Update 2

26-12-2017 14:23 69 berichten
Zo dames

Maar nu de laatste keer: ik ben nog zoooo blij met mijn baby...

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2017 17:46
Reden: Linkjes naar foto's weggehaald i.v.m. privacy van de baby
45.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
26-12-2017 20:45
Wie wil er allemaal een pm?
Vooral met foto van jouw blije hoofd :) het is echt leuk zo door het dolle als jij bent met je kind!
LeesMee schreef:
26-12-2017 20:58
Vooral met foto van jouw blije hoofd :) het is echt leuk zo door het dolle als jij bent met je kind!
Hoezo???????
badmeester schreef:
26-12-2017 21:10
Hoezo???????
Oh sorry hoor. Ik vind het gewoon leuk, maar dat mag dus niet. Weet ik dat ook weer
LeesMee schreef:
26-12-2017 21:13
Oh sorry hoor. Ik vind het gewoon leuk, maar dat mag dus niet. Weet ik dat ook weer
Aanname!

Mijn vraag was oprecht bedoeld. Waarom is dat zo leuk?
badmeester schreef:
26-12-2017 21:15
Aanname!

Mijn hemel, ik vind je enthousiasme over je kind leuk. Doe niet zo paranoïde zeg
LeesMee schreef:
26-12-2017 21:16
Mijn hemel, ik vind je enthousiasme over je kind leuk. Doe niet zo paranoïde zeg
Is niet paranoïde bedoeld! Ik ben soms / meestal vrij simpel. Ik vroeg het want het is toch normaal dat je enthousiast bent over je kind? Of ben ik gewoon heul extravert?
badmeester schreef:
26-12-2017 21:19
Is niet paranoïde bedoeld! Ik ben soms / meestal vrij simpel. Ik vroeg het want het is toch normaal dat je enthousiast bent over je kind? Of ben ik gewoon heul extravert?
Het is normaal dat je enthousiast bent. Maar je komt hier lang genoeg om te weten dat je de enige vader bent die er op dit forum zo uitbundig uiting aan geeft. Dat vond ik leuk. En dat zal ik verder niet meer zeggen, wees gerust
LeesMee schreef:
26-12-2017 21:21
Het is normaal dat je enthousiast bent. Maar je komt hier lang genoeg om te weten dat je de enige vader bent die er op dit forum zo uitbundig uiting aan geeft. Dat vond ik leuk. En dat zal ik verder niet meer zeggen, wees gerust
Ja dat klopt maar dat besef ik me niet altijd. Ben niet helemaal de gemiddelde man. En je mag dat altijd zeggen. Dank voor de toelichting
foto gemist
Gelukkig heb ik mijn katten nog :-)
badmeester schreef:
26-12-2017 21:19
Naja, ik vind het wel leuk hoor, dat extraverte gedoe. Jammer dat iemand het nou voor jou (en mij) verpest heeft.
Star² schreef:
26-12-2017 18:31
Steve :proud:
Omg yes, Steve Wilkos. BADMEESTER, YOU ARE THE FATHER OF THIS CHILD!
Lady*Voldemort schreef:
26-12-2017 21:44
Naja, ik vind het wel leuk hoor, dat extraverte gedoe. Jammer dat iemand het nou voor jou (en mij) verpest heeft.
:proud:
Eens!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
badmeester schreef:
26-12-2017 20:45
Wie wil er allemaal een pm?
Ik! :flirting: Ik heb het helaas gemist hier.
Badmeester: wist wel dat je vader zou worden, maar had gemist dat de kleine al geboren is. Kwam er dankzij het Centraal Moderatortopic net achter.
Hartelijk gefeliciteerd met de kleine! Is het een jongen of meisje en gaat alles goed?
Tijdschriftenverslindster schreef:
27-12-2017 21:37
Badmeester: wist wel dat je vader zou worden, maar had gemist dat de kleine al geboren is. Kwam er dankzij het Centraal Moderatortopic net achter.
Hartelijk gefeliciteerd met de kleine! Is het een jongen of meisje en gaat alles goed?
relaties/jaaaaaaaaaaaaaaaaaa/list_messages/392320
:D
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Bedankt!

En badmeester; gefeliciteerd en veel geluk met Otis! Afbeelding
You're welcome :) .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Dames zie mijn nieuwe topic!
badmeester schreef:
26-12-2017 21:15
Aanname!

Gewoon omdat hoe blij jij bent heel aandoenlijk is en aanstekelijk. Op een leuke manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven