Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

Even voor mij (misschien enorm stom hoor) maar wat is terpen???

Bij ons verder alles prima, gister dus die verjaardag gehad en dat was goed te doen. Zaterdag bezoek van mijn ouders en nog even geshopt voor de babykamer, maar niets gekocht.

Verder voel ik me top!

Vanaf vandaag nog 6 weekjes werken en dan heerlijk verlof!
Wat jammer dat er geen foto's zijn van de meeting. Ik had er graag bij geweest..!!! Had op zich een fijn weekend, maar heb het beroerd afgesloten.

Gisteravond was papa bij ons langs, maar ik kreeg echt het gevoel dat hij er helemaal niet wilde zijn. Dit terwijl we maandag hadden afgesproken regelmatig contact te houden en het toch samen te gaan doen (in ieder geval de bevalling en vlak daarna). Nu deed het bezoek me meer verdriet dan goed en dat resulteerde weer in een slechte (nacht)rust.

Nu heb ik hem laten weten voor mezelf en de kleine te kiezen en voorlopig geen contact wil. Ik zal hem op de hoogte houden en rond de bevallingsdatum zien we wel weer. Het gaat gewoon beter met me als ik hem niet zie.
Janets, lekker dat je nog zo vol energie bent !

Ik heb de ene dag heel veel energie en de andere dag bijna niks....geen tussenweg ofzo....maar geniet er lekker van, kan maar allemaal gepoetst zijn

Wij krijgen vrijdag 27 maart de sleutel en willen die zaterdag daar al slapen...dan zijn we nog niet helemaal over met alle spullen, maar appartement is toch niet verkocht dus we hoeven niet meteen alles mee te zeulen...

Elza, heb van jou geleerd en meteen vorige week ff Caiway gebeld en volgens mij is straks bij ons hopelijk alles op tijd omgezet....heel irritant dat je niet op het net kunt !

Weet je al of je nu eerder gaat stoppen ?
quote:midejo schreef op 16 maart 2009 @ 11:45:

Wat jammer dat er geen foto's zijn van de meeting. Ik had er graag bij geweest..!!! Had op zich een fijn weekend, maar heb het beroerd afgesloten.

Gisteravond was papa bij ons langs, maar ik kreeg echt het gevoel dat hij er helemaal niet wilde zijn. Dit terwijl we maandag hadden afgesproken regelmatig contact te houden en het toch samen te gaan doen (in ieder geval de bevalling en vlak daarna). Nu deed het bezoek me meer verdriet dan goed en dat resulteerde weer in een slechte (nacht)rust.

Nu heb ik hem laten weten voor mezelf en de kleine te kiezen en voorlopig geen contact wil. Ik zal hem op de hoogte houden en rond de bevallingsdatum zien we wel weer. Het gaat gewoon beter met me als ik hem niet zie.

Wel heel goed van je dat je voor je eige en voor je kindje kiest. Al lijkt mij zo'n keuze wel heel moeilijk, moet er zelf ook niet aan denken dat manlief en ik uitelkaar zouden zijn en ik alles wat de kleine betreft, straks zonder hem zou moeten doen.

Wij hebben opzich een lekker weekend gehad. Zaterdag bezoek gehad van familie was erg gezellig. Heb alleen erg last van krampen in mijn buik de laatste dagen.

En o ja, ex-vriendin van manlief komt ook weer in 1ne om de hoek kijken... Manlief en ik zijn nu iets meer dna 3 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd. Nu heeft mevrouw(ex dan) spijt dat zij manlief kwijt is geraakt en wat ze hem allemaal wel niet heeft aangedaan :puke:

Manlief had een erg vervelende en problematische relatie met haar en is sinds ie met mij is tot rust gekomen.

Manlief en ex hadden maar 1,5 jaar een relatie en ze laat hem nog niet met rust.

Ze stuurt hem emails dat ik niet goed genoeg ben, dat dit kindje van hem en haar had moeten wezen en mij stuurt ze op hyves steeds berichten dat manlief en zij in het begin van onze relatie nog regelmatig sex hadden.... Manlief is gelijk vanaf dag 1 bij mij in komen wonen en we waren toen steeds 24/7 samen, ik heb haar al trug gestuurd dat ik het erg gek vind dat ik haar toen der tijd over het hoofd heb gezien, aangezien ze beweerd dat het in mijn huis is gebeurd..

Maar madam blijft maar bezig!!! Nu beweerd ze een vriend te hebben die 2 druppels water op mijn man lijkt, en die heel toevallig(ja ja) precies het zelfde verleden heeft als mijn man. ook heeft haar nieuwe vriend precies de zelfde voornaam als mijn man...

Wat moet ik hier nou eigenlijk mee??
Midejo goed dat je voor jezelf en beeb kiest..heel sterk. Dit soort gevoelens die hij je geeft kun je nu niet geruiken....

Enne hier weer vol energie....voel me prima. Gek he....t zijn gewoon dipjes...zo heel af en toe komt opeens die man met hamer hahahaah
Nou ja gelukkig had je wel een goeie dag gisteren!

Wij hebben besloten om volgend weekend het kamertje in elkaar te zetten! leuk!!!

Dus eigenlijk ben ik niet heel veel sneller klaar dan jij Sanne, want ik moet nog alles wassen etc...

Wat irritant van je collega! Zodra die terug is, kan je niks meer overdragen?.. nou ja eigenlijk niet jouw probleem toch?

Ik heb het links!! linkerrib doet ontzettend pijn, weet wat je voelt, trekt ook naar mijn rug. Daarnaas die rechterbil, ik loop vandaag gewoon mank! Hoop echt niet dat het zo blijft tot in mei maar dat ze snel gaat indalen!!!
Ook hier aan het wassen geslagen...moet ook nog wel wat kleertjes en gaan zorgen dat ik zelf spullen heb voor kraamweken, ziekenhuis enzo....aangezien uren shoppen er toch echt niet meer inzit (zonder er voor te boeten hhahah) maar elke keer wat....
Ik heb mijn ziekenhuistas al 2 weken klaar staan:D En vooral manlief VERBODEN deze tas te verplaatsten
net even besproken en ik ga in ieder geval wat kortere dagen werken en waarschijnlijk- als ik het niet meer trek - een weekje eerder met verlof.

Over shoppen en kraamkleding; ik had wat besteld bij die ene site van Snok, maar heb nog steeds niks ontvangen
Midejo, wat klink jij toch enorm sterk. Ik heb echt bewondering hoe je met de situatie omgaat.

Ik denk wel dat het besluit wat je nu gemaakt hebt een goed besluit is. Voor zover ik dat als buitenstaander kan beoordelen

Luna, dat meen je niet! wat een muts is dat zeg!! je zegt wat moet ik hier nou mee, maar lekker in haar eigen sop gaar laten koken is zeker geen optie?

Laat dat wijf lekker. Ik kan hier zo verschrikkelijk boos om worden. Wat is dat toch met sommige vrouwen, een man zou zoiets nooit doen volgens mij!
Midejo en Luna, lees nu pas jullie bericht..

Midejo, beter af zonder dus! In ieder geval nu.. Hij had wel even beter kunnen nadenken en afwegen voordat hij aan alles was begonnen vind ik. Je hebt je al vaker bewezen, dit gaat je ook lukken en je zal je heus weer gelukkig voelen, hou hem maar op een afstandje.

Luna, wat een verhaal!! tjonge wat laat dat mens in haar kaarten kijken! eigenlijk heel zielig, jullie zijn gelukkig samen en dat kan ze niet hebben. Idd lekker links laten liggen dat mens, zet zichzelf behoorlijk voor schut. In ieder geval nooit gaan twijfelen aan jullie relatie hoor!!
Jeetje Luna... dat verhaal van jou klinkt ook vervelend..!!! Wat een mens zeg...!!!!!!

Gewoon lekker niks van aantrekken hoor... het is nu jouw lief en zo te horen heeft hij gelijk voor jou gekozen. Laar haar maar aanmodderen. Sommige mensen blijven zich op andere focussen i.p.v. dat ze verder gaan met hun eigen leven.
Oeps Elza....al wel betaald? Ik wilde zelf er ook wat bestellen....

Euh Luna? Dit soort wijven (ander woord heb ik er niet voor) moet je gewoon NIETS mee...totaal negeren en zover boven gaan staan dat ze alleen stipje ziet als ze naar jou wil kijken
Yep Snok, het is al betaald! Nou denk ik dat het wel komt hoor, Soms duren dit soort zendingen echt lang! Ik laat je weten zodra ik het binnenhebt ;)
Ik heb haar ook geblokt op hyves, en via hotmail nu haar emails in spam laten belanden.

Het probleem is dat we zo wie zo de mails en berichten MOETEN bewaren om haar aan te kunnen geven voor stalken.

Ach dat wijf(ja ander woord heb ik er ook niet voor) liet zich zelf rustig van de trap donderen om vervolgens vrolijk naar de politie te huppelen om manlief aan te geven voor mishandeling!!!

Klopt mannen vallen hun ex niet lastig. De mijne niet trouwens.

Toen de mijne hoorde dat ik ene kleintje krijg, stuurde hij mij gewoon netjes een felicitatie mail en wenste ons een mooie geweldige en bovenal gelukkige en gezonde toekomst samen. En dat terwijl hij ook niet een bepaald ideaal persoon is om een relatie mee te hebben.

Manlief heeft mij ook al verzekerd mij echt niet in te ruilen voor haar. Overgens weet hij ook hoe ik met vreemdgangers omga.

Zou hij vreemdgaan is hij per direct alles kwijt wat ie heeft. Mij, de hond en vooral zijn zoon. Ben ik heeeeel gemakkelijk en vooral heeeeel gemeen in!
Julia, "terpen"is bij ons de terp op fietsen, hahaha. Als ik het dorp inga moet ik die terp beklimmen (klinkt zwaarder dan het is maar als je zwanger bent of in de wind hebt is het hard trappen in de eerste versnelling)

Midejo, goe dhoor om ff voor jezelf en je gezin te kiezen, dan zie je over 8 weken maar weer!! Je hebt genoeg aan jezelf.

Luna, wat een rotwijf!!! Hoe jaloers kan een mens zijn!!! Via hyves kan je haar volgens mij wel blokeren!! Verder trekt je vriend zich er hopelijk niets van aan??? Doen alsof ze lucht is en vooral geen aandacht geven, helemaal niets!!

Sanne, dat is een fijn vooruitzicht om snel te verhuizen!! Dan lekker inrichten.

Laat de boel maar de boel op je werk vrijdag, wel raar dat in de week van de overdracht je collega snipperdagen opneemt.

Elza, vervelend hoor, maar verstandig om iets rustiger aan te doen. Zou je tot 4 weken van te voren door werken?? Want zodra je korter gaat werken is het volgens mij verplicht om met 6 weken te stoppen.
Midejo, ik vind het ook een goede keuze dat je voor jezelf kiest en voor je kind. Maar het lijkt me een zeer verdrietige en moeilijke keuze.

Luna, wat een raar wijf zeg!! Is die even zielig bezig! Niets van aantrekken hoor!

Elza, goede keuze!!! Misschien red je het met kortere dagen.
Midejo, lees net je berichtje...hij maakt zich er wel heel makkelijk vanaf zo...!

Ik vind het echt onzettend klote voor je, alhoewel je waarschijnlijk beter af bent zonder hem...

Hebben jullie wel dingen geregeld, ik bedoel bv financieel ?

Kan me voorstellen dat je straks misschien helemaal niks meer van hem wilt maar dan komt ie er wel heel makkelijk vanaf !

Luna, ik zou ook zeggen GEWOON NEGEREREN !

Hopelijk stopt ze dan met deze onzin...als je blijft reageren dan zal zij je blijven lastig vallen en wordt het spelletje voor haar alleen maar leuker...wat een zielig wijf zeg !

Ik had net nog even mijn vriendin (die ene) van dat feestje van zaterdagavond gemaild, of het een leuk feest was geweest?

En nogmaals uitgelegd waarom we niet zijn gekomen....(had ik ook al ingesproken op d'r voicemail zaterdagavond)

Kreeg ik net mail terug...hoe geweldig het was blablabla....zo overdreven, daar prik ik zo doorheen.

Niet even erbij van dat het begrijpelijk was dat we niet zijn geweest ofzo....of dat ze het jammer vond.....helemaal niks over onze afwezigheid.

En onderop d'r mail stond nog "succes met verhuizen"

Verder niks hoe het met me ging nu ofzo....en of ze misschien kon helpen met verhuizen ?

Die is dus duidelijk gepikeerd dat we niet zijn geweest afgelopen zaterdag....

Ruim een half jaar geleden mailden/belden we dagelijks...samen de 4daagse gelopen, heb haar vorig jaar nog geholpen met verhuizen enz...

Ik denk dat het zo'n beetje wel echt klaar is nu....goh, wat kan het raar lopen ineens als je zwanger raakt...

Nouja, heb ik zaterdag toch de juiste beslissing gemaakt !

Elza, lekker dat je eventueel eerder kunt stoppen !

En inderdaad onze babykamertjes zijn straks nog bijna tegelijk klaar
Luna, mens spoort niet nee, en dit is idd stalken. helaas zijn er ook mannen die hun ex lastig vallen hoor (gelukkig niet bij mij grrrmmmmmm)

Natuurlijk word je niet ingeruild, je man is niet gek!

Janets, ja ik zou doorgaan tot 4 weken, was eigenlijk niet op de hoogte dat ik dan met 6 weken moet stoppen! Vond het wel al vreemd dat je nergens leest over 5 weken

Ik zal eens gaan googelen.

Yep Doggie, ik hoop het! Vandaag alleen niet, want ik moet om 17:30 bij de tandarts zijn en dat is hier vlakbij en dus niet efficient om eerder naar huis te gaan haha....
Sanne.. je zegt het zelf a: NEPvriendin! het is maar goed dat je geen energie hebt gestoken in de fantastische feest van haar!! net als die van mij, jammer he! maar op deze manier leer je mensen kennen.

En eigenlijk wist het al hoor, maar altijd weggewimpeld denk ik..

probeer je er niet te veel aan te storen, ik doe dat helaas wel, droom er zelfs over. jemig wat heeft dat mens mij gekwetst.
Janets, even gekeken op postbus 51 en daar kom ik dit tegen over verlof:

De datum waarop het zwangerschapsverlof ingaat, is afhankelijk van de datum waarop u denkt te bevallen. U kunt vanaf zes weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum verlof opnemen. Maar u moet in ieder geval vier weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum verlof opnemen.

Dus ik denk dat 5 weken wel kan.
Elza, dit vond ik nog op internet.

- ziektedagen tussen zes en vier weken voor de uitgerekende datum komen wel in mindering op het verlof (art 3:1 lid 4 WAZO).

Dus volgens mij ook als je minder lange dagen maakt.

Het is natuurlijk ook wel logisch anders kiest iedereen ervoor om tot 4 weken voor datum door te werken en vervolgens als het niet gaat de laatste weken halve dagen te werken en dat kan voor de uitkeringsinstanties natuurlijk niet uit!!!

Zoek het nog goed uit hoor anders moet je later weer eerder beginnen met werken.

5 weken kan natuurlijk ook mits je de laatste werkweek volledig draait.
hoi hoi!

Elze, 5 weken kan. maar als je om medische redenen minder gaat werken, op voorschrift van de bedrijfsarts, ben je ook verplicht de maximale 6 weken op te nemen.

t is trouwens wel zo dat elke zwangere de hele zwangerschap recht heeft op een uur extra pauze op een dag. Dat mag ook betekenen een uur eerder naar huis. Daar heb je recht op als je t nodig hebt, en moet je dan dus even aangeven aan je leidinggevende, daar hoeft geen bedrijfsarts aan te pas te komen. Dus als je t red met dat uur minder werken kun je ook vasthouden aan de 5 weken.

Luna, wat een bizar verhaal .... gewoon negeren maar.

midejo, groot gelijk heb je. Als hij je meer enerhie kost dan oplevert moet je nu ff voor jezelf kiezen. Heb je wel eea geregeld aan 'mantelzorg'rond je kraamtijd? Dat je er niet alleen voor staat?
Recht op een uur extra pauze per dag ? Dat had ik eerder moeten weten

Elza, slapeloze nachten heb ik er gelukkig niet van maar het houd je soms wel bezig omdat je het niet begrijpt.

Ik heb er nu geen zin in maar in ga de confrontatie nog wel een keer aan met haar...als ik net bevallen ben en de hormonen nog door mijn lichaam heen gieren haha..

Neehoor, maar ik wil wel graag weten wat nu precies haar probleem is...en we hebben ook gezamelijke vriendinnen dus het is gewoon vervelend...
Ik heb het eigenlijk gewoon met mijn leidinggevende afgesproken, die is niet zo moeilijk en zei dat ik het zelf aan moet kijken, als het niet gaat, gewoon naar huis. Idd is dat een keer een uurtje eerder, misschien een keer iets eerder of later. Gaat niet via de bedrijfsarts. En als ik met 5 weken stop, is volgende week mijn laatste week al, dat red ik wel op deze manier, het scheelt al een groot stuk dat je weet dat je eerder weg kan...

hahah Sanne... nou vanaf nu nog even die uren inhalen!!!

Ik zeg... lekker naar huis

Oh dat is zeker vervelend, dat heb ik met haar niet (gezamenlijke vriendinnen)

Midejo, heeft de papa wel het kleintje erkent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven