Voel me zwanger maar bloedtest negatief
vrijdag 3 juli 2009 om 21:24
Hallo Meiden,
Mijn naam is Joyce. Ik heb al vele onderwerpen op dit forum gelezen...maar kon nog niet echt antwoorden vinden op mijn vragen....Natuurlijk weet ik dat jullie ook mijn antwoord niet hebben maar misschien dat jullie het ook hebben meegemaakt...
Ik ben namelijk al 2 weken over tijd. Ik voel me echt zwanger. Heb 2 testen gedaan die waren negatief en ook de bloedtest is negatief. Ik vind het zo raar. Heb dit nog niet eerder gehad...heb altijd een cyclus van 24 dagen. Het is zo raar...want als ik niet zwanger ben, waarom blijft mijn menstruatie dan weg? Ik word hier heel onzeker van....
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Liefs Joyce
Mijn naam is Joyce. Ik heb al vele onderwerpen op dit forum gelezen...maar kon nog niet echt antwoorden vinden op mijn vragen....Natuurlijk weet ik dat jullie ook mijn antwoord niet hebben maar misschien dat jullie het ook hebben meegemaakt...
Ik ben namelijk al 2 weken over tijd. Ik voel me echt zwanger. Heb 2 testen gedaan die waren negatief en ook de bloedtest is negatief. Ik vind het zo raar. Heb dit nog niet eerder gehad...heb altijd een cyclus van 24 dagen. Het is zo raar...want als ik niet zwanger ben, waarom blijft mijn menstruatie dan weg? Ik word hier heel onzeker van....
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Liefs Joyce

vrijdag 3 juli 2009 om 21:33
Je kan best eens een eisprong overslaan waardoor je een maand niet ongesteld wordt. Ik kan me goed voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Misschien kan je een inwendige echo krijgen om te zien hoe dik je baarmoederslijmvlies is en of er follikels of misschien een cyste zitten?
Wat heeft de arts er verder over gezegd?
Wat heeft de arts er verder over gezegd?
vrijdag 3 juli 2009 om 21:37
[quote]Gravinnetje schreef op 03 juli 2009 @ 21:33:Je voelt je echt zwanger? Wat voel je dan?[quote/]
Ik voel me ook zwanger.
Loop te puffen, ben helemaal opgezwollen, heb last van stemmingswisselingen, ben moe, enz....
Komt door de hitte!!!!
Jje bent de zoveelste die wel/niet zwanger is en hier zekerheid vraagt.
Word er een beetje moe van...
Ik voel me ook zwanger.
Loop te puffen, ben helemaal opgezwollen, heb last van stemmingswisselingen, ben moe, enz....
Komt door de hitte!!!!
Jje bent de zoveelste die wel/niet zwanger is en hier zekerheid vraagt.
Word er een beetje moe van...
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 21:39
Reden: kan nie eens meer quoten door de hitte
Reden: kan nie eens meer quoten door de hitte
% gewijzigd
vrijdag 3 juli 2009 om 21:38
Sorry voor diegene die dit onderwerp blijkbaar heel erg vervelend vinden....waarom reageer je er dan op?
Ja ik heb al een kindje van 3 en ik ben nu ook, net als de vorige keer, heel erg misselijk, pijnlijke borsten en kan geen eten zien....
De dokter heeft gezegd dat ik over een week nogmaals een test moet doen. Mocht het dan nog negatief zijn dan gaan we een echo maken. Ik ben gewoon heel erg benieuwd of er mensen zijn die dit ook mee hebben gemaakt en hun ervaringen horen....
Groetjes Joyce
Ja ik heb al een kindje van 3 en ik ben nu ook, net als de vorige keer, heel erg misselijk, pijnlijke borsten en kan geen eten zien....
De dokter heeft gezegd dat ik over een week nogmaals een test moet doen. Mocht het dan nog negatief zijn dan gaan we een echo maken. Ik ben gewoon heel erg benieuwd of er mensen zijn die dit ook mee hebben gemaakt en hun ervaringen horen....
Groetjes Joyce
vrijdag 3 juli 2009 om 21:38
vrijdag 3 juli 2009 om 22:32