verkleedkleren.

24-10-2011 21:28 9 berichten
Hallo,

Ik ben op zoek naar verkleedkleding. Het is voor profesioneel gebruik. Het mag dus best iets duurder zijn, als het maar goede kwaliteit is, die er tegen kan dat het intesief wordt gebruikt.

Ik ben specifiek op zoek naar Sint en Piet kleren.

Zelf heb ik ook al gegoogled, maar veel is geen goede kwaliteit of het is alleen verhuur. Wie kan mij hierbij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Hoppezak in Leiden verhuurt veel mooi spul. Ze verkopen ook, maar op de site is niet helemaal duidelijk wat precies; even bellen?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Op de site zie ik alleen Sinterklaas kleren voor volwassenen. Wel mooi spul trouwens.Maar wat ik zoek is voor kinderen, misschien heb ik dat niet zo duidelijk in mijn OP gezet.

Anders kan ik idd even bellen naar ze.
zoek een (turkse) kleermaker, zit er in iedere stad wel een, en kijk wat die kan doen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 24 oktober 2011 @ 22:04:

zoek een (turkse) kleermaker, zit er in iedere stad wel een, en kijk wat die kan doen.mmm, dit vind ik eigenlijk helemaal geen gek idee!
Ik heb even met je meegegoogeld en kwam deze tegen. Misschien is het wat?

http://www.sintskledingmagazijn.winkelslim.nl/index.php
Hema heeft ze op het ogenblik in de aanbieding, geen idee wat de kwaliteit is, maar aangezien ze rond de 7 euro zijn, zal die niet top zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@borderwalk, dat is wel prachtige kwaliteit. Maar volgens mij alleen voor volwassen. Ik zoek het juist in kindermaten.

Iemand nog een idee?
Ze doen ook aan maatwerk en hebben een eigen atelier. Misschien dat ze voor een wat grote bestelling wel een kindervariant maken. Waarschijnlijk ben je voor dit jaar al te laat, maar je zou natuurlijk kunnen peilen. Misschien kunnen je ze anders wel doorverijzen naar een collega die ook kwaliteit levert in kindermaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven