Vanaf oktober 2010 - Bewust kinderloos

13-10-2010 17:27 2919 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic kunnen dingen verschijnen die andere forummers als kwetsend kunnen ervaren. Het zou prettig zijn als iedereen in z'n achterhoofd houdt dat deze, tenzij met naam en toenaam gepost, niet persoonlijk bedoeld zijn. Net als alle maandtopics over mensen met baby's (waar gekeuveld wordt over allerhande al dan niet gezamenlijke ervaringen) delen wij hier ook graag onze ervaringen en (harde) meningen. Dit topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan met mensen met kinderen/ kinderwens (al dan niet in de toekomst). Deze zijn hier uiteraard gewoon wel welkom. Bottomline: Leven en laten leven. Wel zo gezellig. Dat was namelijk mijn intentie.

Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?

Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic

Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!

Ga je gang!
Oh Demi: doe mij dat Engels ontbijt maar, zonder bier aub... dat kan mijn maag nog niet handelen... Sloot stevige koffie daarentegen....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
CONFITURE!!!!
Coming up Hasse, scrambled eggs, bacon en sterke koffie, eet smakelijk!

Ik zal de witte bonen in tomatensaus en de worstjes apart serveren. En natuurlijk een glas koele jus erbij on tha house!
whoehoe! alcohol om 10.57!

ik hou ervan!

goeiemorruguh!
dames, confi is weer aan het werk, dus die komt hier niet zoveel meer. als iedereen akkoord is wil ik t nieuwe topic wel openen?
Heerlijk Demis, dank je wel!

Ja Frankz, als man op de kinderpijler, dat heeft ook wel wat. Anders wil Elninjoo misschien wel TO zijn?
quote:Aubrey schreef op 21 oktober 2010 @ 11:01:

Heerlijk Demis, dank je wel!

Ja Frankz, als man op de kinderpijler, dat heeft ook wel wat. Anders wil Elninjoo misschien wel TO zijn?lijkt me niet zo'n goed idee, mijn naam werkt bij bepaalde mensen toch al als 'n rode lap op 'n stier, dus beter maar 'n neutralere TO kiezen
t maakt mij niet uit hoor..als sparrenmama TO wil zijn mij ook prima..

weer oopgeknapt aub?

sjezus t is wel hard gegaan hier..update anyone? van de laatste 30 pagina's graag
quote:elninjoo schreef op 21 oktober 2010 @ 11:03:

[...]

lijkt me niet zo'n goed idee, mijn naam werkt bij bepaalde mensen toch al als 'n rode lap op 'n stier, dus beter maar 'n neutralere TO kiezen Zal ik kijken of ik m incl tabel erin krijg dan?
quote:elninjoo schreef op 21 oktober 2010 @ 11:03:

[...]

lijkt me niet zo'n goed idee, mijn naam werkt bij bepaalde mensen toch al als 'n rode lap op 'n stier, dus beter maar 'n neutralere TO kiezen Ik had je het graag gegund.
quote:Frankz schreef op 21 oktober 2010 @ 11:05:

[...]

Zal ik kijken of ik m incl tabel erin krijg dan?

All systems go then, Frankz, doe je best!

En ja, thanks, ik ben weer helemaal opgeknapt. Zo zelfs, dat ik nu ga douchen en de stad in ga.
Zo, bij gelezen. Aubrey, jouw brunch komt eraan!
Deel 2 is up! ik zal n angel vragen hier n slotje op te gooien..
Demis, je bent geweldig!

En Frankz ook.
quote:Aubrey schreef op 20 oktober 2010 @ 23:43:

[...]

Zo is dat.

Met de invoering van de zorgverzekering heb ik trouwens nog best moeite moeten doen om een verzekering te vinden die géén standaard kraampakket had. Djeez, dat was zowat verplicht bij de meeste verzekeringen. Absurd. Ik ga toch geen premie betalen voor iets waar ik aantoonbaar nooit gebruik van zal maken.Welke verzekering is dat dan, die dat niet standaard in het pakket heeft?
quote:kusunum schreef op 21 oktober 2010 @ 12:03:

[...]

Welke verzekering is dat dan, die dat niet standaard in het pakket heeft?Kusunum: we hebben een nieuw, vers topic!
Kusunum, we zitten nu hier "Vanaf oktober 2010 - Bewust Kinderloos d..."

En hier in deel 1 heb ik het verder uitgelegd, een paar pagina's terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven