urban jungle en kiddyboard o.i.d.

31-03-2009 16:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij zijn zeer tevreden over onze Urban jungle. Maar nu is nr. 2 op komst in het najaar. Zoon zal dan zo'n 26 maanden zijn.

Hoe deden jullie dat met de dreumes/peuter? Bestaat er een kiddyboard o.i.d. voor de Urban Jungle, zodat zoon meekan als de baby in de bak ligt? Is er een ander systeem waar jullie goede ervaringen mee hebben?

Het gaat waarschijnlijk alleen om de najaar/winterperiode, dus hele grote investeringen willen we eigenlijk niet doen (bv. een duo wagen, al dan niet via marktplaats).

Bedankt voor jullie reacties!

Groeten,

Mardejo

ps. Omdat ik vermoedelijk (weer) een keizernsnee krijg, is een draagzak uitgesloten voor de baby; die moet in de kinderwagen.
Hier was de oudste 22 maand toen de jongste kwam. We hebben een half jaartje een topmark, duowagen (niet duur, via marktplaats) gehad en nu gaat hij mee op een kiddyboard (2 euro bij kringloop!) en dat gaat prima.

Het ligt er denk ik wel eene beetje aan hoe groot de afstanden zijn die je loopt. Aangezien ik 10 minuten moet lopen voor we bij een winkel zijn, wilde ik graag een duowagen. Maar als ik vlak bij winkels had gewoond, was een plankje denk ik voldoende geweest.
Ok wij hebben een Urban Jungle. Het eerste half jaar hebben we een stoeltje op de kinderwagen gehad (een los stoeltje die je er zelf op kan bevestigen). Bij de overgang van bak naar buggy hebben we een kiddy board aangeschaft. Gewoon een universele (van Lascal geloof ik). Die stoeltjes zijn overigens te koop bij de babyspeciaalzaak (en ik heb er hier ook evt nog 1 voor je liggen).
Hoi Lize,

Is een universeel kiddyboard geschikt, zodat zoon nog aardig kan staan? ALs ik het zo inschat komt zijn hooft aardig in de knel met de duwstang? Of lijkt dat maar zo en valt dat in de praktijk (dus) mee.

Ik zal in ieder geval het merk Lascal onthouden! Dank je voor de tip.

Groeten,

Mardejo
Hoe een kiddyboard werkt in combinatie met de kinderwagenbak weet ik niet, omdat wij in die tijd dus het stoeltje op de wagen hadden. Nu kan onze dochter tussen de buggy en de duwstang in staan. Heb niet het gevoel gehad dat deze in de weg zat
Vraag me af wat voor stoeltje op de wagen en waar te koop??
ik heb geen urban jungle, maar een first wheels, maar heb een Kid Sit achter mijn wagen.

Volgens mij past die altijd, zolang je geen voetrem hebt en dan nog past ie, alleen kan je die rem dan niet gebruiken.

Krijg allemaal spontane reacties op straat, maar hij is in gebruik ook ideaal, mijn dochter zit voortreffelijk op dat ding en zou er ook op kunnen staan als je het stoeltje eraf trekt.

Had eerst alleen zo'n staand plankje, maar dan worden ze toch moe als je lang wandelt.

Misschien als je googled op Kid-sit, zie je wat ik bedoel.

Succes!
Ik heb een UJ duo en had na de geboorte van kindje drie een universeel kiddyboard. Prima ding, ware het niet dat mijn oudste zoontjes het niet echt een feest vonden om erop te staan!

Ik heb geen idee welk merk ik heb, maar ik heb hem gekocht bij de babyspeciaalzaak voor 40 euro.
Ik heb ook een Urban Jungle en er wordt wel regelmatig gelopen dus ik zag een plankje eigenlijk niet zo zitten. Je loopt er toch minder lekker achter en zo lang staan is voor een dreumes wel vermoeiend. Ik heb toen een Phil and Teds wagen gekocht waar ik nu nog steeds veel gebruik van maak.

Verschil is wel dat mijn oudste 20 maanden was toen de tweede kwam.
Wij hebben net gister een kiddyboard gekocht; juist de combi van zitten en staan lijkt ons fijn. We moeten hem nog testen met de kinderwagenbak erop en zoon op de kiddyboard.

Gister vertelde de verkoopster trouwens de UJ failliet is en overgenomen is door Phil and Teds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven