Update 2
dinsdag 26 december 2017 om 16:42
http://growmeup.com/
Misschien hiermee? Er zijn vast nog veel meer progjes te vinden.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
dinsdag 26 december 2017 om 16:55
Komt ie.Lady*Voldemort schreef: ↑26-12-2017 16:43Badmeester, als ik jou was deed ik ook aangifte, van laster![]()
dinsdag 26 december 2017 om 18:02
dinsdag 26 december 2017 om 18:26
badmeester schreef: ↑26-12-2017 18:24Nou ik ben hier helemaal klaar mee. Moet ik een beetje gaan bewijzen dat ik de vader ben zeg.
Jerry! Jerry! Jerry!
dinsdag 26 december 2017 om 18:31
dinsdag 26 december 2017 om 19:37
Mafklappers, joh!badmeester schreef: ↑26-12-2017 18:24Nou ik ben hier helemaal klaar mee. Moet ik een beetje gaan bewijzen dat ik de vader ben zeg.
Baby is goed gelukt!
dinsdag 26 december 2017 om 20:02
Elke keer als ik denk dat het dieptepunt bereikt is dan gebeurd er weer zoiets..
Volgend jaar moeten we even checken of de mods wat te doen hebben met de kerst en anders moeten we ze maar verdelen als ze zelf niemand hebben, want als ze eenzaam thuis zitten dan slaan ze door blijkbaar.
Aaaah doe eens een pm met een linkje
(als al onze eierstokken weer tot rust zijn gekomen haal je gewoon de foto weg) Ik vermoede bij de titel al waar het over ging, maar blij gemaakt met een dode mus dankzij viva. En dat met kerst..
Volgend jaar moeten we even checken of de mods wat te doen hebben met de kerst en anders moeten we ze maar verdelen als ze zelf niemand hebben, want als ze eenzaam thuis zitten dan slaan ze door blijkbaar.
Aaaah doe eens een pm met een linkje
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
dinsdag 26 december 2017 om 20:45
Waar slaat dit nou weer op? De mods kunnen toch ook niet voorzien dat er een of andere gek komt doen alsof die babyfoto's van haar zijn? Volgens mij hebben ze correct gehandeld door te adviseren de foto's offline te halen en de claim verder via e-mail te behandelen.MwTheelepel schreef: ↑26-12-2017 20:02Elke keer als ik denk dat het dieptepunt bereikt is dan gebeurd er weer zoiets..
Volgend jaar moeten we even checken of de mods wat te doen hebben met de kerst en anders moeten we ze maar verdelen als ze zelf niemand hebben, want als ze eenzaam thuis zitten dan slaan ze door blijkbaar.![]()