Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Goedemorgen.

Nee doggie, bij mij valt dat ook wel mee er zijn wel eens nachten dat ik minder slaap maar eingelijk valt het allemaal wel mee.

Vandaag ga ik even bij mijn moeder langs, die heb ik ook al even niet gezien. Ze is zo beetje zenuwachtigger voor de bevalling dan ik. Ze heeft het er iederre keer. Ze heeft al 4 kleinkinderen en ze is allemaal even trots op ze.

Het is eingelijk wel lekker zwangerschapsverlof ik dacht eerst dat het niks zou zijn, je een beetje vervelen.
Moge alle,

Hier ook klote nachten!

Niet aleen door zwangerschap hoor, daarvoor moet ik maar 3 x plassen ofzo met kans dat ik daarna wakker lig, maar het hele spul is hier weer eens verkouden/hoersterig/griepig, en dus zeuren en huilen om hun mammie he, en het liefst als mamma net in slaap is gevallen, pfpfffff Man zei gisteren al 'we gaan lekker op tijd naar bed', en wij gaan nooooit samen naar bed tenzij echtelijke plichten

Dus gisteravond was ik al bekaf en toen was het zo weer 11 uur, en toen werden de bloedjes wakker....help!

Ben vanochtend opgestaan en heb tegen man gezegd dat hij het vandaag maar uitzoekt en ze of naar school stuurt of thuis houdt het is mij om het even....ik ga uitrusten op mijn werk!

En daarna na thuiskomst inbad en bed!

Vandaag ff geen echtelijke plichten, hallo hij heeft niks te klagen hoor, zijn bijna 7 jaar getrouwd en bloedje 3 is onderweg! hahahaha

Was wel zo lief om tegen me te zeggen dat hij heel trots op me is zo met bijna 3 kinderen....lag op het puntje van mijn tong om weer eens over die knoop te beginnen maar toch heb ikhet moment even niet verpest, ben ik anders zeer goed in!

Succes alle, lees later wel weer ff bij!
hoi meiden,

even ego

Gister een paar uur niet grappige voorweeen gehad, die uitstraalde naar mijn rug. Leek op menstruatiepijn, zo'n stekende kramp waarvan je dubbelklapt. Heb er een warme kruik op gelegd en het is gelukkig weg gegaan. daarna wel goed geslapen.

Morgen naar de VK, dus even navragen.

Ik lees vanmiddag wel weer bij, maar wilde dit even kwijt. Ben best geschokken
Jemig vwv, even goed aan de VK vragen wat dat nou geweest kan zijn en wat je moet doen als je weer zulke pijnlijke kramp krijgt!

Potsie, fijn he, ziekenboeg... Vandaag 'uitrusten' op je werk...

Hier ook wat gebroken nachten, meer omdat ik me zorgen maak dat ik de kleine pluk niet voel. Dan denk ik, nou ik lig toch rustig, dan kun je nu toch lekker schoppen? Maar neehoor, meneertje slaap waarschijnlijk lekker. Ik heb wel het idee dat hij gedraaid is, want ik voel veel minder de laatste 2 dagen. Zou wel jammer zijn, want maandag zei de VK dat ie met zijn hoofdje naar beneden lag...

Opruimwoede... ZEEEEER HERKENBAAR!

Manlief mag niet eens een stapeltje post laten liggen...

Ik wil alles netjes hebben, al is het maar iets heel kleins.

Heerlijk, opgeruimd huis, opgeruimd hoofd!

Maandag bij de VK trouwens alles ok. Ook ik heb die rhesusprik gehad, in mijn BOVENBEEN! Auw! En bloedprikken, ben ik ook geen held in. En vingerprikje voor ijzer (7.2). Overal geprikt dus. Ben ik niet zo goed in.
By the way... wat schrijven jullie veel!

Als ik strakjes verlof heb, ga ik jullie bijhouden, beloofd!

Nu red ik dat niet.

Hoe doen jullie dat?
VWV, wat naar die voorweeen!! Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Hoop dat je ze vandaag en vannacht niet meer hebt.
Goedemorgen,

Vwv, wel een beetje eng die voorweeén.....zijn dat niet toevallig die Braxton (?) oefenweeén waarover ik gelezen heb op Babybytes ?

Die zijn wel normaal rond deze tijd maar mogen volgens mij geen pijn doen.

Ik slaap echt al weken slecht...en dan vooral het inslapen !

Kan soms wel anderhalf uur duren voordat ik in slaap val, dus zijn mijn nachten veel te kort ! Heb me er wel bij neergelegd want als ik me er druk om ga maken dan kom ik helemaal niet in slaap.

Heb juist de laatste dagen het gevoel dat het iets beter gaat want ik begin wel te merken dat ik wat moeier wordt overdag ook....

Elza, vandaag weer lekker druk bezig zeker in jullie app?

Zit toch wel lekker schot in met schoonmaken en misschien vandaag al lekker je spulletjes uitpakken....ben erg benieuwd !!

Guusje, ik vond die prik in bovenbeen ook een stuk vervelender dan in mijn bil.....het schijnt een beetje stroperige vloeistof te zijn dus vandaar dat het een beetje vervelend aanvoelt....

Jeetje Chicaa, bij jullie dus ook nog een hele verbouwing voor de boeg....en een tijdje in de troep.

Potsie, je hebt helemaal gelijk....rust lekker uit op je werk en vanavond gewoon door in diezelfde relaxstand
Hier ook weer slecht geslapen.. zit er hard aan te denken om toch maar die 6 weken vooraf verlof te nemen ipv 4. maar als ik dan op tijd beval, moet ik eerder weer gaan werken en heb ik misschien een probleem met het KDV?... moet ik dan gokken op minimaal 41 weken zwangerschap?.. pfff.

Chicaa.. jeetje wat een vooruitzicht zo op het laatste moment nog klussen voor je moeder, ik kan me zo voorstellen dat jij daar geen deel aan gaat nemen hoor! Je bent nu al gesloopt.. enne... beetje rustig aan nu zodat je van het weekend fit bent voor de romantisch dingen!

VwV, dat is heeel vervelend die voorweeen, is dat normaal in deze periode? misschien toch wat minder gaan doen?.. ik ben bang dat je dat als advies gaat krijgen van de VK...

Guusje, je had het al eerder dat je ongerust was over minder voelen van de kleine, wat heeft de VK toen gezegd. Gewoon weer melden hoor en desnoods, net als ik toen, naar het ZH voor een extra controle. Ik voel Pukkie soms ook een tijdje niet, maar ja ze moet ook slapen!!! Bel je even de VK en laat je weten hoe het is gegaan?

De rhesus prik deed bij mij geen pijn, eerste beetje vloeistof alleen maar verder heeft ze het er heel rustig ingespoten, dat scheelt!
O ja Chicaa... je zit al eerder in de troep, thuis! pfffff het resultaat mag er vast zijn, maar je met wel even je verstand op nul zetten!
Vandaag gewoon aan het werk, lief gaat wel nog even tekeer in het app en als het goed is, zijn de de garderobekasten vandaag helemaal in elkaar gezet, Jippie!!

Misschien heeft ie tijd over en maakt ie een beginnetje met Pukkie's meubeltjes! Anders wordt het een klus voor zondag denk ik weer Jippie!!
Tip voor diegene die niet lekker slapen ivm last van buik.....echt ff zo'n voedingskussen aanschaffen...tis ff wennen maar ik vind het echt heerlijk dat ding in bed. Dat ding houd je buik een beetje tegen zodat je niet, als je op je zij gaat liggen, het gevoel hebt dat je buik zo zwaar en trekkerig is.

En ook goed tegen maagzuur omdat je wat hoger ligt met je hoofd.

Ik vind het wel vreemd soms...ook wat jij zegt Elza...ik heb dagen dat ik prinses bijna de hele dag door voel, dat is dan echt opvallend ! En er zitten van die dagen tussen dat ik denk van hé, gaat het allemaal wel goed daarbinnen...?

Soms ligt ze (of in ieder geval iets van haar) helemaal rechts in mijn zij....dan voel ik haar het minste. En soms heb ik harde bobbels rond mijn navel (voetjes ? armpjes ? billen ?) en dan voel ik haar heel veel op een dag.

Ik heb wel het idee dat mijn buik de laatste dagen veel minder soepel is...alsof er een plank inzit....kan niet eens vanaf de bank mijn glas van tafel pakken.

Misschien heeft dat ook met mijn volle darmen te maken hoor...
Staat op mijn lijstje Sanne! een voedingskussen.. kreeg net dezelfde tip van een collegaatje. Heb jij zo'n grote?

Ik voel ook soms rechts en soms link een harde bobbel, aangezien ze al een beetje ingedaald ligt, draait ze nu alleen nog maar om haar as denk ik. Gisteren in bed bijvoorbeeld, ik schrok er gewoon van, voelde ik een enorme schuiver langs mijn buikwand! Kan alleen nog steeds niet ontdekken wat ik nou precies voel in die bulten ;)

Ook hier een hardere buik, als ik lekker op de bank lig, moet lief me overeind helpen! Komt ook omdat ik wat stijf ben door het harde werken.. mijn darmen zijn niet zo vol, maar bij jou zal het wel een stuk erger zijn!

Ik heb een recept liggen voor een goed laxerend ontbijt, kreeg ik van de PA van lief... als je wilt kan ik het je geven... bij haar hiep het tijdens haar zw sch..
Elza, kan je er niet wat vakantiedagen aan vast plakken, achter je verlof ?

Ik zou als ik met 40 weken beval 13 juli weer moeten werken maar ik heb hier gezegd dat ik 3 aug. pas weer kom.

Ik weet nu niet wanneer ik ga bevallen maar dan is het voor iedereen duidelijk, voor hier, voor het kdv en voor mijn ouders die de 1e maand een dag voor hun rekening nemen.

Ik heb dit jaar nog geen dag opgenomen dus in die 7 mnd tot aug. heb ik zoveel dagen opgespaard dat ik na aug. nog genoeg overhoud voor eventuele vakanties.

Lekker joh Elza, je kasten straks in elkaar en ohhh zondag...ik heb ook zo'n zin in mijn babykamer....maar het komt nu wel steeds dichterbij....

Mijn vervangster komt pas 1 april yoehoe !! Dus ik heb er geen last van en ga de laatste 2 weken gewoon lekker mijn eigen gang hier...mijn eigen buro en eigen computer.

Collega mag haar lekker inwerken...daar staat mijn hoofd nu helemaal niet naar !!
Ik vind/vond slapen met zo'n voedingskussen zo warm en benauwend!

Gebruik ;m alleen voor voeden en als leunkussen voor kleintje!

Lig half op buik half op zij en slapen op zich gaat prima, alleen dat verdomde wakker worden de hele nacht! Damn.

OPstaan vanaf lighouding bank wordt steeds moeilijker he!

Vind ook voorover bukken voor veters strikken lastiger. KOmt ook omdat erwtje zo hoog ligt zodat bukken lastiger is!
Hier ook redelijk goed geslapen en ik had 's middags ook nog liggen tukken op de bank.

Heb soms als ik rond 5u naar het toilet moet moeite om weer in te slapen, maar 's avond ben ik door de vermoeidheid van de hele dag binnen 10 min. vertrokken.

Voorweeën is volgens mij wel erg vroeg.... zal het zeker even navragen en het een beetje rustiger aan doen. De kleintjes moeten echt nog even blijven zitten hoor..!!!
Yep Elza, ik heb zo'n grote en gebruik hem niet zoals vaak op het plaatje staat (in de lengte en dan tussen je benen) maar ik leg hem in hoefijzervorm met dichte kant als kussen. Dus dat kussen ligt helemaal om me heen...soms leg ik eén kant dicht tegen mijn rug en blijft ook echt zitten...dus lekker steuntje.

Het is echt ff wennen hoor want is bijna 3e persoon in bed maar nu wil ik echt niet meer zonder.

Ja, het zijn geen echte schopjes meer hé....het zijn meer van die rolbewegingen..

Ik kan het ook moeilijk traceren...voel soms ook schopjes in mijn zij maar die harde bulten om mijn navel zijn toch echt wat grotere oppervlakken dus denk ik billen ofzo ?

Oh ja graag, dat ontbijt ! Misschien helpt dat dan bij mij ook...

Ik ben net weer naar het toilet geweest en heb dan wel kramp maar mijn darmen lijken wel dood....ze doen gewoon niks.

Heb al flink geoefend voor zware bevallingen maar dan uit ander gaatje
Dag dames....ben ook weer boven water na gisteren lekker ontspannen vrije dag met veel gezelligheid en vanmorgen levering kidsfactory!!! De box staat...;-) Das wel ff raar....moet wel zeggen dat ik SUPER blij ben met onze keuzes want echt alles blend heerlijk in met ons interieur whahahahah euh tja..vind ik toch wel belangrijk.....stoel van bloom en wippertje ook echt te gek. Vanavond nog ff Bugaboo in elkaar....

Morgen met kamertje aan slag...lamp hangen, boom wordt geleverd....koekoeksklok....Ik ga iig foto;s maken dit weekend dus kunnen jullie volgende week het resultaat zien als het goed is....

Sanne hou op ....hier nog eentje. Vaak heel hard en voel het ook soort van "hangen" aan de voorkant soms als ik sta. Net of je een voorbind baby born hebt Bukken etc. gaat bij mij wel...das wel gek he? kan gewoon me tenen aan raken en alles lukt me nog heel goed.....

Potsie beetje rustig aan he? Je laat me wederom weer lachen ....

Slecht slapen...ik was er niet mee bekend...zelfs niet met naar wc moeten maar bij mij slaat het ook toe. Wc is maar 1x per nacht..heel gek meestal rond 3, maar soms val ik heel moeiijk weer in slaap. Bloedirritant.....En dat sloopt wel ja denk ik zo. Maar goed geen reden tot eerder verlof. Deze week maar 3 dagen, en volgende week 4 en so on..ik trek dat nog wel 4 weken. Dan gaat verlof al in.

Verwachtingsvol....lekker verhaal. Voorweeen? Nu al? Kan dat dan al.....hmmm lijkt me wel ff schrikken zeg.....benieuwd wat je VK zegt...
Ook ik heb nog vakantie eraan geplakt..maar 1 week maar dan hoef ik ook pas weer 3 aug te beginnen...enne als je later bevalt? Dan heb je nog langer verlof

Rollen....hier ook...schoppen is er heel soms....veel minder dan voorheen. Uberhaupt niet echt een kicker in mijn buik geloof ik....Zou dat ook rustig ventje in reeel life worden..lees huilt amper en slaapt heel veel? Wahahahahahaha
gisteravond moest lief mijn laarzen uittrekken, kon het gewoon niet meer!!! Ben elke nacht rond 5 uur wakker en dan heb ik ook veel moeite weer in te slapen, pas rond 6 / half 7. Ik begin hier wat later (tussen half 9 en 9 uur) dus blijf soms tot half 8 / 8 uur liggen.

nee geen schattige schopjes meer, ik lig soms volledig te shaken! haha... Pukkie lag bij de VK met haar rugje in het midden, beetje naar rechts, dus dat kan best.

Ik heb het warm!

Het is een A4-tje in het Engels, veel noten en lijnzaad, zet je mail anders even op prive, dan maak ik een scan voor je.

Wat bij mij heel goed helpt als de boel stagneert is Bififlor Forte. Dat is een hele sterke Yakult (hogere concentratie darmbacterieen) als je googled kan je het vast ergens bestellen. Ik haal het altijd bij de natuurwinkel.

ellendig, moet je wel van afkomen want obstipatie vreet energie!
Oh ja.. die Bififlor mag je nemen tijdens de zwangerschap...
Jaaaa Snok, ik heb ook alvast het wippertje van Bloom uitgepakt!! gaaaaf ding!

Ik ga ook nog wel 4 weken door hoor, moet lukken. en 6 weken thuiszitten vind ik niet leuk.

Neem vanmiddag trouwens vrij
Lekker Elza!!! Ja wippertje is te gek...wij hebben spierwitte met room vulling.....helemaal leuk......Jullie?
pas op met te veel persen op darminhoud he!

Kan leiden tot voortijdige bevalling!

En dan heb ik het nog niet eens over aambeien!
wij hebben de donkerbruine met oranje vulling... staat gaaaaf bij onze vloer!!! alleen mag pukkie daar niet in als ze roze kleertjes draagt
Waaaat? kan je nu al je kind eruit persen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven