Vraagje over zwanger tijdens pilgebruik

02-07-2007 11:50 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi experts op het gebied van eisprongen e.d.!



Ik heb een vraag.

Mijn vriendin is zwanger. Ongepland en ze heeft in de afgelopen periode meerdere vriendjes gehad.



Nu zegt zij dat het van meneer X moet zijn omdat ze met hem was tijdens het moment van eisprong (14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie ongeveer).

Zelf denk ik dat je bij pilgebruik geen gewone eisprong danwel cyclus hebt, dus dat ze de hele maand zwanger geworden zou kunnen zijn. Namelijk als je de pil een keer vergeet of uitspuugd dan is er kans op een eisprong. Dus die kan dan neem ik aan de hele maand hebben plaatsgevonden.



Mijn vragen:

- wat klopt er?

- hoe snel na het vergeten van de pil kan er een eisprong plaatsvinden?



Dankjewel vast!
Alle reacties Link kopieren
Het kan dus wel prenataal zie

http://www.consanguinitas.nl/prenataletest.htm




Op deze site staat nog meer info over dna testen enzo, volgens mij wel informatief.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet alleen oneerlijk tegenover haar ex en het kind, maar ook tegenover de man met wie ze naar bed is geweest. Hij wordt mogelijk vader, zonder van het bestaan van het kind af te weten. Stel dat hij na de geboorte wel de vader blijkt te zijn... licht ze hem dan wel in? En krijgt hij dan wel de gelegenheid om een band op te bouwen met zijn kind? Of gaat zij leuk vader en moedertje spelen met haar ex.

Overigens denk ik, als ik het zo lees, dat het haar alleen daarom te doen is. Zij WIL gewoon dat hij de vader is, en hoopt dat het goed komt. Een slechtere reden om een relatie te hebben bestaat er niet!
Alle reacties Link kopieren


Het is wel een onzekerheid waar je de hele tijd mee zit, je liegt niet alleen tegen degene waarvan ze nu beweert dat het de vader is, maar ook tegen het kind. Wat nou als na 18 jaar met 1 of ander medisch onderzoek (door een genetische ziekte of weet ik veel), blijkt dat hij de vader helemaal niet is :o 



Ik ben het met je eens, dit scenario speelde ook door mijn hoofd...



Okay, ik geef toe, ik kijk te veel naar soaps :P 



Het verstandigste zou zijn als ze het zou opbiechten tegen haar ex (tsja wie zn kont verbrand moet op de blaren zitten om maar ff met een spreekwoord te gooien) en door bloed onderzoek of dna testen laten uitwijzen wie de vader is. Ik heb verder geen idee of dat voor de geboorte al onderzocht kan worden.......

Ja, dat vind ik ook, ook wel zo eerlijk t.o.v. hem niet waar?



Ik zal eens ff googlen, kijken wat ik kan vinden..... moment!





Alle reacties Link kopieren
Je kan via dat bedrijf zelfs laten onderzoeken of je partner vreemd is gegaan door kledingstukken te laten onderzoeken :o
Alle reacties Link kopieren


Ik vind het niet alleen oneerlijk tegenover haar ex en het kind, maar ook tegenover de man met wie ze naar bed is geweest. Hij wordt mogelijk vader, zonder van het bestaan van het kind af te weten. Stel dat hij na de geboorte wel de vader blijkt te zijn... licht ze hem dan wel in? En krijgt hij dan wel de gelegenheid om een band op te bouwen met zijn kind? Of gaat zij leuk vader en moedertje spelen met haar ex.

Overigens denk ik, als ik het zo lees, dat het haar alleen daarom te doen is. Zij WIL gewoon dat hij de vader is, en hoopt dat het goed komt. Een slechtere reden om een relatie te hebben bestaat er niet!
Ik denk dat ze best een goede relatie met die ex zou kunnen opbouwen, maar ze klampt zich idd heel erg vast aan het feit dat hij het is dat het idd lijkt dat ze het perse wil, want het is de beste optie.

Die ander wil geen relatie, ze heeft die ander trouwens wel verteld ook van de zwangerschap en hij reageerde zeer afwijzend.

Dus daarom denk ik deze actie en dat ex de vader is. Een kat in het nauw...
Alle reacties Link kopieren


Je kan via dat bedrijf zelfs laten onderzoeken of je partner vreemd is gegaan door kledingstukken te laten onderzoeken :o 







Ik ga even op de site kijken, dankjewel!!

(PS. dit is wel heeeel erg, haha)
Alle reacties Link kopieren


Ik vind het niet alleen oneerlijk tegenover haar ex en het kind, maar ook tegenover de man met wie ze naar bed is geweest. Hij wordt mogelijk vader, zonder van het bestaan van het kind af te weten. Stel dat hij na de geboorte wel de vader blijkt te zijn... licht ze hem dan wel in? En krijgt hij dan wel de gelegenheid om een band op te bouwen met zijn kind? Of gaat zij leuk vader en moedertje spelen met haar ex.

Overigens denk ik, als ik het zo lees, dat het haar alleen daarom te doen is. Zij WIL gewoon dat hij de vader is, en hoopt dat het goed komt. Een slechtere reden om een relatie te hebben bestaat er niet!
Psies!!!
Alle reacties Link kopieren
Tja, nu snap ik wel dat ze gewoon WIL dat het kind van ex is. Als hij wel een relatie wil en voor kind wil zorgen en een eventuele andere kandidaatvader niet. Dan is het inderdaad meer een noodgreep dan een berekening van de vruchtbare dagen denk ik. Ik zou trouwens wel de ex inlichten over de eventuele andere kandidaatvader. Misschien niet fair ten opzichte van haar, maar wel ten opzichte van hem. Dit is niet niets en hij heeft recht om dit te weten. (Het enige dat ik nu denk is eigenlijk Arm arm kindje.)
Alle reacties Link kopieren




quote: mamarleen reageerde



Ik vind het niet alleen oneerlijk tegenover haar ex en het kind, maar ook tegenover de man met wie ze naar bed is geweest. Hij wordt mogelijk vader, zonder van het bestaan van het kind af te weten. Stel dat hij na de geboorte wel de vader blijkt te zijn... licht ze hem dan wel in? En krijgt hij dan wel de gelegenheid om een band op te bouwen met zijn kind? Of gaat zij leuk vader en moedertje spelen met haar ex.

Overigens denk ik, als ik het zo lees, dat het haar alleen daarom te doen is. Zij WIL gewoon dat hij de vader is, en hoopt dat het goed komt. Een slechtere reden om een relatie te hebben bestaat er niet! Psies!!!
mee eens! Al denk ik dat hun relatie best zou kunnen werken, ze zijn stapel op elkaar, maar toch.....

Ze zijn uit elkaar gegaan omdat zij zich nog niet zo wilde binden, :D
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Blindje, arm kindje....



En dat zij nou net zwanger moet raken, er zijn zoveel mensen die het zo graag willen en waarbij het NIET lukt (tsja helaas spreek ik uit ervaring) en dan hoor je zulke verhalen, das wel ff zuur kan ik je zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Tja, nu snap ik wel dat ze gewoon WIL dat het kind van ex is. Als hij wel een relatie wil en voor kind wil zorgen en een eventuele andere kandidaatvader niet. Dan is het inderdaad meer een noodgreep dan een berekening van de vruchtbare dagen denk ik. Ik zou trouwens wel de ex inlichten over de eventuele andere kandidaatvader. Misschien niet fair ten opzichte van haar, maar wel ten opzichte van hem. Dit is niet niets en hij heeft recht om dit te weten. (Het enige dat ik nu denk is eigenlijk Arm arm kindje.) 
Nou, ik ben ook erg bang dat het een noodgreep is...

Ik vind het zo erg...
Alle reacties Link kopieren


Inderdaad Blindje, arm kindje....



En dat zij nou net zwanger moet raken, er zijn zoveel mensen die het zo graag willen en waarbij het NIET lukt (tsja helaas spreek ik uit ervaring) en dan hoor je zulke verhalen, das wel ff zuur kan ik je zeggen....



Lieve Bila, ik duim zo hard dat ook jij je ukkie zal krijgen. Hoe oneerlijk kan het leven toch zijn af en toe. *;
Alle reacties Link kopieren




quote: Bila reageerde



Inderdaad Blindje, arm kindje....



En dat zij nou net zwanger moet raken, er zijn zoveel mensen die het zo graag willen en waarbij het NIET lukt (tsja helaas spreek ik uit ervaring) en dan hoor je zulke verhalen, das wel ff zuur kan ik je zeggen....



Lieve Bila, ik duim zo hard dat ook jij je ukkie zal krijgen. Hoe oneerlijk kan het leven toch zijn af en toe. *;
Ik snap goed hoe je je voelt. Ik heb zelf geen relatie maar al jaren een heel sterke kinderwens. Ik voel me dan ook heel dubbel hierin. Ik wil ook zo graag een kindje, al wil ik het voor geen goud op deze manier hoor. Maar toch... ergens zit wel een steekje jaloezie...
Alle reacties Link kopieren
Dank je Blindje :R ach het komt wel goed met ons hoor (je hoort het, ik heb vandaag een goeie dag hihihi)



Maar deze situatie waarin die vriendin zit, gun je niemand, tis echt zo'n worst nightmare verhaal.... ik heb een tijd terug per ongeluk (echt waar!!!) gezoend met een ander (heel kort, ik werd overdonderd zeg maar hahaha) en ik heb nu nog nachtmerries van halfbloed kindjes (het was een gekleurde gozer) kan je nagaan hahahaha



Vinyl heel veel sterkte met deze situatie, praat goed met je vriendin, ze moet echt de realiteit onder ogen zien (enne hou ons op de hoogte want ik ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt..)

Alle reacties Link kopieren


Dank je Blindje :R ach het komt wel goed met ons hoor (je hoort het, ik heb vandaag een goeie dag hihihi)



Maar deze situatie waarin die vriendin zit, gun je niemand, tis echt zo'n worst nightmare verhaal.... ik heb een tijd terug per ongeluk (echt waar!!!) gezoend met een ander (heel kort, ik werd overdonderd zeg maar hahaha) en ik heb nu nog nachtmerries van halfbloed kindjes (het was een gekleurde gozer) kan je nagaan hahahaha



Vinyl heel veel sterkte met deze situatie, praat goed met je vriendin, ze moet echt de realiteit onder ogen zien (enne hou ons op de hoogte want ik ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt..)





Dankjewel Bila!



Tsja, ik hoop dat de Rutgers stichting wat duidelijkheid kon verschaffen. Ik probeer haar duidelijk te maken welk risico ze loopt, maar tot nu toe zonder veel succes. Maar ik blijf het proberen, ik houd jullie op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven