Vanaf oktober 2010 - kindervrij (bewust kinderloos) deel 4

03-12-2010 16:53 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 4 van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel vier met een groep die- hard kinderlozen. Voor de vierde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de vierde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de vierde keer heet ik jullie welkom *tatatatattaaaaa*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.





Happy Topic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 17:17:

[...]



Wat een ontzettend lekker vooruitzicht!!



Jazeker! Lekker 3 weken van de winter overslaan

Ben doodzenuwachtig. Heb nog nooit gevlogen en ken mijn schoonvader (waar we naar toe gaan) ook helemaal niet. Zijn aanstaande vrouw evenmin.

En ze hebben 3 koters, waarvan de jongste 3 is. Daar zie ik wel tegenop aangezien we bij hun in huis zullen verblijven. Maar, dat zal vast wel goed komen (hoop ik)
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 03 december 2010 @ 17:16:

Ik heb ene gourmetpan aangeschaft, dus meneer Magdalan en ik gaan zaterdag/zondag lekker met zn 2 prutsen in ene pannetje



Volgende week vrijdag zijn we rond deze tijd al hoog in de lucht op weg naar Australië! Whoot!



Ohja, en zuipen en lallen. Dat kan, zonder kinderen.





dan heb je een goed vooruitzicht!

Het is daar erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Hé Ziva, da's lang geleden ;) :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 03 december 2010 @ 17:19:

[...]





Jazeker! Lekker 3 weken van de winter overslaan

Ben doodzenuwachtig. Heb nog nooit gevlogen en ken mijn schoonvader (waar we naar toe gaan) ook helemaal niet. Zijn aanstaande vrouw evenmin.

En ze hebben 3 koters, waarvan de jongste 3 is. Daar zie ik wel tegenop aangezien we bij hun in huis zullen verblijven. Maar, dat zal vast wel goed komen (hoop ik)



Oordoppen mee zodat je iig snachts en smorgens kunt slapen..

Plus de afspraak maken met die kids dat ze voor de beide wijzers op de 10 staan niet bij tante magdalan naar binnen mogen.. hihi
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Magdalan! En wat voor goed nieuws had je gekregen? Toch geen positieve zwangerschapstest he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 17:21:

Hé Ziva, da's lang geleden ;) :PHaha ja joh, druk met studie en dan raak ik dit topic weer kwijt en nu zag ik m staan in het nieuw geopende rijtje.
Alle reacties Link kopieren
@Magdalan

Waar in australie gaan jullie heen??

Kan me voorstellen dat de 1e x vliegen spannend is! Ik neem altijd slaappillen mee op lange vluchten, zijn ze zo voorbij.



Veel kinders dus waar jullie gaan verblijven..maar jullie zullen vast ook wel op pad gaan? Beetje escape?
Oh wat heerlijk, Magdalan! Australie.... *zucht* vorig jaar op deze datum zat ik daar nog.... Heerlijk op 'n farm McLeods Daughter te spelen en daarna nog 'n paar dagen in Sydney. Wat was 't daar lekker warm en zonnig..... *haat winters*
Alle reacties Link kopieren
Oh wat spannend ja, da's een flinke vlucht voor de eerste keer, sodeju! Nouja, je weet wel, voor de volgende vluchten kan het in principe alleen maar mee vallen ;). Is je vriend wel ervaren?
Alle reacties Link kopieren
quote:ziva schreef op 03 december 2010 @ 17:22:

[...]

Haha ja joh, druk met studie en dan raak ik dit topic weer kwijt en nu zag ik m staan in het nieuw geopende rijtje.Volgende keer gewoon onder je eigen loepje klikken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, ik zou dan weer niet bij die familie in huis gaan zitten. Had ik ook niet gedaan als ze geen kinders hadden rondlopen trouwens. Visite en vis blijft maar 3 dagen fris tenslotte. Hopelijk gaan jullie na 'n familiebezoekje van 'n paar dagen ook het geweldig gave land rondtrekken. Je moet echt naar Cairns gaan. Prachtig om te snorkelen bij 't Great Barrier Reef en sowieso 'n prachtige natuur daar.
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 17:02:

Ja Jip, in m'n bed rotten en de sneeuw vermijden. Helaas moet er morgenavond wel met schoonfamilie Sinterklaas gevierd worden. Gelukkig is daar maar 1 kleintje bij, een van 6 die eigenlijk slecht te hachelen is, maar die van 8 is goed te doen!De kindvrije plannen zijn dit minus het sinterklaasfeest.
Oh, 3 weken Aussieland. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ah. Gevonden. Ik was een beetje in de war geraakt. Maar ik ben er.
Alle reacties Link kopieren
Verrassend.
Jee Mag, wat gaaf. Ben er nog niet geweest. Wel een lange vlucht voor de eerste keer, sodepie.



Ziva, ik kan je niet herinneren maar dat zegt meer over mij dan over jou. Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
haha, nou zo vaak schrijf ik hier niet hoor. Meestal een paar postings en dan raak ik het topic weer zoek.

De tip van onder mn eigen loepje kijken vond ik de tip van de eeuw vandaag haha!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ziva schreef op 03 december 2010 @ 17:48:

De tip van onder mn eigen loepje kijken vond ik de tip van de eeuw vandaag haha!!!En nog gratis ook!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou, ik zou het ook niet zo snel doen Nien, maar vriend en schoonpa hebben elkaar al 9 jaar niet gezien. En we zijn genodigden op hun bruiloft + arme paupers. Dus over verblijfplaats viel niet zoveel te zeggen nadat schoonpa de tickets had betaald (kun je nagaan hoe graag hij zoonlief wil zien ) Dus ja, dat neem ik dan maar voor lief.



We zitten in de suburb van Melbourne overigens. Hoorde van een vriendin van mij dat dat een enorm gave stad is, zij is een jaar wezen backpacken in Aussie.



Confi: Vriend is naar Portugal gevlogen, dus an sich niet zo ervaren. Maar hij zei dat het een veredelde busreis is. Alleen het stijgen en landen is even spannend.



Waar ik me meer druk over maak is dat meneer 2 meter is, en dan zo lang opgepropt zit in zo'n stoeltje. We checken een dag van te voren in en vragen om stoelen bij een nooduitgang vanwege de beenruimte sowieso. Maar in de Thalyss was zijn rug binnen 3 uur al ernstig de tyfus in en daar kon je ook een beetje rondlopen. Dussss, dat zal me benieuwen hoe dat gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een briljant topic! Mag ik meedoen?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Tuurlijk Doornoosje! Welkom. Het wordt hier steeds drukker, gezellig.
Alle reacties Link kopieren
U zijt wellekome Doornroosje!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dank!



En als we het dan over de weekend plannen hebben... morgen doe ik 's helemaal niks! Ben ik goed in. Zondag wordt er ge-sinterklaasd bij de schoonfamilie. Dit jaar doen de nichtjes van 8 en 10 voor het eerst mee met het lootjes trekken... zul je zien; zit uitgerekend ik te knutselen en dichten op kindniveau. Ben ik dan weer niet zo goed in.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ha, gevonden. Happy new topic iedereen!
Wow, ik was jullie al kwijt en zat moederziel alleen met Kjong in het andere topic te wachten. Haha nee hoor grapje!



Ik ben vanaf vanmiddag weer helemaal in Kerstsfeer in mijn huis. Zo leuk het liefst hield ik dit zo de hele winter tot aan april.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven