vrienden

05-07-2012 11:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal ik ben een vrouw van 26 jaar , heb een zoontje van 15 maanden en ben nu 2 jaar getrouwd maar woon dus ook pas 2 jaar in eindhoven en heb daarom geen vrienden .

ik ben dus op zoek naar iemand die met mij en mijn kleine een keer wat wil kletsen of iets leuks wil gaan doen ik woon in eindhoven en heb geen auto dus wel uit eindhoven graag ...
Hoe kun je ergens 2 jaar wonen en nog geen vrienden hebben? Woon nu sinds 1,5 ergens en ken al aardig wat mensen..

Misschien op een sport gaan of lid worden van een vereniging?!? Succes!
Heb je al je best gedaan om vrienden te maken door bijvoorbeeld op een teamsport te gaan of een of ander kinderclubje met je zoontje te gaan doen?

Vrienden komen niet spontaan aanvliegen hè.
Je kunt denk ik beter even een oproepje op het prikbord zetten.

Inderdaad, probeer eens een nieuwe hobby uit, daar ontmoet je vast wel wat mensen en kun je soms leuke vriendschappen op doen.
Ik heb hier ook na 6 jaar nog geen vrienden hoor. Heb mijn schoonouders en verder vrienden die ik al kende. Maar echt uit mijn eigen stad ken ik niemand. Heb 1 oud-collega die stad hier verderop woont die ik wel eens zie. Maar echt goede vrienden ofzo niet. Helaas woon ik niet in eindhoven of omgeving haha!
Dat kan heel makkelijk hoor, ergens wonen en na 2 jaar nog geen vrienden hebben. Dus goed dat je stappen neemt om actief te zoeken. Ik woon absoluut niet in de buurt. Maar ik ga toevallig vanavond op stap met een groepje meiden via internet ontmoet. Zeker de moeite waard om te proberen. Hoop dat je net zulke leuke meiden treft als ik.
Maar heel eerlijk, iemand die op een forum over kinderen naar vrienden zoekt, de naam van haar kind in haar nick heeft staan en begint over willen afspreken met haar en haar kind, daar zou ik niet op reageren. Iksta altijd open voor nieuwe vriendschappen, maar als die gebaseerd zijn op het toevallig alletwee hebben van een kind is de lol er snel af.

Ik praat alleen met mensen over onze kinderen als we elkaar verder weinig te vertellen hebben en je wanhopig op zoek moet naar iets gemeenschappelijks.
Ik woon nu ook 2 jaar in een andere stad ivm samenwonen.

En buiten de vrienden die ik al had ivm relatie, heb ik geen nieuwe vrienden gemaakt hoor.

Ga wel naar sport, doe een paar leuke groepslessen, en het is heel gezellig met de dames daar, maar nee, echte vriendschappen bouw je daar ook niet op...
volgens mij werkt ergens lid van worden heel goed. Sportclub of andere hobby.. anders: nieuwemensenlerenkennen.nl?
quote:druifje83 schreef op 05 juli 2012 @ 11:46:

Ga wel naar sport, doe een paar leuke groepslessen, en het is heel gezellig met de dames daar, maar nee, echte vriendschappen bouw je daar ook niet op...Groepslessen in een fitnesscentrum zijn ook niet te vergelijken met een teamsport zoals bijvoorbeeld volleybal of hockey
woon niet in de buurt mar hoop dat je leuke meiden/vrouwen ontmoet om leuke dingen te doen..

enne om iemand met kinderen als vrienden te hebben je hebt wat meenschappelijks en je hebt al meteen een beetje het ijs gebroken..

s6 meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven