Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 september 2011 @ 10:24:

Hima kun je een beetje wennen op je werk? Of heb je ook last van een colt turkey omdat je IJsland zo mist

Goedemiddag!

Ja, cold turkey. Vind het hier ook maar koud

Veel te doen de komende dagen, ze weten me meteen weer te vinden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kom ook weer even spieken, mag ik trouwens vragen hoe oud jullie ong zijn? Gewoon zomaar, ik ben 25.

@wereldmeid: ik moet ook lachen om die stomme topics, er zijn ergere dingen in het leven. Maarja soms moet je toch klagen denk ik dan maar. Ik heb iemand op hyves ( een verre kennis) die de hele dag zit te zeuren op haar www over dat haar kinderen ziek zijn, niet slapen en dat soort dingen. Dan moet ik me inhouden om te zeggen, wees blij dat je kinderen heb mogen krijgen. Er zijn genoeg stellen met vruchtbaarheidsproblemen en die geen kinderen kunnen krijgen. Sommige dingen moet je gewoon voor je houden.

En weet niet meer wie het zei: over hoe het gaat en contract verlengen. Maar mensen willen eigenlijk altijd horen dat het goed gaat, de vraag is vaak meer uit beleefdheid ( heb ik het idee tenminste)

Ik ga even bij mn schreeuwende dochter kijken...
*rekt zich uit en gaapt nog eensch hartgrondig* Goedemórgen.. middag, allemaal... Heb zálig uitgeslapen en een boekie gelezen in bed, dus nu pas beneden. Eerst maar eensch de schade op mijn rekening bekijken en dan bedenken of ik én naar de kapper ga, én een nieuwe winterjas koop (heb een heule coole gezien bij de Miss Etam)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@Guusje: ik heb de leeftijd des onderscheids pas bereikt: 42...
grappig mijn moeder is maar 6 jaar ouder
Fuck, fuck, fuck.

Voor het eerst in mijn leven een verframp. Geen idee wat er mis is gegaan, maar mijn haar is zowat zwart. Terwijl ik het meer rossig-donkerblond heb. Straks eerst maar head & shoulders kopen en als dat niet lukt kan ik mijn maandbudget grotendeels naar de kapper brengen om te ontkleuren en weer een fatsoenlijke kleur te krijgen.

quote:Hasse88 schreef op 19 september 2011 @ 12:41:

@Guusje: ik heb de leeftijd des onderscheids pas bereikt: 42...Dat word ik over een ruim half jaar ook.
Guus, ik ben 41. Haha, je opmerking: je had mijn moeder kunnen zijn, daar moet ik erg om lachen.

Godver de godver, Iebs. Had je een ander pakket genomen of zo?
Ik ben het fossiel van dit topic volgens mij.

@Iebs: balen zeg!! Hoe kan dat nu? Andere verf? Te lang er in laten zitten?
Iebs ik hoop dat het weer goed komt met je haar! Maar ik heb helaas geen tips voor jou om het weer goed te krijgen.

Guusje ik ben 34 jaar.
Guusje, ik ben 22.
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 13:12:

Ik ben het fossiel van dit topic volgens mij.

@Iebs: balen zeg!! Hoe kan dat nu? Andere verf? Te lang er in laten zitten?

Ander merk verf. Ben net bij de drogist geweest en daar snapten ze er niets van. De kleur op de verpakking kwam heel dicht overeen met mijn vorige kleur. Ik heb dat soort kleuren al jaren en nog nooit een probleem gehad. Mijn haar is echt bijna zwart op sommige plekken.

En nee, ik heb het ook niet te lang laten zitten.
quote:roosje4 schreef op 18 september 2011 @ 20:38:

Er werd mij net op de verjaardag gevraagd: heb jij geen kinderen? Nee, ik heb nooit de behoefte gehad. De dame in kwestie zei: ik geef je groot gelijk, als ik het over had kunnen doen was ik er nooit aan begonnen.

Dat dus.Misschien het gevoel van nu, maar als je ouder bent en je bent alleen , tja dan ken ik ze ook die liggen te piepen dat ze geen kids hebben. Ik weet niet wat het beste is.
quote:Claudette schreef op 19 september 2011 @ 13:49:

[...]

Misschien het gevoel van nu, maar als je ouder bent en je bent alleen , tja dan ken ik ze ook die liggen te piepen dat ze geen kids hebben. Ik weet niet wat het beste is.Ik ken ook mensen mét kinderen die heel eenzaam in het bejaardenhuis/verpleeghuis of hun eigen huis liggen te piepen zitten, omdat hun kinderen geen tijd/zin/gelegenheid/animo hebben om hun ouder(s) te bezoeken.

[...]

Misschien het gevoel van nu, maar als je ouder bent en je bent alleen , tja dan ken ik ze ook die liggen te piepen dat ze geen kids hebben. Ik weet niet wat het beste is.

Ik hoop dat als je ouder bent het niet alleen van je kinderen moet hebben, die zie je misschien hooguit 1 keer per week. Als je je geluk daaruit moet halen.....

En als dat de reden is om kinderen te nemen vind ik dat triest.
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 13:51:

[...]

Ik ken ook mensen mét kinderen die heel eenzaam in het bejaardenhuis/verpleeghuis of hun eigen huis liggen te piepen zitten, omdat hun kinderen geen tijd/zin/gelegenheid/animo hebben om hun ouder(s) te bezoeken.

Dit is mijn ervaring ook.

Het is vele malen erger om kinderen te hebben die niet langs komen (of zelden komen), dan te weten dat je niet op iemand hoeft te zitten wachten. Je vult je leven als kinderloze gewoon anders in.

[...]

Misschien het gevoel van nu, maar als je ouder bent en je bent alleen , tja dan ken ik ze ook die liggen te piepen dat ze geen kids hebben. Ik weet niet wat het beste is.

Denk dat verwachtingen hebben die niet uitkomen altijd nog 'n stuk pijnlijker zal zijn. Niet iedereen gaat elke week 'n keer bij z'n (oude) ouders op bezoek. Je zal je levensgeluk maar laten afhangen van dat mogelijke uurtje op zondagmiddag....

Heb je geen kinderen, dan ook geen verwachtingen, buiten de sociale contacten met vrienden die je hopelijk weet te onderhouden. Zie me best samen met m'n beste vriendin in 't bejaardenhuis borrelen met 'n dvdtje erbij hoor!
En tegen die tijd dat ik in het bejaardenhuis zit, heb ik een goedgevulde spaarrekening (want je houdt geld over hè, als je geen kinderen hebt) en huur ik gewoon af en toe een gezelschapsheer, op het moment dat ik daar behoefte aan heb
En bovendien zijn Roosman en ik van plan om via zijn werk een paar jaar naar het buitenland te verkassen. En wij zijn ook helemaal niet zeker van het feit dat wij op onze oude dag in NL wonen.

En bovendien is mijn vader de enige 'gelukkige' die zijn kinderen op bezoek krijgt. Erg lullig voor zijn medebewoners.
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 14:17:

En tegen die tijd dat ik in het bejaardenhuis zit, heb ik een goedgevulde spaarrekening (want je houdt geld over hè, als je geen kinderen hebt) en huur ik gewoon af en toe een gezelschapsheer, op het moment dat ik daar behoefte aan heb hahaha, toch nog aan de gigolo?!
@Kus: Veel plezier met Gardens of Time! Ik heb je een kado gestuurd en er zit iets verstopt in je tuin. Facebook deed een beetje raar en liep vast op het automatische bericht, dus bij deze.
@roosje: het was niet mijn bedoeling om het zo neer te zetten hoor. Klinkt ook weer zo stom en onaardig.

Confiture ben je echt 22? Omdat de meeste hier wat ouder zijn.... Dan vind ik het goed dat je op die leeftijd al zo'n beslissing hebt genomen. ( ik wil hier niemand mee voor het hoofd stoten, dus als ik dat wel doe, sorry!)
Nee hoor Guus, klonk helemaal niet stom of onaardig. Zo vatte ik het echt niet op.

Confiture heeft een oude ziel in een jong lichaam
Confi is nog wel jong, maar ook ik had dezelfde beslissing al genomen op die leeftijd hoor... Al ietsje eerder, als ik mijn moeder moet geloven (8 jaar of zo)

[...]

Misschien het gevoel van nu, maar als je ouder bent en je bent alleen , tja dan ken ik ze ook die liggen te piepen dat ze geen kids hebben. Ik weet niet wat het beste is.Ach, zo heeft iedereen wat te klagen, en aangezien dat de nationale volkssport nummer 1 is, zie ik niet in wat het probleem is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven