Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
quote:sanne069 schreef op 30 september 2008 @ 11:47:

Zijn ze er bij jou toen bij de echo achtergekomen Elza dat je een miskraam had gehad ?

Of had je bloedverlies waaraan je het merkte ?

Ik had 2x heel lichtroze bloedverlies en was daar ongerust over, daarom kreeg ik met 9 weken een echo en daarop zagen ze dat het vruchtje met 7 weken wat gestopt. Ik heb het echootje nog en als ik het vergelijk met mijn huidige echo (8 weken) lijkt het zelfs of er niks zit en dus niet eens 7 weken is geworden.

Voelde me toen ook minder zwanger (minder misselijk etc.)

Ik heb toen gekozen voor curretage, ben binnen een week geholpen. Best heftig was die tijd...
Yes Sanne ik! Bij 6 weken hartje al gezien.....je kan het zien vanaf 5 weken en 6 dagen ofzo geloof ik?

En nu weer bij 8 weken en 4 dagen....

Volgende week mag ik weer..ben ik rond de 10 weken en 5 dagen....
Als ik de 12 weken door ben, ga ik los hoor! hehehehe!!!
ik ook whahahahhaahh

Ben je ook zon shopaholic?
Zou ik dan as vrijdag bij de bijna 10 weken een inwendige of uitwendige echo krijgen ?

Ook omdat het mijn 1e echo is ?

Das wel een goeie tip van dat elastiekje. Ik heb wel 2 broeken met een grotere maat gekocht, die waren echt voor de komende weken bedoeld maar die knellen ook al als ik zit.
weet je wat t erge is snok.... die angst gaat noooooit meer over....

de eerste dagen dat ons zoontje er was hebben wij met t licht aan geslapen (ok heel klein lichtje). net na de kraamtijd vonden we t doodeng om allebei beneden te zijn en ons mannetje alleen boven in de wieg. toen ie net ging lopen heeft ie enorm zn tand door zn lip gevallen op de salontafel, t stuk lip hing op zijn trui. ik was bijna in staat om alle meubels tijdelijk uit de kamer te doen.... an als ik denk aan de eerst keren alleen buiten spelen, laat staan straks aleeen op de fiets weg.... brrrrr.

maar dat is tegelijk ook t mooie, je weet dat niets in de wereld je zó dierbaar is, dus t is bnoet gek dat je je af en toe wat zorgen maakt...
quote:Snok schreef op 30 september 2008 @ 11:58:

ik ook whahahahhaahh

Ben je ook zon shopaholic?Hou op, schei uit!!!
quote:Snok schreef op 30 september 2008 @ 11:53:

Ook ik heb gehoord dat als je hartje hebt gezien dat kans op miskraam dan stukken kleiner is....maar goed...alles kan he? lees verhalen hier op het forum door en je bent 40 weken in stress

oh, ik reageerde hierop btw. is al weer n hoop tussendoor geschreven
Ja....ik denk ook wel dat je soms echt jezelf ff tot orde moet roepen en niet constant boven wiegje kan hangen of het nog ademt...of als het gaat fietsen je niet constant handje kan blijven vasthouden....maar zorgen zullen er bij horen....
hier ook enorme shopaholic. ik vind t jammer dat ik alle babystuff en een hoop zw. kleding al heb.. hoop dat t n meisje wordt, dan kan ik alsnog los haha!

10 wekeen echo... eh das n twijfelgeval. misschien proberen ze t uitwendig en als t zicht niet goed genoeg is alsnog inwendig?
quote:Snok schreef op 30 september 2008 @ 11:53:

Ielsje dat meen je niet? Heb je een vriend wiens naam begint met een R? Heb het gevoel dat ik weet wie je bent?

Hey Snok,

Denk dat je toch iemand anders in gedachten hebt. De naam van mijn man begint met een "L".

Groetjes!
Sanne, ik denk een uitwendige? maar dat weet ik niet zeker, toen ik met 9 weken de echo kreeg wat het nog wel inwendig.

Voel je niks van hoor, kamers zijn ook best donker dus het is redelijk discreet.

Tip van Elza: doe een jurkje aan, dan kan je die een nog een beetje over je benen trekken , vind ik wat prettiger (of ben ik zo preuts?)
hahaha, ik denk niet dat je erg preuts bent hoor, maar ik heb in totaal 25 maanden lang een stuk of 4 a 5 inwendige echos per maand gehad (om te kijken of er een eicel groeide). dus ik kan me er totaal niet meer druk over maken....
Ok dan Ielsje Dacht even dat je bekende van een vriendin van mij was Zou wel heeeeeeeel toevallig geweest zijn....

Inwendige echo stelt inderdaad niets voor...enne schaamtegevoel heb ik al tijdje geleden losgelaten...ben nog nooit bevallen maar de dames die dat al wel gedaan hebben kunnen ons vast allemaal vertellen dat die ongeveer fanfare aan zich voorbij hebben zien trekken en het ze geen reet kon interesseren? als kind er maar gezond uit komt.....

Kijken jullie overigens Goosche vrouwen? Claire met haar estisch niet verantwoorde vagina? Whahahah sorry hoor maar moet daar nu ff aan denken ivm het feit dat een vk/gyn toch aardig wat dozen aan zich voorbij ziet terekken

En ja ik doe VOORAL voor gemak altijd jurkje aan met echo....gewoon makkelijk..onderbroek uit (tent? whahah zo klinkt t...t woord onderbroek) en liggen maar....
het dilemma is altijd, laat ik mn sokken aan of doe ik ze uit? :-)
whahaah twinkel pis in me broek.....ik draag NOOIT sokken (hoge uitzonderingen)...vind ik echt vreselijk...ben blote voeten vrouw (klinkt ook lekker alto) of draag kousen/pantys .....
Oef Twinkel, dan ben je het inderdaad wel gewend!

En ja als je dan eenmaal gaat bevallen, maakt het je geen fluit meer uit. Hoewel...... ik heb begrepen dat je uit andere gaten ook zaken gaat persen (sorry voor degenen die aant lunchen of misselijk zijn)

Ja hehehe die Claire ja... met dat spiegeltje tussen haar benen
Wahahahahaaaaa pantykousjes dan???
Snok, jij doet me trouwens enorm aan mijn zus denken!!
quote:Elza35 schreef op 30 september 2008 @ 12:18:

Oef Twinkel, dan ben je het inderdaad wel gewend!

En ja als je dan eenmaal gaat bevallen, maakt het je geen fluit meer uit. Hoewel...... ik heb begrepen dat je uit andere gaten ook zaken gaat persen (sorry voor degenen die aant lunchen of misselijk zijn)

ja das wel n beetje genant ja....

maar niks aan te doen en t kan je op dat moment ook bar weinig schelen hoor...

(trouwens ssssst! daar moet je t nú nog niet over hebben hoor....)

ik vind panty in laarzen echt zo verrot zitten. heb in laarzen altijd sokken aan, zie je toch niet.
Hahahaha, ik kom net terug van de lunch en heb dus weer heel wat bij te lezen.

Ik ben niet bang voor een inwendige echo ofzo, uitstrijkjes ook laten maken en dat viel toen ook heel erg mee. En ik heb de verloskundige al gesproken en een supervriendelijke vrouw. Dus dat is het niet....

Alleen dat gedoe met broek uit, slipje uit en dan inderdaad sokken aan of sokken uit. Ik denk toch maar sokken uit.

Is het heel raar dat ik het gewoon meer genant vind omdat mijn vriend mee is en die staat er dan bij en kijkt er naar.

Terwijl ik in de slaapkamer echt niet preuts ben maar omdat nu iemand anders het doet en hij er dus naar kijkt hahahaha.....of ben ik nou echt zo'n muts ?

Tip van het jurkje is ook wel ok, maar er moet nog wel een legging, panty of broek onder met dit weer dus dat moet ook allemaal weer uit haha...
Ohja, ik dacht meteen toen ik Claire zag liggen......nou zo lig ik er ook bij vrijdag oeps......

Hebben ze overal zo'n gynacologenstoel eigenlijk.....mijn uitstrijkje werd gewoon op zo'n ligbed gemaakt en dat ging ook prima.
Bij mijn VK hebben ze een ligbed en als het goed is gaat je vriend bij je hoofd naast je zitten.

En ach iedereen is gefocussed op het scherm hoor, de rest wordt vergeten.

Ik heb zelfs mijn laarzen aangehouden (had geen panty aan)

Dat was geen probleem (maar misschien wel een raar gezicht nu ik er over denk!)

Oh en ik vind een uitstrijkje veeeeel vervelender!
En? Vind je je zus leuk Elza?
mijn vriend was zo attent om bij t hoofdeinde te blijven staan. zo zag ie niet wat er daaronder gebeurde maar wel t beeld op t scherm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven