Verwennen door speen geven?

30-10-2007 09:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai mede mama's!

wat vinden jullie; als m'n zoontje (4mnd) wakker wordt 's nachts geven wij 'm een speen en dan slaapt ie weer verder, dit gebeurt soms 3 keer per nacht, kunnen we hem daarmee verwennen door steeds de speen te geven? Hij slaapt daardoor wel weer rustig verder (en wij dus ook..) Of zou hij er teveel aan wennen? Hoe doen jullie dit?
Hij pakt hem er tenminste nog uit.

Ik zag laatst een kind van ongeveer 3,5 die de speen in zijn mondhoek schuift als hij wat wil zeggen.'

't zag er niet uit.
quote:molie schreef op 20 januari 2009 @ 12:00:

Ik zag laatst een kind van ongeveer 3,5 die de speen in zijn mondhoek schuift als hij wat wil zeggen.'

't zag er niet uit.Dat wordt een roker, die continu een peuk in zijn mondhoek heeft hangen...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:molie schreef op 20 januari 2009 @ 12:00:

't zag er niet uit.

Ik heb wel een kind van een jaar of 5, 6 gezien met d'r speen aan een gouden kettinkje. Zag er níet uit!

Overigens, ik met mijn grote mond... gister had Qtie d'r dag niet (heel de dag huilen en bij ons willen zitten) en drie keer wie er ging krijsen toen we haar het ergens tussen d'r speelgoed gevonden speentje weer afpakten. Ahum. Niet alleen om te slapen dus.
ow my god, aan een gouden kettinkje. tsssk. Arm kind.
Onze dochter heeft ook een tijdje een speen gehad tijdens het slapen. We zijn er mee begonnen ver voordat ze 4 maanden was(eerder in de buurt van 4 weken). Toen ze een maand of 6 oud was hoefde ze hem uit zichzelf niet meer.

Ik vind het geen verwennen en afleren hoeft dus niet altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven