschil met 40 weken. En met die buik van mij, ik heb echt geen zin in 40 weken. Maar we zien wel
omdat in die laatste 2 weken je baby alleen maar vetter wordt!

En in mijn geval omdat haar broertje 26 mei jarig is, en ik wil wat meer ruimte tussen de verjaardagen! hahaha

Eigen belang dus he
quote:75twinkel schreef op 19 maart 2009 @ 11:46:

[...]

De eerste 2 weken of zo worden veel babys wel zo om de 2 uur wakker. en dan ben je steeds een half uur of zo er mee bezig. Dan slaap je dus ech tvrij weinig. maar daarna worden de tussenpozen al snel langer. Na een week of 4 of zo is t meestal nog 2 x per nacht. Zoon sliep na 8 weken al volledig door. met flesvoeding gaat t nog veel sneller. dat ligt veel zwaarder op de maag waardoor ze niet zo snel weer wakker worden voor méér melk. Voordeel van Bv is wel dat het hormoon Oxitocine, dat je aanmaakt tijdens BV geven, werkt als een soort slaapmiddel. Je zult zien dat je na het bv geven direct weer als een roosje slaapt.Thanks Twinkel... de eerste weken doe ik ook wel wat tukkies overdag (dan is mijn vriend er om voor de rest te zorgen!!)
en de kraamhulp is er ook.daarom. is allemaal best te doen. en t kan ook sneller gaan.
Daarom joh... komt allemaal wel goed, hoef dan niet naar mijn werk, dus kan ik de vermoeidheid wel handelen of wegslapen op andere momenten. Hoef dan trouwens helemaal niet zo veel, geen boodschappen doen, geen huishouden, niet te koken :-)

JIPPIE! krijg er helemaal zin in! lekker in bed, balkondeur open, zalig lentebriesje binnen en een tevreden plaatje van een baby in mijn armen Tralallalala... nu nog de vioolmuziek!

ik wil gewoon op tijd bevallen, in ieder geval niet te laat.... Vriendinnetje van mij is op de uitgerekende dag bevallen trouwens... ze beviel van haar eerdere kids steeds te vroeg en had daar nu ook op gerekend, dus had zo toch nog het gevoel dat ze overtijd liep! haha... hoezo jezelf gek maken!
Zucht... nu zit er hier weer iemand te verkondigen dat ik geen pizza mag eten omdat ik geen mozarella mag.
Als ik meer dan 10 dagen over tijd ga,kan ik (in theorie althans) bij de bruloft van mijn zwager zijn. Mara ik denk dat ik daar tegen die tijd voor pas...
quote:Julia1979 schreef op 19 maart 2009 @ 12:50:

Zucht... nu zit er hier weer iemand te verkondigen dat ik geen pizza mag eten omdat ik geen mozarella mag. ONZIN!
hee...we hebben een nieuwe.....Moest het van viva?? Ik was ook nog net helemaal bij dus wel jammer dat de oude meteen weg is.

Fijn om te lezen dat de rest ook zo onwijs bezig is met de bevalling. Ik merk ook aan mezelf dat ik er onbewust toch een voorstelling bij maak, ook al weet ik dat het totaal anders zal zijn. Merk ook een beetje dat ik steeds meer op mezelf raak daardoor. Beetje een bel om me heen af en toe. (klinkt misschien gek maar weet het niet anders te omschrijven)

Ik ga er in eerste instantie ook vanuit zonder pijnbestijding te gaan bevallen. Gewoon voor me houden dat de pijn ook weer ophoud en dat moet het goed komen. Als het echt begint met weeen, hebben ze mij verteld dat max 24 uur later je je ukkie in je armen hebt, en duurt het langer dan is er iets aan de hand en krijg je sowieso pijnbestrijding al dan niet een keizersnee.

Twinkel: Ik denk dat iedereen wil dat ie eerder komt omdat ze klaar zijn met zwanger zijn. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik hier nog niemand gelezen heb die het echt heerlijk vind om zwanger te zijn haha....Hier ook hetzelfde hoor. Ik zou het ook niet erg vinden twee weekjes eerder te bevallen.

Fien: Voor hetzelfde geld komt je uk gewoon met 30 weken...haha....het gaat tot nu toe zo goed...

Netje: Hoop ook voor je dat het meevalt met de eiwitten en dat je bloeddruk weer gedaald is. Gelukkig hoeven we niet heel lang meer.....

Hier zijn we bezig met een auto uitkiezen. Ond budget ligt niet heel hoog, maar we moeten echt een auto hebben hoor als de ukkie er is. We gaan waarschijnlijk voor een suzuki baleno. Wel een station, want met die grote kinderwagen is een achterbak zo vol, en er moet ook nog een hondje mee....Is geen mooie auto maar betrouwbaar...weinig onderhoud en hij is niet zo zwaar waardoor ie net een klasse lager valt in de belasting. Wel weer spannend hoor, lang geleden dat ik zelf een auto had en dat was toch wel heel fijn. Geeft je toch net meer vrijheid.

Ik heb hem maar laten praten...

Blijft toch bijzonder hoeveel "deskundigen" er ineens rondlopen als je zwanger bent.
quote:helemi schreef op 19 maart 2009 @ 12:57:

. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik hier nog niemand gelezen heb die het echt heerlijk vind om zwanger te zijn haha....

Ikke!

Ik vind het echt heerlijk om zwanger te zijn.

Lichamelijk voel ik me beter dan voor mijn zwangerschap en ondanks mijn hormoonaanvallen kan ik oprecht zeggen dat ik me echt veel gelukkiger voel dan eerst..
Ik vind t ook prima hoor. Wil graag minimaal 6 weken van mijn verlof genieten zónder baby. ff stilte voor de storm heb ik wel nodig. Moet er echt niet aan denken dat ik net n weekje of 2 met verlof ben en dan al ga bevallen....
Alle spullen voor de badkamer zijn net geleverd!!

Ik wil graag thuis bevallen, maar vanaf de datum dat dat mag, mag ie wat mij betreft komen hoor. Vind het zwanger zijn niet echt een feest. Had ik eigenlijk wel verwacht van tevoren.

Doggie, fijn dat di de kamer in elkaar gezet wordt. Ga je er nu met een wakend oog bij staan kijken? Ik hoop voor je dat deze keer wat betere vakmannen komen.
Hihi....Julia: ik dacht ook al...er moeten toch ook zijn die het heel erg leuk vinden. Gelukkig maar....
Verwachtingsvol, leuk zeg! Lekker uitpakken dan.

Is bij jullie het forum trouwens ook zo mega traag. Dat zou toch juist beter moeten zijn nu de grote topics gesloten zijn. Bij mij is het er alleen maar slechter op geworden.
vind het zwanger zijn ook geen feest, schaam me soms dat ik er niet meer van geniet!.. Eigenlijk alleen de 4,5,en deels 6e maand waren wel fijn.

VwV, leuk!!! is het mooi?

Doggie, wanneer gaan ze je kamertje in elkaar zetten? heb ik even gemist denk ik.... Hou ze maar in de gaten ja!

Wij zijn ook druk bezig met een andere auto, hoop dat het snel geregeld is want ik zit voor geen meter meer in die van mij!
Ik vind het ook wel fijn om zwanger te zijn hoor, voel me lichamelijk en geestelijk prima, geniet van het getrappel in de buik maar weet dat ik op het eind er wel klaar mee ben hoor!

Ach ja gelukkig en jammer duurt het maar een maand of 8! Die eerste maand tel ik niet mee hoor, die krijg je cadeau!
Vwv, fijn dat alles eris!!! Vanaf nu zie je alleen maar resultaat, dat is het mooie werk!!

Ik had maandag ons "gewone" auto mee maar wat een gedoe om de kids erin vast te krijgen!!! Moest helemaal bukken!!

Was er knap chagerijnig van. Wat wen je dan snel aan zo'n grote hoge bak!!! Vandaag moest ik de "oude" auto ff van de oprit rijden en ik zou uitstappen maar kwam amper omhoog, voelde me net zo'n oud wijf.

Elza, die auto van ons is een aanrader hoor!!! Zal wel een foto op prive zetten!!

Over die nachtvoedingen: wij hadden bij alledrie 1 nacht ertussen dat het hopeloos ging, echt heeeel weining geslapen, maar voor de rest kwamen ons kids om de drie uur gemiddeld en had ik nog nachten van 6 a 7 uren in totaal!! Na circa 3 weken kwamen ze 1 keer s'nachts en na 6 weken sliepen ze van 23.00 tot 7.00!! Echt alledrie hetzelfde ritme!!

Niemand heeft mij ooit horen klagen dus!!!
Oh ja vreselijk, al ik uit moet stappen, moet ik me echt omhoog hijsen nu!! Dus ja, gaan ook voor een hoge auto, oog is gevallen op een Audi.

1 nachtje ertussen dat het hopeloos ging, daar teken ik nu al voor! Is dat die regeldagen (bij jou dag)?

Volgens mij kan je ook zelf wel een beetje in een ritme krijgen, toch? zo ja.. tips zijn welkom!

O ja.. nog iets, gisteren gebeld voor de gordijnen in de slaapkamer die nog steeds niet klaar zijn.. Eindelijk werden ze wakker en hebben het atellier gebeld; daar was de bestelling nooit aangekomen!! Nu met spoed, en dat duurt.. ja echt.. nog 1,5 week! Ik heb me maar niet boos gemaakt, bloeddruk was zo netjes, dat wilde ik liever zo houden.
Haha Julia....inderdaad, alsof je niks meer mag eten als je zwanger bent ! Het lijkt wel of iedereen zich opeens zo nodig met je moet bemoeien als je zwanger bent....

Ik heb me vanaf maand 4 tot en met ongeveer maand 6 ook echt heerlijk gevoeld....merk nu dat ik mijn extra energie kwijt raak en dat ik her en der pijntjes krijg en dat mijn buik toch echt soms in de weg zit...

Soms schaam ik me ook voor mijn geklaag de laatste weken maar ik word echt niet blij van die zeurderige ribbenpijn, die beurse plekken rond mijn navel, het slecht kunnen slapen, maagzuur en kramp in mijn kuit 's nachts.

Dus met 38 weken heb ik totaal geen problemen...graag zelfs !

Ik zou ook niet weten wat ik die 6 weken (zonder verhuizing dan) thuis zou moeten doen...ben geloof ik nog nooit langer dan 2 dagen achter elkaar thuis geweest...

Vwv....dat is sneller dan verwacht toch ! Super !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven