Voel me zwanger maar bloedtest negatief

03-07-2009 21:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,

Mijn naam is Joyce. Ik heb al vele onderwerpen op dit forum gelezen...maar kon nog niet echt antwoorden vinden op mijn vragen....Natuurlijk weet ik dat jullie ook mijn antwoord niet hebben maar misschien dat jullie het ook hebben meegemaakt...

Ik ben namelijk al 2 weken over tijd. Ik voel me echt zwanger. Heb 2 testen gedaan die waren negatief en ook de bloedtest is negatief. Ik vind het zo raar. Heb dit nog niet eerder gehad...heb altijd een cyclus van 24 dagen. Het is zo raar...want als ik niet zwanger ben, waarom blijft mijn menstruatie dan weg? Ik word hier heel onzeker van....

Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Joyce
Daar gaaaaaaan we weer...
Beste Joyce,

Volgens mij zit er iets in het water want er zijn de afgelopen maand veel topics soortgelijk als de jouwe geopend. Kijk maar even goed rond op deze pijler.
Je voelt je echt zwanger? Wat voel je dan?
Je kan best eens een eisprong overslaan waardoor je een maand niet ongesteld wordt. Ik kan me goed voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Misschien kan je een inwendige echo krijgen om te zien hoe dik je baarmoederslijmvlies is en of er follikels of misschien een cyste zitten?

Wat heeft de arts er verder over gezegd?
Wat zei je schoonmoeder ervan?
en de katten?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Al es eerder zwanger geweest?
en de elfjes?
[quote]Gravinnetje schreef op 03 juli 2009 @ 21:33:Je voelt je echt zwanger? Wat voel je dan?[quote/]

Ik voel me ook zwanger.

Loop te puffen, ben helemaal opgezwollen, heb last van stemmingswisselingen, ben moe, enz....

Komt door de hitte!!!!

Jje bent de zoveelste die wel/niet zwanger is en hier zekerheid vraagt.

Word er een beetje moe van...
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 21:39
Reden: kan nie eens meer quoten door de hitte
% gewijzigd
Sorry voor diegene die dit onderwerp blijkbaar heel erg vervelend vinden....waarom reageer je er dan op?

Ja ik heb al een kindje van 3 en ik ben nu ook, net als de vorige keer, heel erg misselijk, pijnlijke borsten en kan geen eten zien....

De dokter heeft gezegd dat ik over een week nogmaals een test moet doen. Mocht het dan nog negatief zijn dan gaan we een echo maken. Ik ben gewoon heel erg benieuwd of er mensen zijn die dit ook mee hebben gemaakt en hun ervaringen horen....

Groetjes Joyce
vraag t eens aan deze dame, misschien kunnen jullie ervaringen uitwisselen

hierzo

kuch volgens mij hebben we een dubbel troll kuch
Sorry hoor, maar wat een reacties.

Natuurlijk weet niemand waarom ze zich zwanger voelt, maar het niet is.. Maar als iemand de moeite neemt om een duidelijke openingspost te typen hoef je niet zo raar te reageren..

Misschien volgende week nog een keer testen en anders nog eens naar de huisarts?
het spijt mij nederig, ik zal het niet meer doen.
Tweede poging;

Maar wat voel je dan (afgezien van de hitteverschijnselen)?

En wat zegt de dokter? Mits dat je schoonmoeder niet is.......
quote:Paque_in_Pink schreef op 03 juli 2009 @ 21:48:

het spijt mij nederig, ik zal het niet meer doen.Geen dingen beloven die je niet waar kan maken he?
quote:mamalief schreef op 03 juli 2009 @ 21:57:

[...]

Geen dingen beloven die je niet waar kan maken he?

ach als Fleur het kan, kan ik het ook toch?? *engelgezicht*

proberen......
Oooooh, ik hád niks beloofd, HPL begreep mij verkeerd!!!
Doen de huisdieren ook anders tegen je?
Peas on earth!
Bij 2 weken overtijd en een normale cyclus zou ik me ook wat zorgen maken.

Inderdaad nog een week afwachten en dan weer naar de dokter.

Vraag dan om een inwendige echo eventueel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een bloedtest is toch 100% zeker? Dat dacht ik altijd.

Als die negatief is ben je dan niet zwanger toch? Tja en misschien gewoon hormonen waar je last van hebt zonder zwanger te zijn.

Ik denk dat het enige wat je kan doen is afwachten. Maar lijkt mij dat je op dit moment niet zwanger bent.
Ja dat dacht ik ook hoor, maar eigenlijk vooral omdat mijn arts zei...kijk het even aan en doe over een week nog een test....kwam die onzekerheid.

En misschien is het wel gewoon toch sterk de wil dat het daarom wegblijft....
gebruik je anticonceptie? Wil je graag zwanger worden? Ken je je cyclus goed? Heb je je eisprong gevoeld? Er is een bepaalde stoornis (PCOS) waarbij je minder vaak of zelfs helemaal geen eisprong hebt. Je menstruatie kan dan ook heel lang wegblijven.
Je zegt last te hebben van misselijkheid, dit wordt veroorzaakt door HCG hormoon dat je maakt als je zwanger bent. Dit is hetzelfde hormoon wat traceerbaar is in zowel de bloedtest als thuis-urine testen. Dus het lijkt mij een nee, jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven