Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Zo, vanochtend naar de verloskundige geweest.

Was puur een intake gesprek, stelde verder eigenlijk niets voor. Mijn echo heb ik over 2 weken, 14 oktober. Dus nog eventjes geduld hebben!!! Ze heeft ook niet geprobeerd om het hartje uitwendig met de doptone te horen, dat was volgens haar te vroeg. Jammer hoor. Wat Snok al eerder schreef: het voelt soms nog zo onwerkelijk he?!

Net nog eventjes de stad in gedoken, en heb me heel goed in kunnen houden... was eventjes bij de Prenatal, voor wat kleertjes voor dochter. En als je dan die inieminie rompertjes in maatje 50/56 ziet hangen... zo schattig!

Volgende week trouwens dochters eerste verjaardag, dus groot feest hier! Echt leuk, veel zin in!

Luaska, ik ga straks heel hard voor je duimen meid...! Fijn dat je ons op de hoogte houdt!

Fien, succes morgen, gaat echt meevallen hoor!
Hoi meiden,

De zenuwen zijn weer de wereld uit, ik heb het hartje gehoord.

Het was heel kort en heel snel, maar paar sec.

En ik dacht hij laat nog opnieuw horen maar dat was het, zo snel. Maar gyn zei ziet er allemaal goed uit. Normaal 7,2 dagen maar echo gaf aan 7,5 dagen en kom op 14 mei uit.

Ik heb wel 15x gezegd ik kan het niet geloven. En ik mag gelukkig bij gyn blijven ik hoef niet terug naar vkpraktijk waar ik niet zo'n superervaring mee heb.

Ben zo blij meiden, echt in halleluja stemming.

Hoe is het bij jullie??
Kijk, dat is nou es 2 x GOED nieuws!!

van harte!!
Joehoeeeee meiden gefeliciteerd.. Kaatje, nog even geduld inderdaad, best jammer maar komt wel!
Nog ff geduld Kaat en Anastacia helemaal top...heerlijk zeg dat je nu weet dat het goed zit......

Fien snap je ....horen het vanzelf wel.....Enne jij morgen heel veel succes alvast.....
Wat lekker Anastacia dat je het hartje hebt gehoord !!!

Heb je alleen hartje gehoord of heb je ook een echo gehad ? Of had je die al eerder gehad ?

En Kaatje, was je niet een beetje teleurgesteld ?

Ik moet vrijdag naar VK en ga er vanuit dat ik een echo krijg, ik kan me niet meer herinneren of ze dat nou genoemd had aan de telefoon.

Ze vroeg wel al best veel over de telefoon dus ik ga er een beetje vanuit dat dat een klein beetje het intakegesprek was en dat ik vrijdag een echo krijg.

Om nou nog langer te wachten pfff.....

Ik heb al ruim 2 weken geleden gebeld !!
Sorry Anastacia, ik lees je berichtje net nog over en zie dat je ook een echo hebt gehad....
Ana wanneer moet je weer terug naar gyn (voor het schema hahaha)

Sanne bij twijfel gewoon ff bellen om te vragen?
oh kaatje, had ook verkeerd gelezen. jammer, nog geen echo, maar dat gaat goed komen!

Trouwens, lang niet alle vk's hebben een echoapparaat. Volgensmij t merendeel niet eigenlijk. Dus ga er niet vanzelf vanuit dat je n echo krijgt als je een afspraak met vk hebt. Meestal gebruiken ze alleen de doptone, vanaf 10 a 11 weken, en rond 12 en 20 weken ga je dan naar een echobureau oid voor de echo.
Ja Sanne gewoon vragen!

Is het bij je 1e zwangerschap niet gebruikelijk om een echo met 12 weken te doen?... Ik kreeg het met 9 omdat ik me zorgen maakte.. anders had ik langer moeten wachten.

Ik heb trouwens de laatste tijd met zitten veel last van mijn stuitje.. pfff wat is dat nou weer....
quote:Elza35 schreef op 30 september 2008 @ 15:20:

Ik heb trouwens de laatste tijd met zitten veel last van mijn stuitje.. pfff wat is dat nou weer....

er gaan nog vele kwaaltje volgen......

nog niemand brandend maagzuur trouwens? Dat is echt t ergste....
maagzuur, dan helpt toch een winegum? kennen jullie die reclame?... hihi

Nee nog geen last van, moet ik natuurlijk niet te veel van die vette kroketten gaan eten.

Maar herken je het wel twinkel? (dat stuitje)..
En daar gaan we weer.....een rondje kwaaltjes

Ik kan jullie melden dat ik zojuist na 3 dagen naar wc ben geweest...ook erg fijn Moet nog meer poedertjes gaan gebruiken van dokter want tis allemala heel minimaal als ik dan een keer wel kan....
Die verloskundigepraktijk hier heeft een internetsite en net even gekeken.....de 1e controle duurt 30 min en er worden wat vragen gesteld over eventuele ziektes in de familie en de zwangerschap wordt berekend (deze zaken allemaal al telefonisch doorgenomen 2 weken geleden) en dit wordt bevestigd door een echo (termijnsecho) die in de praktijk gemaakt wordt. Tevens wordt er bloed afgenomen (wordt ook daar gedaan) en bloeddruk gemeten en je wordt gewogen.

Oja, en die prenatale screening gaan ze het over hebben.

Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat ik al deze dingen vrijdag zou krijgen.....maar ga nu twijfelen.

Toch maar ff bellen misschien ?
stuitje heb ik zelf nooit last van gahed, maar ik heb t wel vaker gehoord van anderen.

ik kan ook maar eens in de 3 dagen naar de wc, en dan met heel veel moeite. ik probeer veel te driken, heb lijnzaad, roosvicee lacto en pruimen, maar t helpt geen zak. denk dat er ook eens mee naar HA moet
Bij twijfel niet oversteken maar bellen in dit geval Gewoon doen....je kan het maar weten...anders zo balen vrijdag?
nee, dan zul je dat wel kriijgen hoor. is 1e controle, toch? prettig dat ze zelf echos maken. kon bij mij in de stad geen een VK vinden die dat zelf doet.
Twinkel dat heb/had ik dus ook (alles doen van pruimen tot volkoren, verse jus etc. etc) ..dus inderdaad dokter gebeld en die poedertjes gekregen. Al aan gyn laten zien en mocht ik gewoon nemen...no problem.
Oh dus dat stuitje kan normaal zijn.... jemig is heel vervelend, voelt of ik al de hele dag zit (oh dat doe ik ook achter mijn buro) hihi.. maar echt het is niet lekker.

Toilet gaat goed (klop af) echt ik blijf het zeggen over die omega vetzuren, je hebt ze zelfs speciaal voor zwangeren vrouwen.

Snok heb je Metamucil gekregen?
Sanne, ik denk dat het bij jouw VK een normale procedure is, prima zeg!
omegavetzuren? helpen die ook al tegen verstopping dan?

nou bij mij niet iig, ik neem ze al...
Zo het gaat weer hard hier. Elza, heb ook last van mijn stuitje. Ook weer een kwaaltje dus...

Fijn dat er weer goede echo's zijn geweest. Onze verloskundige heeft ook geen echoapperatuur volgens mij.
Snok hoe heten die poedertjes??

Ik heb 14 oktober 2e echo!!!! Dus over 2 weken.

Wie wil er nog meer vruchtwaterpunctie doen??

Zijn nog meer ouderen onder ons, dus ben benieuwd hoe jullie het gaan doen. Ik heb al wel allemaal boekjes mee gekregen van de gyn hier over.

Het moet in nijmegen of arnhem voor ons. Dat is wel eind weg maar maakt me niets uit. Zeker uur en 15 min rijden.

Ben zo blij zit allemaal kennisen via hyves in te lichten over mijn nieuws.
Stuitje...........herken ik ook....Ik dacht juist dat het kwam omdat ik in mijn vakantie dus bijna een week niet naar de wc kon en er dus na die week met veel pijn en moeite een keiharde steen uitkwam (voor mijn gevoel dan).....sorry voor het praatje...

Omdat ik zo'n kracht heb gezet toen dacht ik dat ik misschien wat spiertjes had beschadigd daardoor....maar heb er nog steeds last van.

Ik eet iedere ochtend een kom all brann met optimel en gooi er tegenwoordig een scheut roosvice lacto doorheen.

Doordeweeks gaat het nu goed maar in het weekend eet ik gewoon een lekker broodje 's ochtends en dat merk ik meteen zondags en maandags....dan zit het weer muurvast.

Maar een opgezette buik heb ik momenteel sowieso...of ik nou naar het toilet geweest ben of niet....

Ik zit bij een verloskundigepraktijk met 3 vrouwen en dat is volgens mij de enige ook waar ik woon.
gaaf anastacia!

Ik wil zo graag zon zwangerschapsafteller op mn hyve zetten. maar nog ff n paar weekjes wachten maar. Wij hebben ouders niet eens ingelicht. dat doen we na de echo volgende week. daarna goede vrienden, en alle rest (buren/werk etc. pas echt bij 12 weken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven