Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Ja gelukkig ja.....tegenwoordig zijn ze heel ver met technieken....

Ondanks dat ik van de lucht al zwanger blijk te worden kreeg ik toch mooi tot 2x een miskraam door iets simpels als een trage schildklier (wat ik niet wist). Na bloedonderzoek was dat zo onderkend en "opgelost"....nu lijkt het dan ook allemaal wel goed te gaan....
Inderdaad gelukkig maar. Als je weet dat mijn moeder 2 jaar moeten proberen heeft voor haar eerste zwangerschap. Mochten ze toen al de dingen hebben die ze nu hebben (zoals ovulatietesten enz), zou het hoogstwaarschijnlijk niet eens zo lang geduurd hebben. Ze zitten zoveel verder dan pakweg 30 jaar geleden...
Ik lees dat meer mensen hebben dat het liggen op de buik niet lekker meer is. Het voelt alsof en een balletje in zit.

Ik lig nu ook met 1 been opgetrokken en zoek ook een houding omdat mijn voorgevel 1,5 cup gegroeid is. Mijn man vind het allemaal geweldig, van een krappe B naar een ruime C. Ik heb ook een paar dagen echt een opgeblazen gevoel gehad, vooral ’s avonds. Zelf kan ik slecht tegen lactose en voor het (aankomende) kind dacht ik wat van die fruitdrink te nemen met extra calcium. Dat geef ik nu de schuld, hihi

Toch begin ik iets te zien. In mijn liezen is het iets voller en iets een bolling onder mijn navel. Ik hoop zo dat het gewoon voor blijft zitten….

Mijn misselijkheid is vandaag 0, maar mijn vermoeidheid is een 8... ppppfffff

En ik wil zzzooooo een echo!!!
Het is zeker gelukkig dat ze zoveel kunnen tegenwoordig. Anders hadden wij mooi pech gehad. Maar goed, begin nu echt te merken dat er wat groeit. Sommige broeken gaan echt bijna niet meer dicht. Vind het echt raar dat dat zo snel gaat.

Elza vervelend voor je van je kat. Sterkte ermee!
Tja, ik kan ook niet meer op mijn buik liggen. Het voelt alsof er iets in de wegzit. Wat verwachtingsvol ook zei: een soort balletje. Ook bij mij begin je iets te zien. Ik voel het in ieder geval heel goed zitten (voelt als de cyste die twee jaar geleden verwijderd is van een eierstok, dus ik herken het gevoel…maar dit is veel leuker!!!!)

Mijn broeken kunnen gelukkig nog wel dicht. Ik ben zelfs wat afgevallen omdat ik de afgelopen tijd zo misselijk was dat ik niet echt normaal kon/wilde eten.

De misselijkheid is vanmiddag eindelijk even weg. Echt heerlijk gewoon, na een dag of drie constant misselijk.
http://humortv.vara.nl/ca.157579.kinderen.html

voor de mensen die even lekker willen lachen

Ik ben ondertussen thuis. Even liggen en dan de paarden maar doen. Wat is mijn lichaam zwaar zeg!

Mijn rijbroeken zitten ook al iets strak, mijn gewone broeken enkel de riem iets losser.

Ik vrees alleen dat ze geen positierijbroeken hebben, al zou dat voor Anky een gat in de markt wezen
Nog niets van Ainoa he? Die had vandaag echo....

Enne morgen watertje zag ik.....veel succes iig!

Ik ga zo pc afsluiten...nog ff wat dingen hier doen en dan naar huis...even avond niets.

whahahaah verwachtingsvol....;-)

oei ik groei whhahahahhah Enne tis zo simpel als wat...kind komt er sowieso uit whahahahah
Dankje. Ben supergespannen.... zucht.
Ben net terug van een strandwandeling, lekker frisse neus!

Hi Suzzel, met mijn kat is gelukkig niets aan de hand, het is de kat van Visje, zielig hoor...

Ik lees over op je buik slapen, nou voor mijn geen optie met mijn pijnlijke borsten!

Ja Watertje, veel succes morgen!!! kan me voorstellen dat je gespannen bent, helemaal na een miskraam.. ik 'moet' of is het 'mag' maandag en ik zie er als een berg tegenop
Ik wil best in je plaats hoor Eliza. Ik moet nog wachten tot 7 okt...

Succes Watertje! Ik hoop dat alles helemaal super is en dat we je morgen superblij spreken!

Nog niks van Ainoa, zou het niet goed zijn?.....

Visje, succes met je kat

Mijn borsten zijn iets minder pijnlijk als een week geleden, maar dat is inderdaad ook een reden om een andere houding op te zoeken, hihi
Nou Verwachtingsvol, dat is ook wel lang wachten, 7 oktober pas!

Ik zie er inderdaad als een berg tegenop maar zal ook blij zijn als het achter de rug is en ik duidelijkheid heb.

Dubbel he
Ik kan het wel begrijpen hoor Elza! Je bent bang dat er iets niet goed is, maar wil graag weten of het goed is.

Ik krijg mijn eerste bezoek bij de VK als ik 9 weken en 2 dagen ben. Ik weet niet eens of de echo dezelfde dag gebeurd. Voordeel is dat we iets MOETEN zien. Nadeel is dat het nog zo ongelovelijk lang duurt....
Duurt zeker nog lang voor je!! Kan je niet vragen om een weekje eerder

Ik probeer het maar los te laten en op me af te laten komen. Zennnnnnn

Ik hoop maar dat Ainoa snel van zich laat horen, hopelijk is ze goed nieuws aan het vieren.. met een glaasje appelsap
Spannend, al die echo's. Ik heb nog geen datum voor een echo, wel een afspraak met de verloskundige op 9 oktober.

Heb trouwens echt zin in een sigaret, en da's heel gek, want ik ben echt anti-roken en heb mijn hele leven misschien 3 sigaretten gerookt.

Hebben jullie ook van die rare dingen?
Wahahahah Schabolleke, Voor het eerst van je leven trek in een sigaret? Heel apart hoor, maar ja je leest ook wel eens over haring met slagroom toch? dus wat is nou raar?

Ik heb geen rare eetneigingen, lust ook alles nog, alleen minder trek in koffie.
Schabolleke ik ben ook antiroker en moet toch wel lachen om je snak naar sigaret. Ooit gehoord tig jaar geleden dat een vrouw in de wangerschap de asbakken leeg likte, iekssss moet er niet aan denken.

Wat zijn er veel mensen die al weer een goed echo hebben gehad. Super gefeliciteerd meiden.

Even terug lezen
Anastacia, wat smerig! Gelukkig hebben wij geen volle asbakken hier in huis.
Verwachtingsvol, ik zit ook al te denken hoe ga ik dat met die rijbroeken doen??? Mijn rijbroeken zitten nu al strak.....

Mijn borsten deden vandaag met rijden helemaal geen pijn, wat een verschil met gister.

Nog 1 hele week voor de echo!
Elza en visje, sorry van de verwarring. Ik moet nog even wennen aan alle nieuwe namen. Visje, veel sterkte in elk geval.

Schabolleke, haha dat is ook een aparte ervaring. Ik heb eigenlijk nog weinig aparte dingen mbt eten, alleen kan veel minder eten dan normaal en vind erwten opeens heeeeel lekker.

Ainoa, hoe was de echo???

Watertje, jij veel succes! Hoop voor je op een goede echo.

Ben ook al aan het zoeken geweest waar ze positiebroeken in langere lengtes verkopen. Normale lengtes zijn voor mij namelijk altijd te kort. Dat is toch best lastig hoor. Zag dat ze bij esprit en otto wel langere broeken hebben, maar vindt via het internet ook weer niet zo handig.
Hahah nee heb geen zin in een sigaret

Wel dat ik mijn ontbijt dat ik al jaren elke ochtend smakelijk opeet niet meer hoef.

Asbakken uitlikken? Haring met slagroom? Wordt al misselijk bij het idee.

Ik heb volgens mij nog wat rijbroeken van toe ik iets breder was, dus ik zal die eens gaan proberen Doggie. Jij volgende week al echo? pppfff

Watertje en (moest toch nog iemand vandaag?) veel plezier!

Ainoa hoe ging het??
Goeiemorgen ladies!

Zie nog geen bericht van Ainoa?

Watertje weet niet hoe laat je moet maar nogmaals....Succes...horen je snel!

X
Hoi, Wat een geklets over echo's, mijn eerste afspraak bij de vk is pas eind okt.

Beide vorige keren ook lang moeten wachten, dus ben het inmiddels wel een beetje gewend. hahaha

We zien wel, zo lang ik me goed voel zal het allemaal wel goed gaan!

Geen misselijkheid, niet echt moe en geen lichamelijke klachten.

Wat we lastig is dat tijdens mijn sport ik niet meer mee mag doen met de buiksperoefeningen, dat roept natuurlijk wat vragen op, nu nog maar afgedaan als beetje buikpijn......

Ze zullen wel weer lachen als ik het ze over een week of wat vertel.

Hebben jullie het eigenlijk al aan veel mensen verteld?

Hier weten alleen mijn zus en man en mijn man's broer en vriendin ervan af.
Wauw, wat zijn julie fanatiek! Gisteren een afdelingsuitje gehad dus niet in de gelegenheid om achter de pc te zitten. Ook laat thuis en nu dus MOE!

Leuk al die kwaaltjes te lezen. Ik heb mijn iets grotere broek ook aan omdat die andere wat strak zit en dat is nu helemaal niet lekker. Verder valt het vandaag wel mee met de misselijkheid, ben redelijk opgestaan. Voel me wel een beetje weeig maar ga zo even een boterham eten, dan is dat vast snel weer over!

Ben benieuwd hoe de echo van Ainoa is gegaan. En Watertje, toi toi toi!

Hier moet ik ok nog lang wachten. Ik heb pas een afspraak op 29-09 dan ben ik 8+1, dan krijg ik waarschijnlijk nog geen echo. Op zeker gaan daar ook weer een paar weken over heen en heb ik die met 12 weken. Wat duurt dat nog làààng!

Las van een weekendje Stockholm, leuk! Afgelopen weekend heb ik met vriend een weekend Berlijn geboekt. Zoon gaat logeren bij opa en oma en wij gaan er lekker met z'n tweeen tussenuit. Heerlijk!

Kan niet wachten tot 23 oktober!

Schabolleke, zin in roken? hahaha, hoe krijg je het voor elkaar! Die hormonen....

Verder is vandaag weer een werkdag en moet ik dus nu weer aan de slag. Vanmiddag een vakbondbijeenkomst/achterbanraadpleging, genoeg te doen dus.
Wij hebben het aan ouders verteld en close vrienden....volgende week volgend broers en zussen na 2e echo en de rest ook zoals het uitkomt.....Aan ene kant wel leuk zon geheimpje maar aan andere kant wil ik het van daken schreeuwen...beetje dubbel

Ik heb totaal geen behoefte aan gekke dingen? Meeste smaakt me eigenlijk niet....eet niet zoveel....gisteren voor het eerst gesnoept..was niet misselijk en had er zin in. Maar dat wil ik toch wel tot minimum beperken
Owja, over vertellen. Onze ouders en close vrienden weten het. Verder houden we het even rustig tot er meer duidelijk is. Als mensen er direct om vragen draai ik er noet omheen. Ik ga er niet om liegen.

En over eten? Ik heb ook niet veel trek, of ineens reuze honger en dan neem ik een boterham ofzo. Gisteren bij het uitje hadden we grand dessert. Dat kon ik toch niet laten staan. Heerlijke chocoladetaart en ijs. hmmmmmmm, heerlijk gezondigd. (en de prijs betaald... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven