Vraagje

09-04-2010 14:35 121 berichten
Hi meiden,

Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje

Ik heb nu pas de eerste rond achter de rug, vorige week, sex gehad op dag 8, 10, 12 en 13, netjes zoals het moet. En ben nu al ongeduldig aan het worden!

Erg stom van me, en lastig want het zou goed kunnen dat dit nog maanden doorgaat. Ik ben nou eenmaal een neuroot die heel slecht tegen wachten kan. Ook als iemand te laat komt opdagen op een afspraak..

Maar ik had een vraag, ik heb vaak na de ovulatie last van mijn borsten, tot wanneer weet ik niet precies, maar nu zit ik een week voor mijn NOD, volgende week vrijdag moet ik ongesteld worden. En is de pijn in mijn borsten langzaam weg gegaan, nu voel ik helemaal niks meer.

Wat is jullie mening: denken jullie dus dat ik hieruit de conclusie kan trekken dat ik NIET zwanger ben? Wat een ongeduld he..

Ik heb al zo'n sensitest besteld, maar ik mag volgens de bijsluiter pas morgen testen.

Hoe houden jullie dames het vol elke maand die spanning, eerst eindeloos wachten tot je vruchtbaar bent, en dan eindeloos wachten tot je ongesteld moet worden. Ik hoop echt dat dit iets is waar je aan moet wennen, en dat die spanning van het wachten minder wordt. Want erg plezierig vind ik het niet, en het neemt ook een beetje de romantiek weg tijdens de dagen dat we moeten klussen.

Tja, ik weet dat ik hier toch niet mijn antwoord uit zal krijgen of ik wel of niet zwanger ben, maar ik was gewoon benieuwd naar de mening van vrouwen die hier ervaring mee hebben, kinderen maken
Alle reacties Link kopieren
Als je er een rietje in doet kun je ermee borrelen Star.
quote:Star schreef op 09 april 2010 @ 15:30:

Borrel? Zit ik dan in godsnaam met die thee te doen?Sukkel je zit verkeerd, dat is het vrijmitheto
Ben je zwanger of zo, dat je aan de thee zit?
Alle reacties Link kopieren
Heb hier wat off topics verwijderd, dwz 3/4 van het topic. Wees svp wat gastvrijer. Bij meer off topics moet vallen er waarschuwingen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven